| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Bedankt!!!!!
T-Mobile Bedankt!!!!!
Heb ik een aantal T-Mobile Abonnementen met beltegoed. Het bereik in huis is nihil en ik moet bijna op de hoek van de straat staan om te kunnen bellen.
Het 1e jaar bijna geen problemen maar nu al ruim 6 maanden problemen.
Regelmatig contact gehad met T-Mobile en die doen bar weinig.
Ik ben uit mijn slof geschoten en eiste een oplossing, het enige wat ze konden zeggen dat ik met de abonnementen kan overstappen naar een andere provider en dat ze hier wel hun medewerking aan willen geven. Ja leuk allemaal maar hoe zit het met het beltegoed (ongeveer 160 euro)? Nou die ben ik dus kwijt volgens T-Mobile en ze wilden wel uit coulance 50 euro terug geven. Wat een k.. bedrijf.
Ook verwijzen ze steeds naar de algemene voorwaarden Nou ik heb in dit geval niets met hun algemene voorwaarden te maken want ze
kunnen mij geen goede dienst leveren, ik heb betaald voor die tegoeden dus dat
geld is van mij en niet van T-Mobile, ik plaats dit dus ook onder de noemer pure
diefstal!
Heeft hier misschien iemand ervaring mee?
Het 1e jaar bijna geen problemen maar nu al ruim 6 maanden problemen.
Regelmatig contact gehad met T-Mobile en die doen bar weinig.
Ik ben uit mijn slof geschoten en eiste een oplossing, het enige wat ze konden zeggen dat ik met de abonnementen kan overstappen naar een andere provider en dat ze hier wel hun medewerking aan willen geven. Ja leuk allemaal maar hoe zit het met het beltegoed (ongeveer 160 euro)? Nou die ben ik dus kwijt volgens T-Mobile en ze wilden wel uit coulance 50 euro terug geven. Wat een k.. bedrijf.
Ook verwijzen ze steeds naar de algemene voorwaarden Nou ik heb in dit geval niets met hun algemene voorwaarden te maken want ze
kunnen mij geen goede dienst leveren, ik heb betaald voor die tegoeden dus dat
geld is van mij en niet van T-Mobile, ik plaats dit dus ook onder de noemer pure
diefstal!
Heeft hier misschien iemand ervaring mee?
Re: T-Mobile Bedankt!!!!!
Sommige mensen zijn ook nóóit tevreden. Een dergelijke oplossing hoef je bij een andere provider niet te verwachten; zonder afkoopsom overstappen en óók nog 50 euro coulance!
De algemene voorwaarden heb je trouwens wel degelijk mee te maken; je hebt onder deze voorwaarden namelijk getekend.
Ben je trouwens misschien gewisseld van toestel rond de tijd dat de problemen zijn begonnen? Daar kan het ook aan liggen.
De algemene voorwaarden heb je trouwens wel degelijk mee te maken; je hebt onder deze voorwaarden namelijk getekend.
Ben je trouwens misschien gewisseld van toestel rond de tijd dat de problemen zijn begonnen? Daar kan het ook aan liggen.
Het heeft niks met tevredenheid te maken. En ik ben niet van telefoon gewisseld.
Wat een feit is dat T-Mobile op een hogere frequentie werkt dan bijv. KPN en Vodafone en dat dit een slecht bereik tot gevolg heeft.
Er wordt wel maandelijks een bedrag afgeschreven maar die kunnen niet verbelt worden omdat er nagenoeg geen bereik is.
Ik denk dat er meer mensen zijn die hier net zo over denken, als je eenmaal bij de provider zit is men alleen nog maar geinteresseerd om je zak leeg te kloppen.
Wat een feit is dat T-Mobile op een hogere frequentie werkt dan bijv. KPN en Vodafone en dat dit een slecht bereik tot gevolg heeft.
Er wordt wel maandelijks een bedrag afgeschreven maar die kunnen niet verbelt worden omdat er nagenoeg geen bereik is.
Ik denk dat er meer mensen zijn die hier net zo over denken, als je eenmaal bij de provider zit is men alleen nog maar geinteresseerd om je zak leeg te kloppen.
KPN En met name Vodafone maken maar deels gebruik van de 900 MHz-frequenties. Het zal daardoor ongetwijfeld wel zo zijn dat hier en daar het bereik binnenshuis bij deze providers beter is dan bij T-Mobile of Orange, maar dit wist je neem ik aan ook al toen je je abonnement afsloot.Wat een feit is dat T-Mobile op een hogere frequentie werkt dan bijv. KPN en Vodafone en dat dit een slecht bereik tot gevolg heeft.
Heb je in de tussentijds misschien dubbel glas laten zetten? Je huis laten isoleren of iets dergelijks? Zo niet, dan is het wel erg vreemd dat het bereik is teruggevallen.
nee ik wist niet dat ze op een andere frequentie zaten en ik heb al eeuwen dubbelglas. Ik heb wat testen gedaan met andere providers als vodafone en kpn en die hebben vol bereik. Tmobile geeft zelfs toe dat het bereik bij ons zeer slecht is, er zijn ook geen nieuwe gebouwen ofzo bijgekomen.
Blijft voor mij gewoon diefstal!
Blijft voor mij gewoon diefstal!
Zodra je een contract aangaat met een provider heb je volgens mij altijd te maken met de algemene voorwaarden. Ik neem aan, dat er in die voorwaarden ook wel iets staat over het niet kunnen gebruken. Ik lees daar namelijk het volgendeNou ik heb in dit geval niets met hun algemene voorwaarden te maken want ze kunnen mij geen goede dienst leveren
M.a.w. je mag al blij zijn met die € 50,00.9.7 Het Netwerk werkt door middel van verspreiding van radiosignalen. Aangezien deze signalen kunnen worden gestoord door een externe bron en/of door atmosferische omstandigheden en afhankelijk zijn van de radiodekking van het Netwerk, kan de kwaliteit van een verbinding niet overal en altijd worden gewaarborgd. T-Mobile verstrekt dan ook geen garantie dienaangaande.
Dirkie,
ik ben het toch niet helemaal met je eens. Het gaat hier om een vooruitbetaling, een soort van storting op een 'rekening' waaruit geput kan worden op het moment dat je het geld (dus belminuten) nodig hebt. De provider zal daar ongetwijfeld rente over krijgen.,
Vergelijk het eens met een bank: je hebt 160 euro op je bankrekening staan, en plotseling besluit de bank in je dorp het filiaal op te heffen. Jij wilt dan naar de andere dorpsbank overstappen omdat je toch wel graag dicht bij je geld wilt zitten. Denk je dat je vroegere bank dan zal zeggen dat je je geld niet meer terugkrijgt? Of dat ze uit "coulance" je nog 50 euro willen uitbetalen?
Ik weet het niet hoor, maar het is en blijft een voorschot dat je bij hun onderbrengt, met voor de provider het voordeel dat ze je aan zich binden en niet bang hoeven zijn dat je niet gaat betalen.
Ik zou in dit geval kiezen om toch maar eens een vriendelijke brief te schrijven naar de provider en het probleem uit te leggen met het verzoek tot restitutie. (evt biedt je ze nog 25 euri aan voor de moeite...)
ik ben het toch niet helemaal met je eens. Het gaat hier om een vooruitbetaling, een soort van storting op een 'rekening' waaruit geput kan worden op het moment dat je het geld (dus belminuten) nodig hebt. De provider zal daar ongetwijfeld rente over krijgen.,
Vergelijk het eens met een bank: je hebt 160 euro op je bankrekening staan, en plotseling besluit de bank in je dorp het filiaal op te heffen. Jij wilt dan naar de andere dorpsbank overstappen omdat je toch wel graag dicht bij je geld wilt zitten. Denk je dat je vroegere bank dan zal zeggen dat je je geld niet meer terugkrijgt? Of dat ze uit "coulance" je nog 50 euro willen uitbetalen?
Ik weet het niet hoor, maar het is en blijft een voorschot dat je bij hun onderbrengt, met voor de provider het voordeel dat ze je aan zich binden en niet bang hoeven zijn dat je niet gaat betalen.
Ik zou in dit geval kiezen om toch maar eens een vriendelijke brief te schrijven naar de provider en het probleem uit te leggen met het verzoek tot restitutie. (evt biedt je ze nog 25 euri aan voor de moeite...)
-
Roderick02a
T-Mobile is gewoon een vervelend bedrijf. Oplichters ten top!!
Onderbouw volgende keer ff het een en ander.T-Mobile is gewoon een ***** bedrijf. Oplichters ten top!!
Dit is natuurlijk een bijdrage waar niemand wat aan heeft.