Ben al jaren in een strijd verwikkeld met GGN Zuid-Limburg, Jeukens, Buttelo & drooghaar te Heerlen.
Inmiddels ben ik er meermaals achter gekomen dat dit kantoor zijn afspraken niet nakomt.
In november 2007 zwart op wit een afspraak, een regeling, heb ik me aan gehouden en in januari 2008 komt er een andere deurwaarder die € 2200,= MEER wil.
Wist van geen afspraak af, terwijl ik het zwart op wit heb!
Het rare is dat ik inmiddels dus nu ook zwart op wit heb dat de andere deurwaarder van geen afspraak wist, Jongenjan en Wisseborn uit o.a. Hardewijk en deze zou de opdrachtgever zijn.
Heb ook een brief van GGN Zuid-Limburg dat de opdrachtgever akkoord is met regeling.
Vraag je schriftelijk om uitleg met alle stukken bijgevoegd, jammer krijg je niet.
Alleen dan dat de opdrachtgever niet meer akkoord is, ineens dan en dat schijnt te kunnen.
Ik dacht overigens dat de opdrachtgever een bank was, ABN-AMRO.
Bleek dus een andere deurwaarder te zijn, en daar kwam ik pas 23 januari 2008 achter.
Ben alles gaan uitzoeken, BKR getoetst, voor € 4,50 krijg je een uitdraai.
Daarin staat al jaren geen vermelding meer van één van de betreffende posten, in 1999 nog wel.
De andere heeft reeds bijna 4 jaar een einddatum en wordt augustus 2009 ook automatisch verwijderd, dan is de 5 jaar om, zo vertelde BKR Tiel mij telefonisch des gevraagd.
Heb schriftelijk om uitleg gevraagd aan beide deurwaarders kantoren, maar men scheept mij af.
Bij GGN Zuid-Limburg zelfs een brief gestuurd aan de deurwaarder persoonlijk, maar die reageert persoonlijk niet, tot nu toe.
Ga het nog één keer proberen, richt nu andermaal een brief aan de deurwaarders, nu op hun persoonlijke naam en titel.
Vrees dat ik weer met een kluitje het riet wordt ingestuurd.
Dit ondanks dat ik juridische stappen heb aangekondigd, meermaals overigens.
BKR Tiel heeft mij nu driemaal telefonisch uitgelegd, geen notering, geen schuld dus hoef je niet te betalen.
Hebben zelfs aangeboden om één en ander uit te zoeken, moet briefje sturen en dat ga ik ook zeker doen.
Daarnaast heb ik inmiddels een afspraak met aan advocaat om de zaak eens te bespreken en te bekijken of er juridisch iets mogelijk is.
Ik heb zwaar het vermoeden dat hier schulden verhandeld worden, althans zo lijkt het wel!
Mocht iemand anders dit vermoeden ook hebben, of iets soortgelijks aan de hand hebben, laat het me weten via dit forum.
Wellicht kunnen we samen dan iets ondernemen, ik voel me in deze zaak dan ook zwaar getild inmiddels
Dit is natuurlijk slecht een topje van een ijsberg zo vrees ik.
Misschien is dit wel een onderwerp voor het TV programma, derhalve richt mij bij deze ook tot de redactie.
Heb nagenoeg alle stukken nog van inmiddels zo'n tien jaar en meer.
Het meest frustrerende is nog dat dit probleem ontstaan is tijdens de fusie tussen ABN en AMRO.
Had destijds alles netjes geregeld middels auto incasso, simpele PL, niks aparts.
Mocht het laatste zo zijn, interessant voor uw TV programma, neem dan contact met me op a.u.b. want ik weet het nu echt niet meer!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN BKR meer, maar wel schuld volgens deurwaarders!
-
Re: GEEN BKR meer, maar wel schuld volgens deurwaarders!
Bob Buttolo en consorten zijn zo te zien weer flink op dreef...
Jeukens Buttolo & Drooghaag is inderdaad een van meest onbetrouwbare gerechtsdeurwaarders in Nederland. Dit kantoor komt inderdaag in negen van de tien gevallen gemaakte afspraken niet na, of ontkend glashard afspraken gemaakt te hebben.
Indiem u alle afspraken op papier heeft staan, inclusief verklaring van de deurwaarder die de zaak ter behandeling heeft overgedragen aan Jeukens Buttolo & Drooghaag (wij weigeren de naam GGN Zuid Limburg te gebruiken) dient u deze drie heren te dwingen inzage te verlenen in uw dossier. U heeft immers recht op inzage in uw dossier!
Blijft men alsnog van mening dat u volgens hun in het ongelijk wordt gesteld, stap dan naar de Rechtbank te Amsterdam. Kamer voor Gerechtsdeurwaarders, en dien daar een officiele klacht in tegen dit deurwaarderskantoor. Voeg bij uw klacht kopieën bij van alle correspondentie die u heeft inzake dit dossier waaruit blijkt dat u niets meer verschuldigd bent aan wie dan ook. Stuur uw klacht naar:
Rechtbank Amsterdam
Kamer voor Gerechtsdeurwaarders
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam
Tel.: 020 – 541 28 25
Fax: 020 – 541 21 80
Mocht JBD u dagvaarden om volledige voldoening van de vordering te verkrijgen. Zorg er dan eveneens voor dat u de rechter alle stukken kunt overleggen die het tegendeel bewijzen. Het zal dan niet de eerste keer zijn dat deze oplichters flink op hun bek zullen gaan.
Succes!
Jeukens Buttolo & Drooghaag is inderdaad een van meest onbetrouwbare gerechtsdeurwaarders in Nederland. Dit kantoor komt inderdaag in negen van de tien gevallen gemaakte afspraken niet na, of ontkend glashard afspraken gemaakt te hebben.
Indiem u alle afspraken op papier heeft staan, inclusief verklaring van de deurwaarder die de zaak ter behandeling heeft overgedragen aan Jeukens Buttolo & Drooghaag (wij weigeren de naam GGN Zuid Limburg te gebruiken) dient u deze drie heren te dwingen inzage te verlenen in uw dossier. U heeft immers recht op inzage in uw dossier!
Blijft men alsnog van mening dat u volgens hun in het ongelijk wordt gesteld, stap dan naar de Rechtbank te Amsterdam. Kamer voor Gerechtsdeurwaarders, en dien daar een officiele klacht in tegen dit deurwaarderskantoor. Voeg bij uw klacht kopieën bij van alle correspondentie die u heeft inzake dit dossier waaruit blijkt dat u niets meer verschuldigd bent aan wie dan ook. Stuur uw klacht naar:
Rechtbank Amsterdam
Kamer voor Gerechtsdeurwaarders
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam
Tel.: 020 – 541 28 25
Fax: 020 – 541 21 80
Mocht JBD u dagvaarden om volledige voldoening van de vordering te verkrijgen. Zorg er dan eveneens voor dat u de rechter alle stukken kunt overleggen die het tegendeel bewijzen. Het zal dan niet de eerste keer zijn dat deze oplichters flink op hun bek zullen gaan.
Succes!
Re: GEEN BKR meer, maar wel schuld volgens deurwaarders!
Na een hoop getouwtrek was ik het zo zat dat ik niet meer alleen dreigde met een advocaat, maar er ook daadwerkelijk één in de arm nam. Heeft schijnbaar indruk gemaakt, kon met €1000,= een schuld afkopen van ruim € 9000,=. Klaarblijkelijk was er toch wel degelijk iets goed mis, anders hadden ze het NOOIT gedaan bij de ABN. Heeft wel veel inspanning gekost en een berg brieven en faxen, maar ben er van af!