Jeetje, wat een verhalen zeg. Ik schrik me er echt wezenloos van.
Zelf ben ik ook opgelicht door Hoshi Sudoku. Ik werd, net zoals de meeste hier, opgebeld dat ik een prijs gewonnen had en voor eenmalig €4,95 administratiekosten zou ik het ontvangen. Klonk hartstikke leuk. Het werd ook nog opgenomen, dus je gaat dan niet heel snel van het slechte van de mens uit.
Na een aantal weken een boekje ontvangen. Daarna is er twee maal €19,95 van mijn rekening afgehaald. Kwam er te laat achter. De laatste heb ik terug kunnen halen bij de bank maar de eerste 19,95 niet. rekening geblokkeerd.
Ze hadden me aan de telefoon verteld dat ik bij het eerste exemplaar een code meegestuurd zou krijgen, die moest ik dan telefonisch doorgeven en dan werd ik automatisch uitgeschreven. Je raad het al, er zat geen code bij.
Een week later maar een mail gestuurd, nooit een reactie gehad.
Heb me telefonisch afgemeld bij hun. Van de week heb ik ze opgebeld, kreeg een rekening binnen en dat ze binnen 10 dagen het incassobureau het laten overnemen.
Ik Hoshi weer gebeld. Eindelijk kreeg ik een keer iemand aan de lijn. Nou zij zag dat mijn abbonement pas per 1 september stop gezet wordt, en dat terwijl ik 13 maart een mail heb gestuurd en vlak daarna me telefonisch heb afgemeld. Heel dubieus allemaal.
Ze zou mijn tape op gaan zoeken. duurt twee weken en dan zou ze horen wat voor een afspraken ze hebben gemaakt met mij aan de telefoon. Nou ik kan je zeggen dat ik me daar echt niet gerust bij voel. Als het oplichters zijn hebben ze daar vast ook wel iets mee gedaan.
Hebben meer mensen met het incassobureau te maken gekregen via Hoshi? En wat kan je nu gaan doen?
Wat als ik naar een rechter stap, bedoel het is mijn geld, heb nooit toestemming gegeven voor een abbonnement. Sta ik dat sterk? Waarschijnlijk niet he?
Zucht, wordt er verdrietig van dit soort mensen.
Ben wel blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen. misschien dat we er samen uit kunnen komen of wat dan ook.
Liefs,
Ilse