Beste mensen,
Hierbij deel ik u mede dat alle eerder geplaatste mededelingen aangaande de Fa A en D auto in Amersfoort niet op waarheid berusten echter heb ik geprobeerd om in mijn laatste bericht duidelijk uiteen te zetten hoe A en D auto te Amersfoort echt werkt.
Nogmaals ik heb geen enkele band of afspraak met dit bedrijf en wil dit ook graag zo houden.
Daarom ook mijn advies koop geen auto bij A en D auto te Amersfoort maar geef iets meer uit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] A & D autos
A & D autos
Laatst gewijzigd door de Knegt op 13 nov 2008 10:32, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: A & D autos
hoe weet jij dat die andere mensen niks gekocht hebben bij a en d
-
Vraag eens een willekeurige automotive werknemer in de regio Utrecht naar A en D en hoor dan het antwoord. Lees eens de diverse negatieve berichten waarin mensen bedonderd worden en praat dan verder
Het zijn pure criminelen die er niet mee zitten om bagger te verkopen.
Er zullen heus ook goede wagens staan, maar wagens met teruggedraaide tellerstanden e.d. lijkt helemaal nergens op.
Het zijn pure criminelen die er niet mee zitten om bagger te verkopen.
Er zullen heus ook goede wagens staan, maar wagens met teruggedraaide tellerstanden e.d. lijkt helemaal nergens op.
deze meneer de knegt heeft duidelijk geen kijk op de zaak. Dat hij toevallig wel 1 van de gelukkigen is blijkt. Zolang je er wat koopt, zijn ze vriendelijk, totdat je afhaakt. Dan flikkeren ze je het liefst direct de zaak uit. Ga maar eens goed de boel na meneer de knegt, voordat je weer een oordeel velt, gebaseerd op 1 eigen ervaring
mvg
mvg
Ik ben blij dat ik mijn auto een paar kilometer verder gekocht heb. Ik had op de website van hun een auto zien staan, toen radar eens bezocht en maar weer verder gaan zoeken.
In Utrecht heb ik mijn auto maar gekocht.....
In Utrecht heb ik mijn auto maar gekocht.....