LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4 all clients

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rob2105
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2008 21:12

4 all clients

Ongelezen bericht door rob2105 »

nou ik heb ook proberen wat te kopen daar. mooie hp pc...erg goedkoop.

net zoals bij veel anderen...... wel op voorraad op de site maar ik kreeg hem gewoon niet. order geannuleerd....... geld was al teruggestort maar ik kreeg maar niks????

fraude afdeling van visa heeft het echt goed opgelost.....

als je de website goed bekijkt dan wordt de indruk gewekt dat het een groot bedrij is met vestigingen over de gehele wereld.

ga voor de grap eens kijken bij die andere landen waar ze ook zitten..... gewoon dezelfde emailadressen en contactadressen... probeer rusland eens....hahahah

als je dit gelezen hebt en je koopt er nog iets en het gaat mis...... dan is het je eigen schuld

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door BBCS »

net zoals bij veel anderen...... wel op voorraad op de site maar ik kreeg hem gewoon niet. order geannuleerd....... geld was al teruggestort maar ik kreeg maar niks????
Met alle respect, maar dit is dus geen fraude.

Daarnaast:
Als het geld terug gestort is, krijg je inderdaad ook helemaal niks.
Logisch toch.

marcom2
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2008 19:19

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door marcom2 »

3 November een Samsung telefoon gekocht bij 4allclients, deze is er echter begin Juli mee opgehouden, onder de garantie toen de telefoon opgestuurd ter reparatie. Zij hebben keurig een RMA formulier gestuurd met RMA nummer en dergelijk. Deze is rond 15 juli door hun ontvangen.

Twee weken later heb ik toen gebelt met de vraag waar die was, hierbij word je eerst minimaal een minuut in de wacht gehouden tegen een tarief van €0,45 per minuut. Daarbij Sanne aan de telefoon gekregen die al puffent en steunent duidelijk maakte dat ze niets kon terug vinden in het systeem, niet op het RMA nummer, klant nummer niets, uiteindelijk wel op de postcode en huisnummer (de administratie klopt daar dus van geen kant). De reparatie was niet zo gauw terug te vinden in het systeem, er zou later die dag contact met me opgenomen worden. Dit is niet gebeurd, de dagen hierna wat gaan lezen op internet over de klantenervaringen van 4allclients, dit beloofde niet veel goeds.

Na deze informatie tot mij genomen te hebben nogmaals gebelt, daarbij weer hetzelfde verhaal, Sanne aan de telefoon, kon niets vinden zou later contact opnemen, toen tot 5 maal toe aangegeven dat ik die middag een telefoontje wou over de status. Dit kon namelijk eerst niet omdat er geen uitgaande lijn was, uiteindelijk keurig die middag mijn telefoon ingesproken dat deze vrijdag 15 augustus opgestuurd zou worden.

Tot op heden niets ontvangen dus vandaag wederom gebelt, weer hetzelfde liedje, Sanne aan de telefoon, puffent en steunent vertelde ze me dat ze niets kon terugvinden in het systeem en zou later contact opnemen, dit is echter niet gebeurd.

Wat kan ik nu op dit moment het beste doen? Morgen langs rijden zoals door mij al telefonisch aangegeven als ik niets zou horen???

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door jor »

Van oplichting kan je niet spreken maar dat het een waardeloos bedrijf is is wel aan de orde.Zie de rampen op

http://tweakers.net/shopreview/7547/4al ... om-bv.html


Mvg Joop.

rob2105
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2008 21:12

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door rob2105 »

als je met een credit card betaald hebt dan meteen een betwiste betaling formulier invullen. zo'n webwinkel is echt de sigaar als zij problemen krijgen met zp'n maatschappij.

ik kon het niet regelen maar visa was zo klaar met ze. als een credit card maayschappij betalingen van zo'n winkel gaat weigeren kunnen ze wel sluiten!!!!

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door boebele »

Een kennis van mij heeft hier een paar weken geleden een laptop besteld. Die is na vele mailtjes en telefoontjes nog steeds niet bezorgd. Inderdaad wordt het probleem via Visa opgelost, maar dat dit een louche bedrijf is is duidelijk.
NIETS KOPEN DUS!!

Minimi
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 sep 2008 23:32

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door Minimi »

Ik ga morgenochtend aangifte doen bij de politie nadat ik na 2 maanden nog niets heb ontvangen, vele aanmaningsbrieven verstuurd heb en het helemaal zat ben. Het volledige dossier zal ik bijsluiten en hopelijk krijg ik dan mijn geld terug.

Verder zou ik er wel een rechtzaak van willen maken, maar daarvoor heb ik meerdere mensen nodig, samen staan we sterk. Wellicht kunnen we met een grote groep gedupeerden de rechtzaal betreden en dit bedrijf voor eens en voor altijd doen sluiten!

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Namens de directie van 4AllClients

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Isa-online
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2009 13:32

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door Isa-online »

Het is inmiddels 2009 en nog steeds hebben zij blijkbaar dezelfde problemen. Nu al tot 3 x toe een 'verwachtte' leveringsdatum doorgekregen.. Dat heeft dus ook geen enkele zin. Telefonisch navraag doen kost je 0,45 ct per minuut en je wordt rustig een paar minuten in de wacht gezet.
Dit soort bedrijven zouden ze (we) gewoon volledig moeten boycotten!
Ga ik in ieder geval wel doen! Dan maar iets meer betalen en weten wanneer je je gekochte goederen binnen krijgt. (in mijn geval een kadootje, na 3 weken is de lol er wel af!)

WR7270
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2009 15:46

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door WR7270 »

Normaal ben ik van het intern en onder ons oplossen van dit soort zaken,
maar ook ik krijg de ene onzin na andere onzin te horen/lezen!!!
ook ik heb bij dit bedrijf een laptop gekocht a 747,49
via ideal (ogone) ----> belangrijk benader ook hen voor deze betaling zij hebben ook een onderzoek lopen!!!!


Dit was op 16-06-2009 en werd door hun op 17-06-2009 geannuleert...

30 dgn braaf gewacht dit hadden ze nodig om het geld terug te krijgen en het systeem technisch te verwerken...
begrip voor..
maar vervolgens verstrijkt ook die termijn en heb ik tot 2x toe een bevestiging gehad dat het geld binnen 1a5 dagen op mijn rekenng zal staan (afhankelijk van de bank)...
en je raad het dit is nog steeds niet gebeurd!!

Betreft: ordernr:1133489945þ (belangrijk voor 4ac)

Heb via alle forums en consumentenorganisaties een beroep gedaan..politie voor aangifte, rabobank en ogone zelf!!
en voor vrijdag staat er een advocaten afspraak gepland!!

verder raad ik het forum aan bij www.ikbengenaaid.nl zij geven veel uitleg en kunnen absoluut iets voor je betekenen!!!

ik heb hier niet langer zin in..
En mag net zo onfatsoenlijk reageren... als dat zij met hun klanten omgaan!!

ook ik heb vandaag contact opgenomen met hun iDeal verwerker (ogone) en daar zijn ze ook reeds bezig met een onderzoek tegen deze fraudeurs.
Aan alle mensen die bedrogen zijn door dit bedrijf en nog steeds op hun centen/bestelling wachten:
Stuur een email naar [email protected], t.a.v. giel met een verwijzing naar 4allclients, voeg daar alle communicatie en tickets die jullie hebben gehad met dit bedrijf waardoor ze zien dat ze de mensen aan het lijntje houden.

WR7270
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2009 15:46

Re: 4 all clients

Ongelezen bericht door WR7270 »

Van: SUPPORT ([email protected])
Verzonden: donderdag 23 juli 2009 14:12:42
Aan: .....


Geachte mevrouw .....,



Wij danken u voor uw schrijven in verband met de diensten van 4allclients.



Ogone neemt – als gerespecteerde betaaldienst – zijn taak zeker ernstig op en gaat daarbij wel degelijk verder dan het zomaar aansluiten van webwinkels op ons betaalplatform. Klachten van consumenten zoals van uzelf worden niet alleen doorgestuurd naar de betreffende webshops zelf, om hen toe te laten daar gepast op te reageren, wij houden bij veelvoorkomende klachten ook zelf een oogje in het zeil en zullen niet nalaten de nodige stappen te nemen zodra daar een gegronde aanleiding toe is.



Graag informeer ik u bij deze ook over de mogelijkheden die u als consument hebt bij ontevredenheid over de diensten van een webwinkel. In eerste instantie raden wij u aan om op alle mogelijke manieren contact te zoeken met de desbetreffende webwinkel om uw geschil op te lossen, zonder verdere stappen te ondernemen. Echter, als u heeft betaald, maar uw bestelling niet heeft ontvangen en geen of onvoldoende contact kunt opnemen met de webshop binnen een redelijke termijn, kunt u aan uw bank vragen om u terug te betalen. Hou er rekening mee dat dit bijkomende kosten kan meebrengen voor u en de handelaar. U kunt zich ook wenden tot een consumentenrechtenorganisatie, om te weten wat uw rechten zijn.



Met vriendelijke groeten,



--

Gesloten