ik vraag me af of iedereen in omgeving rotterdam last heeft van wegvallende verbindingen bij telfort.
wij heb 4 dagen gebeld met de helpdesk iedere keer werd de lijn gereset zonder resultaat.
je hoord 20mbit te hebben maar effectief hebben wij ineens een veel lagere verbindings snelheid.
de snelheid die we eerst hadden was rond de 1800 kb per seconden.
nu hebben wij maar 180kb als we mazzel hebben.
telefonie werkt helemaal niet meer .
wij zijn nu meer geld kwijt aan die rampzalige helpdesk dan aan het maand abbo zelf.
de volgende dingen zijn zogenaamd gedaan door de helpdesk
modem reset.
lijn controlle
resultaat is dat telefonie niet meer werkt en de snelheid nog steeds belachelijk langzaam is.
het is toch eigelijk van de zotte dat als je een klacht hebt dat je moet betalen aan een telefoon heldesk van telfort terwijl je iedere maand een maand abbo voldoet.
dit hoord gewoon een 0800 nummer te zijn of minimaal tegen standaard tarief.
volgens mij verdient telfort meer aan zijn heldesk dan aan zijn zogenaamde internet service.
mischien een goed idee je begint een wan product en je neemt een helpdesk tegen 30cent per minuut.
dat is
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
Re: TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
Zie:
Telfort maakt fout op fout
Het probleem is dat Telfort *tot* 20 mb aanbiedt. Vergelijk uw snelheid met wat op de site aan snelheid voorgespiegeld wordt.
Consuwijzer adviseert:
Telfort maakt fout op fout
Het probleem is dat Telfort *tot* 20 mb aanbiedt. Vergelijk uw snelheid met wat op de site aan snelheid voorgespiegeld wordt.
Consuwijzer adviseert:
Als u een klacht heeft over de handelwijze van de aanbieders van uw vaste aansluiting, kunt u het volgende doen.
Stap 1: Dien een schriftelijke klacht in
Stuur een schriftelijke klacht naar uw aanbieder. Als deze de klacht niet naar tevredenheid of niet binnen de daarvoor geldende termijn (zie de algemene voorwaarden bij uw contract, anders kunt u 4 weken aanhouden) afhandelt, ga naar stap 2.
Stap 2: Ga naar de geschillencommissie/ het juridisch loket
Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie (zie www.geschillencommissie.nl) in. Deze commissie doet bindende uitspraken in geschillen die voortvloeien uit de overeenkomst tussen consumenten en aanbieders. Uw aanbieder moet wel zijn aangesloten bij de geschillencommissie. Het aanhangig maken van een geschil bij de geschillencommissie ontslaat u overigens niet van uw betalingsverplichting ten opzichte van de aanbieder. U kunt ook overwegen om, in plaats van naar de geschillencommissie, direct juridische stappen te ondernemen. Voor informatie omtrent uw specifieke rechtspositie verwijzen wij u door naar het Juridisch loket (telefoonnummer: 0900 - 8020/ Internet: www.juridischloket.nl) of (indien van toepassing) naar uw rechtsbijstandsverzekering.
Re: TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
de internet snelheid is weer terug op 1800+ kb en de telefonie werkt ook weer na een hoop gezeik bij de helpdesk.
toch raar dat je 5 keer moet bellen om iets voormekaar te krijgen .
ik blijf bij mijn stelling dat er aan zogenaamde storingen meer geld wordt verdient dan aan het maand abbo.
30cent per minuut dat tikt lekker aan voor telfort.
toch raar dat je 5 keer moet bellen om iets voormekaar te krijgen .
ik blijf bij mijn stelling dat er aan zogenaamde storingen meer geld wordt verdient dan aan het maand abbo.
30cent per minuut dat tikt lekker aan voor telfort.
Re: TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
Ik ben al blij voor u dat u maar 5 telefoontjes nodig had om tot oplossing voor uw probleem te komen. Ik had 9 maanden nodig.
Ik ben bang dat u gelijk heeft dat de helpdesk van provider een leuke bijverdienste is.
Ik ben bang dat u gelijk heeft dat de helpdesk van provider een leuke bijverdienste is.
Re: TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
je denkt toch niet dat ik 9 maanden ga lopen sobatten met een isp.
als het me niet zint ben ik binnen 3 dagen over gestapt .
en dan krijgen ze een wanprestatie aangetekende brief inclusief schade claim.
ik zeg eerlijk ik zit nu +- 5 jaar bij telebyte en heb absoluut nooit problemen.
bovenstaande telfort ellende was voor rekening van mijn moeder.
ik kan iedereen telebyte van harte aanraden .
ik werk niet voor telebyte en heb ook geen aandelen
als het me niet zint ben ik binnen 3 dagen over gestapt .
en dan krijgen ze een wanprestatie aangetekende brief inclusief schade claim.
ik zeg eerlijk ik zit nu +- 5 jaar bij telebyte en heb absoluut nooit problemen.
bovenstaande telfort ellende was voor rekening van mijn moeder.
ik kan iedereen telebyte van harte aanraden .
ik werk niet voor telebyte en heb ook geen aandelen
Re: TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
hou op schei uit over telfort.
Wij hebben zoveel problemen gehad.
En als we nu 3 mb hebben dan is het veel.
En dan lekker gemaakt worden dat je 20mb kan krijgen.
Sinds april hebben wij telfort, als ons contract afloopt zijn we weg daar.
Ook bij ons hebben ze lijncontrole gedaan en gereset.
Is er ergens een standaardbrief die je kan sturen naar telfort als gedupeerde?
Wij hebben zoveel problemen gehad.
En als we nu 3 mb hebben dan is het veel.
En dan lekker gemaakt worden dat je 20mb kan krijgen.
Sinds april hebben wij telfort, als ons contract afloopt zijn we weg daar.
Ook bij ons hebben ze lijncontrole gedaan en gereset.
Is er ergens een standaardbrief die je kan sturen naar telfort als gedupeerde?
Re: TELFORT (SLECHTE SERVICE EN HELPDESK )
gewoon ter attentie van de telfort directie.
aangetekend
aangetekend