LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kuur XhytoSlim

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
eend66
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2008 13:31

Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door eend66 »

Vandaag weer zo'n aanbieding gekregen, waar je 9 kg per week mee moet kunnen verliezen. En ja, de garantie dat je je geld terug krijgt. Behalve de verzendkosten natuurlijk. Hoevaak ik daar al in gestonken ben.... maar goed. Het is natuurlijk ook verleidelijk. De dokter meneer H Caron geeft geen hits op internet. De kuur zelf ook niet en de professional waar naar verwezen word heet Y Chang, daar zijn er ook niet duizenden van. Helaas geeft helemaal niets een hit op google. Zijn er mensen die dit al geprobeerd hebben? Aangezien ze claimen dat de pers al lucht heeft van deze 'buitengewone afslank kuur'.

Wie weet er meer? Ik wil namelijk best 9 kg per week kwijt maar ik ben er een beetje flauw van om steeds hoop te krijgen voor niets, en het kost me ook steeds de verzendkosten, en mijn humeur.

Marjanna

jessicavandien
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 aug 2008 14:51

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door jessicavandien »

Hallo allemaal,

Ik kreeg net een aansmeerfolder van het centrum Louise Dumincis in de bus.
het product heet Xhyto Slim.
er zat een bon in de verpakking die recht gaf op € 15,00 korting bij een bestelling binnen 48 uur per post. Je zou ook via internet kunnen bestellen op www.xhytoslim.nl maar dan geldt de korting niet.
aangezien ik niet snel geloof in verhalen dat je binnen een week 9 kilo kan afvallen ging ik eens even kijken op internet of er gebruikers recensies waren en of er verdere info te vinden was.
toen ik Xhyto Slim intypte op google kwam er geen een onderwerp naar boven. Vreemd natuurlijk als er een site zou moeten zijn waar je op kan bestellen. ook de pagina www.xhytoslim.nl bleek niet te bestaan dus toen ging ik eens zoeken op centrum Louise Dumincis en prompt springt mijn beeldscherm vol met mensen die hun beklag over dit centrum en hun producten doen.
Dus let op je brievenbus want er ligt weer een nieuwe lading placebo klaar om verstuurd te worden want ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit heeft gehad.

groetjes Jessica

eend66
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2008 13:31

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door eend66 »

precies Jessica, ik kreeg dus dezelfde... ben er al zovaak ingetrapt, hoe verdienen die mensen nou hun geld als ze steeds iedereen terug moeten betalen?

jessicavandien
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 aug 2008 14:51

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door jessicavandien »

Omdat ze waarschijnlijk 80% niet terug betalen.
er zijn berichten van mensen die 7 maanden lang iedere dag een mail of fax gestuurd hebben en toen pas hun geld hebben gekregen.
Heel veel mensen sturen de spullen terug en krijgen geen reactie en besluiten het er maar bij te laten zitten.
dus je kan je voorstellen hoeveel mensen er in trappen en hoe weinig er maar terug betaald worden. er gaat dus heel veel geld in om.

marlies1983
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2008 01:01

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door marlies1983 »

Hoi hoi, nou ook ik kreeg een mooie brief weer thuis. Toch moet ik erbij zeggen dat ik al meerdere keren wat heb besteld, maar wel altijd braaf mijn geld heb terug gekregen, heb ik waarschijnlijk gewoon geluk gehad.
Ik trap er niet meer in, maar wil graag dat die onzin ook niet meer naar mij toegestuurd wordt. Iemand ervaring in het stopzetten, want het komt volgens mij wel steeds van een ander bureau (of ze gaan gewoon steeds onder een andere naam verder)
Groetjes Marlies

eend66
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2008 13:31

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door eend66 »

Dat zou niet moeten hoeven. Verdorie, ze beloven van alles en nog wat en ze liegen gewoon. Zijn er geen wetten tegen dit soort oplichters? Kunnen we ze geen proces aan de broek doen voor geleden emotionele schade ofzo? Ik krijg er zo schoon zat van... ik ben aangekomen door een schildklier probleem. Dat is op zich erg genoeg, maar dat anderen dan met mijn goedgelovige natuur en emoties mogen spelen, dat is gewoon te gek voor woorden.

huppa
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2008 13:21

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door huppa »

Wanneer je een aanbieding krijgt die te goed voor woorden klinkt....

Het is gewoon niet mogelijk dat je 9 kg per week afvalt en ook dat het nog eens gegarandeerd wordt.

Altijd eerst googlen naar ervaringen en reacties,
kijk op de website of er duidelijke adresgegevens en bedrijfsgegevens staan, ( deze ook controleren!!)
Dit is bij Centrum Louise Duminics dus niet het geval, je kunt van te voren al uitgaan van problemen,

Helaas is het in Nederland zo dat je iedereen mag oplichten maar de oplichters worden nooit (aan) gepakt.
zelfs een programma als radar heeft vaak het nakijken Mad

Het is afschuwelijk maar je moet als consument gewoon goed uitkijken

Caroline

Daantje1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2009 09:24

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door Daantje1984 »

Ook ik heb zo'n brief ontvangen van 'Centrum Louise Dumincis'.
Ik had het gevoel dat het té mooi was om waar te zijn en ben ook eens grondig gaan google-en. Ik heb een website gevonden van deze firma:
http://www.c-v-d.be/XhytoSlim_BE/NL/Default.aspx

Nou ja, website... Het is welgeteld 1 pagina waarop je uiteraard alléén kan bestellen, zonder ook maar enige vorm van extra informatie.

Het is jammer, maar het blijkt dus wederom een sprookje!
Niet doen, dus!

sandra2402
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2009 14:17

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door sandra2402 »

Vandaag stuurde Instituut Dumincis mij een op naam gestelde brief, aan mijn huisadres in Belgïe. Slapend Slank worden met het product 5R Slim. Elke nacht een paar kilo kwijt ...

En gegarandeerd geld terug als het niet werkt.
Maar wel eerst 35, 55, 75 of 85 euro overmaken!

Ten eerste ongeloofwaardig (maar wat zou het fantastisch zijn....)
ten tweede dus gewoon een grote kans om je geld kwijt te raken!
Dat zag ik in eerdere forums waar hetzelfd Instituut Dumincis prijkt als placebo-verzendhuis dat pas na maandenlang dreigen je geld misschien teruggeeft.

HARTELIJK BEDANKT VOOR DE WAARSCHUWING !!

Blijkbaar hebben ze weer een nieuw product verzonnen.

dolfyntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2009 23:41

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door dolfyntje »

Hallo,
misschien 'n tip voor degene die iets van Instituut Dumincis heeft besteld.
Als je 'n product van hun krijgt dan staat er in de brief, die je bij 't product pas krijgt, dat je aangetekend op moet zeggen.
Onzin....je kan net als bij de pakketjes van Neckermann/Otto die je bij het postkantoor retour geeft zo'n bewijsje op je brief van opzegging latten plakken.
Dan heb je tenminste bewijs van je verstuurde brief en kost géén geld.
En het product 5R Slim kan ik met mijn ervaring zeggen dat het boelshit is :evil:

maikivog
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2006 10:51

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door maikivog »

hoe kan het dan dat is in een halve week al 3 kilo kwijt ben geraakt met r5 slim en verder eet ik net zoals gewoon

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door pbarendse »

@maikivog: Simpel, vochtverlies. De meeste van deze preparaten hebben een vochtafdrijvende werking. De eerste kilo's vliegen er dan ook af, en de mensen gaan denken 'hee, het werkt!'
Daarna is het over...

Maar, het maakt mij niet uit hoor, als je het wilt geloven is dat je goed recht. Ik zou echter verstandig zijn en de ervaringen van anderen met deze vorm van bedrog ter harte nemen.

Afvallen lukt maar op 1 manier: meer energie verbruiken dan je tot je neemt via de voeding.

Robjee
Berichten: 884
Lid geworden op: 11 mar 2007 16:44
Contacteer:

Re: Kuur XhytoSlim

Ongelezen bericht door Robjee »

Het werkzame ingredient zou hydroxycitroenzuur zijn dat de lipolyse stimuleert. Deze stof komt men vaker tegen in afslanksupplementen.
Het stimuleren van de lipolyse is echter niet hetzelfde als het verbranden van vet.
De resultaten uit onderzoek zijn dan ook teleurstellend.

Hydroxycitric acid (HCA) is derived from the Malabar tamarind tropical fruit (Garcinia cambogia) native to India. HCA has been found to inhibit mitochondrial citrate lyase, leading to decreased acetyl coenzyme A production and decreased fatty acid synthesis.27 A 12-week RCT28 of mildly overweight women (n = 89; mean BMI of 28.6 kg per m2) reported a 1.3 kg (2 lb, 14 oz) greater weight loss in women who received 750 mg of HCA per day versus placebo. In contrast, an RCT29 comparing a different formulation of HCA at 1,500 mg per day and placebo in 135 men and women with a higher average BMI (31.2 kg per m2) showed no differences in BMI or adverse events. Although HCA appears to be well tolerated, the evidence for efficacy currently is contradictory.
http://www.aafp.org/afp/20041101/1731.html

These results do not support the hypothesis that (-)-HCA alters the short-term rate of fat oxidation in the fasting state during rest or moderate exercise, with doses likely to be achieved in humans while subjects maintain a typical Western diet (approx 30-35% total calories as fat).
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1049 ... d_RVDocSum

Garcinia cambogia failed to produce significant weight loss and fat mass loss beyond that observed with placebo.
http://jama.ama-assn.org/cgi/content/full/280/18/1596

No effects of the HCA were observed on appetitive variables. The active treatment group did not exhibit better dietary compliance or significant correlations between appetitive variables and energy intake or weight change. This study does not support a satiety effect of HCA.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1049 ... d_RVDocSum

Two-week supplementation with HCA and HCA combined with MCT did not result in increased satiety, fat oxidation, 24 h EE or BW loss compared to PLA, in subjects losing BW
http://www.nature.com/ijo/journal/v25/n ... 1605a.html

Gesloten