LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort maakt fout op fout

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
MFW
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2008 12:56

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door MFW »

Uiteraard zal een firma als Telfort zich redelijk ingedekt hebben voor aansprakelijkheid, maar ik zou de volgende suggestie willen geven:

1) Bekijk de sectie aansprakelijkheid, zoals vermeld in de algemene leveringsvoorwaarden van Telfort. Deze sectie sluit ogenschijnlijk een hoop zaken uit, echter: 'De beperkingen gelden niet als Telfort door eigen handelen of nalaten met opzet of door roekeloos gedrag schade heeft veroorzaakt en als Telfort had kunnen weten dat de schade waarschijnlijk door dat gedrag zou zijn ontstaan'

2) Telfort aansprakelijk stellen, betekent ook dat er kosten doorberekend moeten worden. Mocht u een ondernemer zijn en u kunt die kosten (tijd / uurtarief) aannemelijk maken, dan is het aardig om daarvan een opsomming te maken (downtijd, telefoontjes, brieven, etc).

3) Zodra u de opsomming gemaakt heeft, koppelt u de bestede tijd aan uw uurtarief, zodat u de totale schade kunt berekenen voor de tijd dat u geen gebruik heeft kunnen maken van Telfort cq. onnodige tijd aan Telfort heeft moeten besteden. Uiteraard vermeldt u daarbij ook nog even, dat wettelijke rente verschuldigd is vanaf het moment van ingebreke blijven bij het voldoen van de schade.

4) Of dit juridisch helemaal correct is, durf ik u niet te zeggen, maar een aantal zaken zijn zeker:

- Telfort levert (u en mij) geregeld niet datgene waar u wel voor betaald
- Het verschuilen achter ALV's of andere juridische verzinsels mag uiteraard geen argument zijn om dergelijk gedrag goed te billigen.

Persoonlijk overweeg ik om een factuur te sturen wegens gederfde inkomsten (tijd die ik aan Telfort heb moeten besteden en DUS niet aan inkomsten gegenereerde activiteiten. Ongetwijfeld zullen zu hier niet op ingaan, maar een firma die er qua service en dienstverlening zo'n puinhoop van maakt zal administratief vast ook de nodige steken laten vallen.

Kijkt u ook nog eens naar de KLACHTEN en GESCHILLENSECTIE van de ALG van Telfort.

Ik weet het, het is allemaal erg triest, het kost onS tijd, geld, ergernis en uiteindelijk zal de markt zelf Telfort wel afstraffen, maar ontmoedigingsbeleid mag nooit een reden zijn om daarom een firma ongestraft te laten voor hun slechte prestaties cq. non-prestaties.

sediek
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 aug 2008 10:05

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door sediek »

Telfort aansprakelijk stellen zullen ze inderdaad snel opzij willen schuiven.
De basisregels van handelen is dat men datgene levert hetgeen men verkoopt, en bij gebrek eraan automatisch restitutie toepast, niet dat erg zou helpen, maar het zou hen sieren.
vanwege het feit dat men correct en open eerlijk zaken doet.
gewoon wegwuiven met ALV, en minimale downtime, kan dus ook in mijn voordeel werken, minimale downtime, is ook minimale derving van het abonnementgeld, en dus een lagere rekening.
Waarom gaat die vlieger nooit op bij zulke firma's.

Ik vind het gewoon een stelletje ........en hoop van harte dat ze afgestraft worden met een faillissement, zal niet de eerste zijn die ten onder gaat aan arrogantie naar de klanten toe.
Nee nooit meer Telfort, en ik raad iedereen eens goed naar deze provider te kijken.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Vandaag heeft mijn contactpersoon bij KPN.COM laten weten dat ik een brief tegemoet kan zien van Telfort omtrent hun laatste onterechte aanmaning per brief.

Ik ga nog wel langs de bank om te controleren of ik geen onterechte BKR registratie heb opgelopen dankzij Telfort's fouten parade.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

26-8-08, precies 9 maanden na versturen van 1ste schriftelijke opzegging 12move ontvang ik een brief van Telfort met excuses.
De financiële afdeling van Telfort heeft zich nogmaals verdiept in de creditering van alle abonnementskosten na 10 december 2007 en er zijn nu geen openstaande facturen meer.
Groot is mijn verrassing dat er een bedrag van ruim 2 euro op mijn rekening zal worden teruggestort.

Met dank aan de succesvolle bemiddeling van KPN.COM! Dankzij hen kan deze zaak gesloten worden zonder een gang naar de Geschillencommissie of rechtzaak v.e. incassobureau.

telenee
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 sep 2007 12:08

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door telenee »

Juist, mijn alias is Telenee. En dat heeft alles te maken met Tele2 die een frats uithaalde. Inhoudelijk niet interessant, en het ging om een luttel bedrag, maar uit principe heb ik mijn hakken in het zand gezet en heb aan de bel getrokken.

Dat verliep voorspoedig en eenvoudig: 1 x aangetekend schrijven met mijn klacht. Daarop geen reaktie van tele2 gehad (wél een incassobureau aan de lijn gehad).

Vervolgens naar de Geschillencommissie Telecom in Den Haag. (zie http://www.degeschillencommissie.nl) .
De stukken digitaal aanleveren met verhaal erbij. 35 euro betalen en ik kreeg het advies om Tele2 aan tegeven welke kosten ik had moeten maken en ze te melden dat ik die ook gerestitueerd wilde.

Als je na 1 maand geen reaktie hebt gehad, kijkt de comissie of de zaak kans van slagen heeft en gaat aan de slag met het probleem. Keurig en snel. Telefonisch bereikbaar! (dus kennelijk geen Tele2 abo). Zij sturen de stukken naar de betreffende telefoonclub en die reageerde naar mij en naar de commissie, (uiteraard, ha, ha) en probeerde mij met een fooi af te schepen.
Niet akkoord gegaan en een zittingsdatum werd geplanned.

Drie dagen voorafgaand aan de zittingsdatum een telefoontje van Tele2. " of ik dan wilde schikken voor het hele, volledige bedrag, inclusief postzegels en kosten voor de Commissie, aantekenen en weet ik veel" .

Tuurlijk. Kan ik niet weigeren, want ze betaalden een paar euri meer dan het verlies dat ik had geleden. En een week later stond het geld op mijn rekening.

Bij de schikking heb ik het voorbehoud gemaakt dat ik ten alle tijden erover mocht spreken of vertellen om anderen te waarschuwen.

Bij deze dan.

Conclusie: als je (zoals T de Hond vermoedelijk) 200% zeker van je zaak bent, is 1 brief en een gang naar deGeschillencommissie al voldoende om beweging in die tent te krijgen.


NB: ik kwam bij de geschillencommissie terecht via dit forum.
Bedankt Tros Radar!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bedankt voor uw toelichting.

Hetty1956
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2008 11:53

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door Hetty1956 »

Hoi hoi...

Op 4 juli kregen we te horen dat we een nieuw huis zouden krijgen. We hebben direct het nieuwe adres door gestuurd naar Telfort, daarna begon de ellende. We kregen een bevestiging van de verhuizing, alleen hadden ze ons huisnummer en postcode veranderd van 104 naar 204 Vele brieven naar klantenservice, directie, klachtenlijn en via de email verder, telefoontjes (helaas naar een 0900 nummer 80,-- euro minimaal) en 3 maanden verder hebben we nog steeds geen telefoon en internet. Steeds als ik bel krijgen we te horen we zullen een nieuwe mutatie maken ervan. Ik denk dat ze inmiddels 15 x al een nieuwe mutatie ervan gemaakt hebben.

Vraag me wel eens af, wat die mutsen achter het toetsenbord doen. De schofterige behandeling dat ze regelmatig de telefoon neergooien omdat je niet meer zo vriendelijk blijft na 3 maanden ergenis. Inmiddels ook al een brief neergelegd bij Opta. Kassa heb ik ook al ingeschakeld.

Kijk dat er 1 brief zoe raakt, maar dat er 6 schriftelijke brieven en 2 via email zoek raken, geloof ik echt niet. Oww en niet te vergeten, ik moest nog eentje sturen via de fax.

Van alles waar ik wel iets naar toe hebt gestuurd heb ik geen reaktie gekregen!!!!!!!!!!!!!

Eigenlijk is dit slechter geworden nadat Tiscali over is gegaan naar Telfort. Met Tiscali hebben we nooit last gehad.

Zijn er nog meer mensen die zo vreselijk slecht behandeld worden door Telfort?



Groetjes,

Hetty
ps. ik heb gelukkig de mogelijkheid via me werk te reageren, maar helaas is het nu de laatste werkdag van de week. Dinsdag kan ik eventueel weer reageren op reakties.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Klacht indienen bij consuwijzer over niet beantwoorden brieven door Telfort.
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
---
T.a.v. Telfort

In gebreke stelling provider + opzegging abonnement
Voordat u uw abonnement opzegt dient u de provider schriftelijk en aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in gebreke te stellen, een redelijke termijn, bv. 10 werkdagen, aan te geven waarin u de provider in gelegenheid stelt uw probleem te herstellen.
Mocht provider hier niet in slagen heeft u het recht schriftelijk aangetekend per direct op te zeggen, uw toestemming tot automatische incasso in te trekken. Vraag om schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen.
Maakt kopieën van te versturen brieven, bewaar kopieën en bewijzen van verzenden en eventueel ontvangst goed. Leg dossier aan met log van alle contacten, namen, brieven, verzendbewijzen. Dan heeft u alles bij elkaar
mocht een gang naar de Geschillencommissie telecommunicatie nodig zijn, als u desondanks achtervolgd gaat worden met onterechte facturen, omdat uw provider geen gehoor aan opzegging geeft.
-------------------------------------
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
--------------------------------------------------
Checklist Geschillencommissie Telecommunicatie
https://digitaal.degeschillencommissie. ... TIE(5).pdf
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel
---------------------
Sterkte, dat heeft u nodig bij Telfort!

Ponyo
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 okt 2008 10:10

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door Ponyo »

Ook ik heb problemen met Telfort.

Op 4 augustus heb ik een adreswijziging doorgegeven via de site. Ik zou een bevestiging per mail en per post krijgen (laatste niet gekregen). Ook kon je een datum selecteren per wanneer je internet wilde overzetten, dit kon met een minimum van drie weken vooruit (meen ik). Echter, de wijziging duurt 4-6 weken, dus dit slaat al nergens op.

1 september; verhuisdatum en nog geen internet. Gebeld en er wordt mij verteld dat men er mee bezig is.
8 september: nog geen internet, weer gebeld, men gaat nu een onderzoek bij KPN in gang zetten. Duur: 5-10 dagen
23 september: 10 werkdagen verstreken, ik bel weer en het onderzoek is verlengd..
30 september: ik bel weer want nog geen internet. Er wordt mij verteld dat KPN het onderzoek heeft afgerond en mij zou geprobeerd hebben te bellen (geprobeerd misschien, maar mijn mobiel staat altijd aan en ik heb geen enkele oproep gemist. telefoonnr wat zij in het systeem hebben klopt. En als ze naar mijn vaste nummer hebben geprobeerd te bellen, dan zijn het gewoon kneuzen, want dat werkt dus niet, daarom bel ik o.a.!). Heel vaag allemaal, maar volgens degene die ik aan de lijn krijg, vermoedt :?: hij dat KPN een monteur langs wilt sturen. De man die ik aan de lijn krijgt, zegt een nieuwe terugbelafspraak te maken, want ik kan niet zelf contact opnemen met KPN volgens hen.
2 oktober: ik ben nog niet teruggebeld en bel opnieuw. Na eerst 10 minuten aan de lijn te worden gehouden (want de jongen gaat van alles testen, zeg dat dit geen nut heeft want het is al elke keer getest... zucht) gaat deze beste jongeman een mail sturen vanwege het probleem, en (ik herhaal letterlijk): "als het goed is wordt er contact met u opgenomen". WTF? Wat is dit nu weer voor ***antwoord. :x Daar schiet ik dus niets mee op. Maar allicht is het eerlijker dan dat je word beloofd teruggebeld te worden, en je vervolgens niets meer hoort. :roll:

Ik baal echt als een stekker, stuur gewoon een monteur en laat mij niet zo lang wachten. We hebben het internet echt nodig, mijn vriend heeft het nodig voor zijn studie en moet bijna elke dag naar zijn ouders toe (uur reizen) om toch aan zijn opdrachten te kunnen werken.

Opzeggen wil ik niet, want als het werkt is Telfort op zich goed en het is goedkoop, bovendien moet ik dan weer een maand wachten tot ik internet van een nieuwe provider heb.

Ik wil gewoon echt zsm internet, eigenlijk wil ik het uiterlijk eind volgende week gewoon hebben, klaar. Maarja ik kan zoveel willen natuurlijk, ik ben afhankelijk van hen. :x

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

U kunt hen schriftelijk aangetekend in gebreke stellen en maximaal 10 werkdagen de tijd geven om uw probleem op te lossen.
Knap van Telfort als dit lukt.

Dreigen met beëindigen abonnement mocht Telfort in gebreke blijven.

Alles aangetekend. Reken niet op antwoord en reken op z.n. een gang naar de Geschillencommissie.

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Mijn eerste opzeggingsbrief is aangetekend met handtekening retour weg. 1 oktober bezorgd.

Verwacht niet dat ik er iets op hoor dus over 2 weken gaat de 2e brief aangetekend met handtekening retour de deur uit.

Dan wacht ik tot december (heb ik netjes mijn opzegtermijn uitgediend) en laat alle verdere betalingen storneren en door de bank een incassoblokkade instellen. Sluiten ze me vanzelf wel af en wacht ik wel tot het incassobureau zich meldt. Gaan we gezellig naar de kantonrechter :D Al met al heeft het opzeggen me dan zo'n EUR 30,00 gekost (heb ook al meer dan 1 uur tevergeefs aan de telefoon gehangen)

Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit allemaal zomaar kan in Nederland. Dat je als consument gewoon totaal machteloos bent tegen dit soort bedrijven en dat de overheid dit gewoon toestaat.

Ook erg stom van Telfort want op zich was ik prima tevreden met mijn internet verbinding. Als ze zich gewoon normaal en fatsoenlijk zouden gedragen bij beeindigingen zou ik zeker overwogen hebben om in de toekomst wellicht nog terug te keren als klant. Die kans hebben ze nu dus gewoon helemaal verspeeld. Mij zien ze er niet meer. En dat dan nog afgezien van de slechte reclame die ze krijgen. Je hebt het er natuurlijk ook met familie en vrienden over.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als uw opzegbrief niet gehonoreerd wordt met een schriftelijke bevestiging einde contract door Telfort ( wat in de lijn der verwachtingen ligt) is de volgende stap:
een gang naar de Geschillencommissie.
Checklist Geschillencommissie Telecommunicatie
https://digitaal.degeschillencommissie. ... TIE(5).pdf
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel

Daar kunt u restitutie van onterechte incasso's na datum per wanneer u opgezegd heeft eisen, naast ontbinding contract per datum die u in brief gesteld heeft + 50 euro schadevergoeding.

Goede lectuur over Geschillencommissie zie:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=798033#798033
Het gaat over een andere provider, maar deze weet ook de gedupeerde ingelijfde klant tot razernij te brengen.

Als u nu reeds storneert, dan ben ik bang dat Telfort "wint" en voor u de kosten onnodig verhoogd worden met incassokosten en kosten van een rechtszaak.

Als u door de Geschillencommissie in het gelijk gesteld bent, moet Telfort de onterechte incasso's verrekenen.

Zie ook bij www.consuwijzer.nl

bennie14
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 mei 2005 17:56

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door bennie14 »

Dit stond vandaag te lezen op webwereld.nl :

Telfort erkent structurele problemen vaste telefonie

Dinsdag 7 oktober 2008, 16:21 - De al maanden durende storingen bij de vaste telefonie van Telfort zijn te wijten aan softwareproblemen op de voipservers. Collectieve compensatie komt echter nicht in Frage.

Door Andreas Udo de Haes
Dual-play klanten van prijsvechter Telfort worden al maanden geplaagd door herhaaldelijke uitval van en mankementen aan de vaste telefoniedienst die via het internet loopt (Voice over IP). Ook vandaag was het weer mis. Op de website van Telfort zelf wordt de afgelopen tijd regelmatig melding gemaakt van storingen, die telkens weer de status 'opgelost' krijgen, om uren of dagen later weer op te treden.

30+ storingen
Diverse internetfora bieden meer inzicht in de frequentie van de interrupties en de frustraties er over. Soms ligt de telefoondienst helemaal plat, dan weer kunnen klanten wel gebeld worden maar zelf niet bellen of omgekeerd, andere keren worden gesprekken onverklaarbaar na seconden of minuten afgebroken. Door de talloze foutmeldingen gaan abonnees in arren moede aan hun modem rommelen, wat soms lijkt te helpen, al wordt het door Telfort afgeraden.

Forumlid 'reload' maakt een opsomming van ruim 30 telefoniestoringen sinds mei van dit jaar, en ene 'postzegel' meldt: "Hier ook logfile vol error's maar wat vervelender is dat ik een gedeelte van mijn websites ook niet meer kan bereiken ondanks dat de server up is en de sitecheck gewoon OK aan geef. Surfen en Bellen van Telfort is gewoon een hel de laatste maanden!"

Hans68 op een ander forum heeft het helemaal gehad: "wat een enorme bagger zooi die telfort ,weer geen telefoon , ik weet nu wel zeker dat ik ga kijken naar een betere provider, dit is niet meer normaal." Anderen melden dat ze inmiddels de Geschillencommissie hebben ingeschakeld.

Voipserversoftware
Nadat Telfort eerder sprak van incidenten erkent het bedrijf tegenover Webwereld dat de ip-telefonieproblemen structureel zijn. Een woordvoerster zegt: "We hebben de laatste tijd problemen met de software van onze voipservers. We werken samen met de leverancier aan een oplossing, maar de grondoorzaak is nog steeds niet bekend."

En er is nog geen eind in zicht. "Door de werkzaamheden kan het zijn dat ook de komende tijd nog meer kortstondige storingen optreden, maar we werken aan een oplossing. Binnenkort moet het echt stabiel zijn."

Geen collectieve compensatie
Telfort overweegt niet om haar vaste belabonnees en bloc te compenseren voor de talloze interrupties, zoals bijvoorbeeld XS4All in juni van dit jaar deed na een langdurige netwerkstoring. "Klanten compenseren voor geleden schade doen we in principe alleen op individuele basis", aldus de zegsvrouw van Telfort.

Bron: www.webwereld.nl

Nu maar hopen dat het ECHT!! opgelost wordt!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nooit verwacht toch gekomen.
De 2.03 euro die Telfort mij nog zou crediteren na in totaal 9 maanden stalking met o.a. onterechte facturen t.a.v. een nooit bestaand abonnement bij Telfort is heden gecrediteerd.

Ik heb nooit begrepen, noch me erin verdiept hoe men daar aan dit bedrag komt, maar elke tegemoetkoming in de kosten van de verzonden, niet door Telfort beantwoorde aangetekende brieven met ontvangstbevestiging is meegenomen.

Hopelijk is het foutenfestival nu inderdaad succesvol afgesloten en houdt stalking op.

Ponyo
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 okt 2008 10:10

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door Ponyo »

Te bizar! Ik ben nog steeds geen stap verder. Vandaag maar weer eens gebeld want een onderzoek dat was verlengd zou vandaag aflopen. Wordt er verteld dat mijn gegevens niet juist in het systeem staan. :shock:
Moet ik doodleuk maar de administratie bellen.....! Nou ok, aldus gedaan, hier wordt mij verteld dat er wellicht "iets" fout in het systeem staat, maar internet doet het gewoon op mijn nieuwe adres, hoor! Nou, dus niet. Overigens is er vandaag doodleuk 90 euro van Telfort afgeschreven. Kan ik morgen weer de halve stad door om dat bedrag te laten storneren. :x
Nou, ik ga nu even een paar brieven sturen naar Telfort en klachtencomissies....

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Goed plan. Want een fout corrigeren is ook niet Telfort's sterkste kant, integendeel.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

In telegraaf van 11-10 staat dat Telfort abonnementsgeld gaat vergoeden bij internet storing.
Leuk om te lezen, maar de hamvraag wordt: krijgen de gedupeerde klanten hun geld terug na betaling voor een dienst die niet verleend werd?

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door Uranus »

Ik heb ook Alice, maar we hebben geen ISP maar een oplichter in de Internetbranche erbij. Weet u dat wanneer wanneer het internet afgeknepen word, dat juist het internet instabiel word? Ardige mensen daar bij Alice, maar ze deugen niet. Grote beloften, mkaar ze kunnen nog geeneens leveren dat wat ze moeten leveren of ze willen niet leveren dat wat ze moeten leveren. Ik heb ze vijf dagen de tijd gegeven om de boel goed te maken; doen ze dat niet binnen dit termijn, dan kap ik ermee.

Er zal een website worden opgericht voor Dubieuze Internetproviders in de Internetbranche. Deze zal gewoon te vinden zijn in Google.

Deze website worden door Collega's en ik opgestart. Dan worden de mensen gewaarschuwd en die ISP wordt op deze wijze gewoon te schande gezet. Ik begin het een beetje zat te worden. Daar komt Telfort en Tele2 ook onder.

Groet, Uranus.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort maakt fout op fout

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zet Telfort maar in het rijtje. Klantvriendelijkheid en probleemoplossend bezig zijn lijkt niet in hun werkboekje voor te komen. Ik vind de manier waarop een aantal providers met hun klanten omgaan zeer zorgwekkend, zeker als een klant een jaar- of tweejaarlijks contract heeft afgesloten.

Gesloten