HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP ! HELP
Ik zoek mensen dit net als mij zijn opgelicht door J. v/d H een adviseur van AFAB.
Deze adviseur gaf mij het advies om me maar bij de gemeentelijke kredietbank te melden.
Ik dreig dankzij deze persoon nu alles kwijt te raken , wie oh wie heeft tips voor mij. SPOED !!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AFAB HYPOTHEKEN
Re: AFAB HYPOTHEKEN
Hoi Vipuser,
Op basis van je bericht valt er weinig te zeggen. Kun je wat meer informatie geven over het probleem, en over de rol van de adviseur?
groet,
Jack
Op basis van je bericht valt er weinig te zeggen. Kun je wat meer informatie geven over het probleem, en over de rol van de adviseur?
groet,
Jack
hoi jack ,
bedankt voor je reactie , is het mogelijk dat ik jou kan mailen hierover het is namelijk heel erg persoonlijk , en aangezien het geheel nog in behandeling ligt, ben ik heel voorzichtig met het geven van informatie & details .
bedankt voor je reactie , is het mogelijk dat ik jou kan mailen hierover het is namelijk heel erg persoonlijk , en aangezien het geheel nog in behandeling ligt, ben ik heel voorzichtig met het geven van informatie & details .
Over het algemeen is het, "vragen in de groep, is antwoorden in de groep"is het mogelijk dat ik jou kan mailen hierover het is namelijk heel erg persoonlijk