LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contract T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roverdijk

contract T-Mobile

Ongelezen bericht door roverdijk »

Hallo,

Het volgende is mijn partner overkomen;
Ze heeft in oktober 2006 een 2 jarig contract genomen bij T-mobile voor een mobiele telefoon (relax 200). in maart 2008 heeft ze netjes een brief gestuurd dat ze per oktober 2008 het abonnement wil beëindigen bij T-mobile.

Een week later valt er een brief van T-mobile bij ons op de mat, dat men het verzoek ontvangen heeft, en het abonnement gaat beëindigen.
Datum van beëidigen is 13 juni 2008. Dat is iets eerder als wij verwacht hadden, maar inderdaad op 13 juni werd de sim kaart afgesloten.

Op 17 juli 2008 valt er plots nog een brief op de mat van T-mobile. Er is een afkoopsom in rekening gebracht van bijna €100,-.
Wij waren nogal verbaast omdat er helemaal niets verteld is over een afkoopsom, en in de brief van contract beëidiging is hier ook niets over vermeld.

Vervolgens contact gezocht met de klantenservice. eerst bijna een half uur aan de lijn gewacht voordat iemand me te woord kon staan :evil:
die persoon kon me vertellen nadat hij een aantal keer naar zijn senior manager was gelopen om te overleggen, dat we toch echt wel een contract hadden tot oktober 2008, dus het enige wat hij kon doen, is de sim kaart weer activeren en dan moet er weer betaald worden tot oktober 2008.

Inmiddels hadden wij een nieuw abonnement genomen vanaf juni 2008, aangezien het oude contract beënidigd was.

de reactie van de medewerker klantenservice was; '' Tja hetgeen in de brief stond was een foutje van T-mobile en daar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden!!!''. M.a.w. T-mobile maakt een fout, sluit mijn abonnement af, ik neem ergens anders een nieuw abonnement en moet vervolgens voor 2 abonnementen betalen.

Echt een schandalige manier hoe T-mobile met deze fout omgaat. Na een heftige discussie, was het enige wat de medewerker van T-mobile kon zeggen:'' U kunt een klacht indienen''.

Mijn vraag; Waar kan ik deze klacht nog meer kenbaar maken, anders dan bij T-mobile, daar verdwijnt hij waarschijnlijk op de grote hoop.

alvast bedankt roverdijk

T-Mobile Webcare

Re: contract T-Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Hallo roverdijk,

Het is inderdaad bijzonder vreemd dat het contract van jouw partner beëindigd wordt vóórdat het is uitgediend. Dit zou namelijk niet mogelijk mogen zijn. Vervelender vind ik te zien dat het gesprek met T-Mobile Klantenservice zo stroef liep.

Ik kijk graag een en ander voor je na. Zou je jouw mobieletelefoonnummer(s) en jouw klacht het kort willen mailen naar [email protected]?

Marco Amersfoort
T-Mobile Klantenservice

roverdijk

Ongelezen bericht door roverdijk »

Ik heb inmiddels al 2x een klacht ingediend, ook naar het mail adres zoals hierboven benoemd door Marco Amersfoort.

Helaas tot op heden niets vernomen van de klantenservice. Maar wel van de financiële administratie die inmiddels al 3 rekeningen heeft opgestuurd, met daarin de dreiging van verhoging van de kosten.

Waarschijnlijk is de financiële administratie wel goed georganiseerd, als het geld maar binnen komt, maar een klant helpen is wat veel gevraagd.

roverdijk

traag

Ongelezen bericht door traag »

Ze hebben hier duidelijk een fout gemaakt. Gewoon de opzegbrief niet goed gelezen. Want ze hebben er wel op gereageerd.

Simpele zaak lijkt mij: gewoon even briefje sturen naar t-mobile (snail mail) en vragen of ze de brief nogmaals goed willen lezen. Als ze dan zien dat er staat OKTOBER 2008, dan wordt alles duidelijk.
Gelijkertijd aangeven dat je contact op gaat nemen met de Geschillencommissie Telecom hierover en dat alle kosten die daarmee gepaard gaan ook voor hun rekening komen!

Als ze binnen 1 maand niet adequaat reageren, dan via de website van www.degeschillencommissie.nl je verhaal vertellen en (digitaal) je brief naar T-mobile aanhechten. Je betaalt dan iets van 35 euri voor de klacht.
Wordt deze gegrond verklaard, dan kan je bij T-mobile je schade (dus postzegel, geschillengeld etc) claimen.

Ik krijg de indruk dat Tmobile al wel erkend heeft een fout te hebben gemaakt. Kan je ook nog vermelden.

De Geschillencommissie gaat dan contact leggen met Tmobile en vragen of ze willen schikken. Ik verwacht eigenlijk dat T mobile dan snel bakzeil gaat halen.
Let op: ga dan alleen nog maar in op het schikkingsvoorstel onder voorbehoud van het door Tmobile te betalen bedrag voor de door jou gemaakte kosten, incl die van de Commissie.

De ervaring leert dat een dergelijke weg zeer effectief is, omdat geen enkele provider wekelijks bij die Commissie wenst te zitten. (en te verliezen).

Succes, en laat je geen oor aannnaaien!

Roderick02a

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Stuur in ieder geval ook een klacht over T-Mobile naar:

http://www.consuwijzer.nl/

en

Tros Radar

Vara Kassa

Consumentenbond

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn opzegging is gisteren daar gearriveerd. Ik hoop dat deze wel correct verwerkt wordt.

Gesloten