LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] atag apparaten garantie

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
nraaij

atag apparaten garantie

Ongelezen bericht door nraaij »

ik heb 2 jaar geleden keuken gekocht bij primero in roermond .
deze bestaat niet meer .nu is mijn combie oven kapot en atag geeft mij ze zeggen maar 2 jaar garantie terwijl ik 5 jaar heb op papier want ik heb 4 apparten gekocht toen . nu moet ik van atag de voorbij kosten betalen van twee keer 100 euro . ik heb nooit schrijvens gekregen dat de garantie maar 2 jaar is en het 3,4,5, jaar zelf moet bij betalen .
hoe kan dit nou je koopt exstra 4 produkten voor de 5 jaar garantie
ze schrijven ook nog voor de vertrouwde zekerheid .

kweenie

Re: atag apparaten garantie

Ongelezen bericht door kweenie »

Waarschijnlijk had je na aankoop van de apparaten een kaart moeten opsturen naar Atag, om de extra garantie te krijgen. Zo gaat dat meestal bij die extra garanties.

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

nee is bij atag niet het geval, alleen de nota laten zien waarop de 4 apparaten staan, dat is voldoende. Ik zou even contact opnemen met consumentzaken van Atag en vragen waarom.

zaankanter

Ongelezen bericht door zaankanter »

Op de site van atag is het volgende te lezen http://www.hps.nl

3. De voorwaarden

De reparaties aan de apparatuur moeten verricht worden door de servicedienst van ATAG Nederland bv of namens ATAG Nederland bv ingeschakelde derden. De reparaties aan de apparatuur worden in de regel aan huis uitgevoerd. De reparatiekosten omvatten de voorrijdkosten, arbeidsloon en kosten van benodigde onderdelen inclusief BTW.
In voorkomend geval gaan de onderdelen bij reparatie en de apparatuur bij vervanging over in eigendom van ATAG Nederland bv.

De ATAG Nederland bv apparaten zijn deskundig en door een erkend installateur of door ATAG Nederland bv geïnstalleerd en in geval van vijf jaar volledige garantie in één keuken in Nederland, gebruikt door dezelfde huishouding, aanwezig.

Te allen tijde dient bij reparatie de originele aankoopnota te worden overlegd. Om in aanmerking te komen voor de kwaliteitsgarantie moet de apparatuur zijn aangekocht via een van de in artikel 1 genoemde distributiekanalen en moet de gebruiker de typenummers, serienummers en NAW gegevens binnen 30 dagen na installatie registreren via www.hps.nl, of telefonisch melden via de servicenummers van het betreffende merk.

Helaas krijg je alleen garantie waarneer je je aankoop registreerd.
Heb met een klant van mij het zelfde mee gemaakt:
vonkontsteking kapot na 4 jaar uiteindelijk gemaakt tegen voorrijtarief
(uit mijn hoofd iets van 100,-wat die klant moest betalen)
Zelfs na contact van uit de winkel werd hier niets aan gedaan.
Regels zijn regels werd mij verteld

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Atag, ik ben blij dat ik er niet aan begonnen ben. Had een stoomoven en combi uit de Compact lijn op het oog totdat de iele knopjes (eerder buttons) er in een showroom al af lagen.. Is die lijn trouwens nog niet ververst? Designprijs gewonnen in 2003 geloof ik, stond leuk er aardig in de catalogus maar dan kijk je ook even liever verder om niet binnen korte tijd met een oud model te zitten.

sjaakie

Ongelezen bericht door sjaakie »

Bij aankoop van 4 of meer apparaten geeft Atag 5 jaar garantie. Voorwaarden:
in 1 koop
in dezelfde keuken
moeten op een nutsvoorziening zijn aangesloten
kraan uitgesloten als 4e apparaat. als 5e apparaat wel meegenomen in de garantie.

Er moet een misverstand zijn; ik zou nog eens contact met ze opnemen en vragen naar de reden waarom garantie niet van toepassing is.

Sowieso: 2 x de voorijdkosten? Vreemd. En dan 2 x 100 euro? Nog vreemder. kosten liggen bij de meeste servicebedrijven rond de 50 euro en die worden meestal maar 1 x berekend.

Als u het nagevraagd heeft; wilt u het hier nog eens uitleggen?

pufje

Ongelezen bericht door pufje »

1: Garantie 100%
Garantie 5 jaar kwaliteitsgarantie! Uniek in Nederland! Bij aankoop van 1 ATAG inbouwapparaat krijgt u nu maar liefst 5 jaar kwaliteitsgarantie! U kreeg altijd al 2 jaar volledige fabrieksgarantie maar ATAG gaat verder! Als u uw ATAG inbouwapparatuur ... ontvangt u kostenloos 3 jaar extra garantie op arbeidsloon en onderdelen, u betaalt dan slechts de voorrijkosten in het 3e t/m 5e jaar. 5 jaar No-Risk kwaliteits
Zie de Atag site

zaankanter

Ongelezen bericht door zaankanter »

http://www.hps.nl/index.php?id=82&type=5&no_cache=1?

Om in aanmerking te komen voor 5 jaar Kwaliteitsgarantie is het een voorwaarde dat u uw aangekochte keukenapparatuur registreert.

sjaakie

Ongelezen bericht door sjaakie »

De topicstarter geeft aan dat hij/zij 4 apparaten heeft. Ik ga er vanuit dat het 4 Atag apparaten betreft.
Dan geldt 5 jaar garantie, zonder voorrijdkosten.
Als ik de website bekijk zou je dat idd moeten registreren. Ik dacht echter dat dat bij 4 of meer apparaten niet hoeft.

Ik raad topicstarter toch aan e.e.a. nog eens na te vragen.

joeptoep

Ongelezen bericht door joeptoep »

Bij mij heeft de keukenleverancier voor mij die registratie uitgevoerd. Doet de keukenzaak dat niet standaard? Ik vond het wel prettig en een beetje logisch.

Gesloten