Het volgende is mijn partner overkomen;
Ze heeft in oktober 2006 een 2 jarig contract genomen bij T-mobile voor een mobiele telefoon (relax 200). in maart 2008 heeft ze netjes een brief gestuurd dat ze per oktober 2008 het abonnement wil beëindigen bij T-mobile.
Een week later valt er een brief van T-mobile bij ons op de mat, dat men het verzoek ontvangen heeft, en het abonnement gaat beëindigen.
Datum van beëidigen is 13 juni 2008. Dat is iets eerder als wij verwacht hadden, maar inderdaad op 13 juni werd de sim kaart afgesloten.
Op 17 juli 2008 valt er plots nog een brief op de mat van T-mobile. Er is een afkoopsom in rekening gebracht van bijna €100,-.
Wij waren nogal verbaast omdat er helemaal niets verteld is over een afkoopsom, en in de brief van contract beëidiging is hier ook niets over vermeld.
Vervolgens contact gezocht met de klantenservice. eerst bijna een half uur aan de lijn gewacht voordat iemand me te woord kon staan
die persoon kon me vertellen nadat hij een aantal keer naar zijn senior manager was gelopen om te overleggen, dat we toch echt wel een contract hadden tot oktober 2008, dus het enige wat hij kon doen, is de sim kaart weer activeren en dan moet er weer betaald worden tot oktober 2008.
Inmiddels hadden wij een nieuw abonnement genomen vanaf juni 2008, aangezien het oude contract beënidigd was.
de reactie van de medewerker klantenservice was; '' Tja hetgeen in de brief stond was een foutje van T-mobile en daar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden!!!''. M.a.w. T-mobile maakt een fout, sluit mijn abonnement af, ik neem ergens anders een nieuw abonnement en moet vervolgens voor 2 abonnementen betalen.
Echt een schandalige manier hoe T-mobile met deze fout omgaat. Na een heftige discussie, was het enige wat de medewerker van T-mobile kon zeggen:'' U kunt een klacht indienen''.
Mijn vraag; Waar kan ik deze klacht nog meer kenbaar maken, anders dan bij T-mobile, daar verdwijnt hij waarschijnlijk op de grote hoop.
alvast bedankt roverdijk