LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede keukenzaak Noord Nederland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Keije

Goede keukenzaak Noord Nederland

Ongelezen bericht door Keije »

Hallo,

Wij zijn opzoek naar een nieuwe keuken en het liefst in de omgeving van noord nederland of eventueel noord duitsland.

Ik heb al een afspraak gemaakt met keukenkampioen maar na het lezen van dit forum ga ik die maar afzeggen. Zullen nog wel 20 telefoontjes volgen.

Nog een andere vraag wie heeft ervaring met Kex keukens en wie heeft ervaring met Hoppe keukens in het duitse leer?

Sjoerd15

Re: Goede keukenzaak Noord Nederland

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

Van der Woude in heerenveen... Al was het maar om de leuke ideeen en creativiteit. Ondanks de heersende opvatting kunnen ze daar voor iedere portemonnee (dus ook de kleinere) een keuken creeren (en nee, ik werk er niet)

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

Van der woude??? hou toch op man, Ja nu de markt wat dunner wordt nu willen ze ineens de man met de kleine beurs wel bedienen, maar toen het allemaal wat wilder was in de handel, wisten ze heel goed de man met de kleine beurs de deur te wijzen. Stelletje arrogante mensen daar.

Sjoerd15

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

hahaha, rustig loesjes, rustig, ying yang enzo...
Of het feit dat ze ook de kleine beurs bedienen iets recents is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze al geruime tijd creativ verkopen, wat uitermate geschikt is voor een kleinere beurs...
En arrogant zijn ze zeker niet allemaal hoor, de meesten niet zelfs...
Feitelijk doet dat er ook niet toe voor de TS, deze vroeg naar een goede keukenzaak in noord nederland, en los van je persoonlijke beslommeringen aangaande VDW, het IS een goede betrouwbare zaak.

Kuchegirl

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Hou er niet van om andere zaken af te branden, maar ben het in deze met loesjes eens.
van der woude is een enorme ego winkel niks meer en niks minder, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Keije

Bedankt voor jullie reactie,

of ik een kleine of dikke beurs heb laten we maar in het midden. Beurs is van siepelleer zeggen ze dan in Friesland :D .

Ik weet dat de vraag een persoonlijke antwoord van elk die reageerd geeft. Maar waar het ons vooral omgaat is om een lijst van keukenzaken te verkrijgen welke wij aan kunnen doen om ons verder te orienteren.

pyotr

Ongelezen bericht door pyotr »

Van arrogantie heb ik bij Van der Woude niks gemerkt, maar misschien was mijn budget toereikend :lol: Het uiteindelijke resultaat vond ik middelmatig qua ontwerp en prijs (E+K Balance). Wel een nette (gedetailleerde) offerte toegestuurd gekregen. Je krijgt 5 jaar garantie op apparatuur, ongeacht of dat 4 apparaten van dezelfde fabrikant zijn of van alles wat; als ik het me goed herinner (het is even geleden) omvat garantie ook voorrijdkosten en uurloon.

Als it fean niet te ver rijden is zou je eens kunnen gaan kijken; er zitten nog een aantal andere keukenzaken bij de Jousterweg, kun je er een middagje uit van maken.

Ik heb mijn keuken trouwens gekocht bij Wijnand Keukens in Leek. Pre-sales is top, of montage / aftersales ook goed is moet ik nog even afwachten want mijn nieuwe appartement is nog niet opgeleverd. Ze verkopen Bax, Siematic en Bulthaup om je een idee van de prijzen te geven.

Keije

Vandaag naar Hoppe Keukens in Leer (Duitsland) geweest, ik moet zeggen naar al tevredenheid geholpen, we hebben nog geen prijs meegekregen, dit zullen we tijdens de vervolg afspraak bekijken. Daarna naar van der Woude keukens in Heerenveen geweest ook hier werden we prima geholpen en vooral geen opdringerige verkopers een keurige offerte meegekregen.

Eerder zijn we bij Tulp Keukens in Drachten geweest, hier zijn voel ik mij minder geholpen dan bij de bovenstaande zaken, meer opdringerige verkoopster.

Ook zijn we bij Kex keukens in Opende geweest, verkoper van de keukens was nog op vakantie maar toch prima te woord gestaan door de verkoper van de meubel zaak ijtsma living waar Kex bij in zit.

vaalst

Ongelezen bericht door vaalst »

Zijn er hier ook ervaringen met keukenzaak barkmeijer in buitenpost. Zaak bestaat al heel lang dus op dat vlak zit het wel goed maar hoe is het met service en dergelijke?

Keije

Ik ben onlangs bij Barkmeijer geweest, we zijn daar prima te woord gestaan. Barkmeijer zal voor ons een offerte maken en een tekening en vervolgens naar ons opsturen. Daarnaast betaal je bij Barkmeijer pas na het plaatsen van de keuken. Vind ik niet onbelangrijk.

Waar ik zelf nog wel wat vraagtekens bij zet is hoe zit het met de kwaliteit van keller in vergelijking met Nolthe en Systemat keukens, misschien kan iemand hier antwoord opgeven.

Ik kan niet veel vertellen over de service van Barkmeijer, maar ik heb van kennissen gehoord die in Buitenpost wonen dat het opzich wel goed zit.

dirk_klaver

Ongelezen bericht door dirk_klaver »

Ik zou ook even bij Huizenga Keukenstyle in Zwaagwesteinde gaan kijken. Onze hele familie heeft hier de keuken vandaan en dit bevalt erg goed. Hier krijg je nog eens normaal advies zonder direct zo'n gele bon die we bij keukenconcurrent direct onder de neus kregen. Monteurs zijn ook goed en volgens mij viel de prijs wel mee. Ze hebben Hekker (dat is ook Systemat?) keukens dacht ik, goede prijs kwaliteit.

Nou succes het is een strijd.

Dirk

Keije

We zijn inmiddels bij nog een aantal zaken langs geweest die zeker in het rijtje goeie keukenzaken passen. We zijn bij KEX keukens geweest ook hier prima geholpen geen opdringerige verkoper en kregen een gespecificeerde offerte en tekening zonder probleem mee. Daarnaast zijn we op aanraden van een collega bij Hummel Keukens in Haulerwijk geweest (Homecity) wederom prima geholpen en geen problemen over meenemen offerte of aandringen tot kopen.

Eigenlijk hebben we bij alle aangedane zaken geen problemen gehad, misschien dat wel door dit forum goed door te lezen :D

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Gerard Hempen in ter apel kanaal en leek.
Goed adres en verstand van keukens.

ik87

Ongelezen bericht door ik87 »

Delta keukens Dronte, Genemuiden en Hereveen.
ik heb daar net mijn keuke gekocht en mijn zus heeft haar keuken ook gekocht

Tevens hebben wij daar de badkamer gekocht.

Super Service..

groetjes en suc6!

vaalst

Ongelezen bericht door vaalst »

Wij zijn nu ook wezen kijken bij hempen en wij zijn aangenaam verrast door de prijs/kwaliteit verhouding.

Gesloten