Dect, leuk maar hoe lang gaan de ingebouwde batterijen mee, en zijn deze te vervangen?
Welke merken heeft U slechte ervaringen of juist goede.....?
Ik heb aan 2 toestellen genoeg indien batterij vervangbaar is, want ik wil niet elke 2 a 3 jaren een nieuw toestel leren en programmeren!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dect, hoe lang gaat batterij mee en is deze te vervangen?
Re: Dect, hoe lang gaat batterij mee en is deze te vervangen?
Er zijn modellen op de markt die op AAA-batterijen werken. Er worden dan oplaadbare AAA-batterijen meegeleverd. Deze zijn dus zeer makkelijk te vervangen en in geval van nood werkt de telefoon ook op Alkaline batterijen.
Groet, PVD
Groet, PVD
Bedankt voor tip maar weet je ook welke merken dit hebben...
De meeste melden geen batterij type en deze AAA is makkelijker te vervangen dan die knopen die de meeste hadden in verleden...
AAA voor andere apparaten van Lidl en die doen het ook goed!
4x voor minder dan € 5,- precies weet ik niet meer maar niet duur dus!
De meeste melden geen batterij type en deze AAA is makkelijker te vervangen dan die knopen die de meeste hadden in verleden...
AAA voor andere apparaten van Lidl en die doen het ook goed!
4x voor minder dan € 5,- precies weet ik niet meer maar niet duur dus!
Er zijn wel modellen van Siemens die gebruik maken van deze batterijen. Ook Philips heeft wel modellen. Maar vraag anders de verkoper. Die zou het moeten weten.
pvd
pvd
Even uit mijn hoofd..Bedankt voor tip maar weet je ook welke merken dit hebben...
Philips, praktisch ieder model dat momenteel te koop is.
Panasonic, praktisch ieder model dat momenteel te koop is.
Siemens, praktisch alle modellen die momenteel te koop zijn, met uitzondering van de meeste A-serie-toestellen (C, E, S en SL dus wel).
Daarnaast werken ook de meeste toestellen van Tiptel en Profoon op AAA.
Als je je telefoon liever bij Primafoon haalt (maar waarom zou je?), kun je kiezen uit een toestel uit de Boston-, Chicago- of Malibu-serie. Deze werken, voor zover ik weet, ook allemaal op AAA-batterijen.
Zoals hierboven al gepost werd, is het inderdaad wel verstandig om de verkoper even te vragen. Ik weet namelijk niet welke toestellen allemaal in het assortiment van je favoriete telefoonzaak zitten .
Nog wat ongevraagd advies.. Als je voor kwaliteit gaat, zou ik geen Philips nemen. Beter geef je een paar euro meer uit en koop je een set van Panasonic of, beter nog, Siemens.
Succes ermee!
Hartelijk dank voor Uw antwoorden...
Ik weet dat iemand een dure Toshiba moest weg gooien omdat er geen passende batterij voor was, en net als mobiele telefoons die soms ook erg duur of slecht leverbaar zijn...
Daarom ga ik nu kijken want ik begrijp dat U geen garantie kunt geven, maar als Philips die in de aanbieding was.....
Nu weet ik dus waarom....
Profoon zag er minder uit, zijn deze wel goed?
goedkoper en matig uiterlijk, maar het is tenslotte niet voor status maar voor kletsen...
Ik weet dat iemand een dure Toshiba moest weg gooien omdat er geen passende batterij voor was, en net als mobiele telefoons die soms ook erg duur of slecht leverbaar zijn...
Daarom ga ik nu kijken want ik begrijp dat U geen garantie kunt geven, maar als Philips die in de aanbieding was.....
Nu weet ik dus waarom....
Profoon zag er minder uit, zijn deze wel goed?
goedkoper en matig uiterlijk, maar het is tenslotte niet voor status maar voor kletsen...
Van kwaliteit heb ik niet zo veel verstand. Ik heb zelf een Siemens en die voldoet prima.
pvd
pvd
De kwaliteit van Profoon is nou niet echt fantastisch; de garantie daarentegen is wel oké.Profoon zag er minder uit, zijn deze wel goed?
Bovendien zijn alle toestellen van Profoon GAP-compatible. Dit houdt in dat je ieder ander type toestel (merk is onbelangrijk) dat óók GAP-compatible is, op deze sets aan kunt melden.
Als je dus bijvoorbeeld drie toestellen wilt hebben, kun je één dure nemen en twee goedkope.
Toch zou mijn persoonlijke voorkeur uitgaan naar Siemens; maar natuurlijk moet je altijd prijs en kwaliteit tegen elkaar afwegen.