heb ook net als meer mensen problemen met ziggo . voordat het ziggo was zat ik bij at home dat ook al niet geweldig ging. maar sinds het ziggo heet is het een drama. het begon allemaal november 2007
had toen al jaren internet en verder geen problemen gehad met home .
heb toen telefonisch me aangemeld voor telefonie en kreeg een bundel internet en telefonie plus een andere modem . waar je dan van uit gaat niets aan de hand je de modem doet het gewoon. de werkelijkheid was wel anders het pakket kwam thuis voor telefonie was een ramp om aan te sluiten kreeg geen toon te horen de modem werkte niet . heb konstant zitten bellen met klantenservice over dit probleem en elke keer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en 6 verschillende ref nr's kreeg je dan op den duur . na dagen zowat 1 week bellen kwamen ze tot de conclusie dat de modem stuk was en dat kon volgens hun gebeuren want ja het blijven aparten die ook wel eens stuk kunnen gaan. waarom leveren ze dan een kapote modem was mijn vraag kreeg er geen antwoord op terug. moest zowat 3 weken wachten op een nieuwe modem kon niet gebruik maken van het internet of telefonie maar moest wel voor die maand betalen . belachelijk gewoon . en dan heb ik niet over de hoge bel kosten die er waren omdat ik steeds die klantenservice moest bellen en dat kan hoog oplopen met hun 0900 nummers . dus het vertrouwen in dat bedrijf was al weg . ook waren er sinds het bedrijf nu ziggo heet problemen met de internet verbinding of met het bellen . klantenservice is soms heel slecht te bereiken je staat heel lang in de wacht . vind de klantenservice van ziggo behoorlijk slecht en bepaald niet klant vriendelijk.
was ziggo gewoon zat en ben overgestapt naar het net . per 18 juni maak ik gebruik van internet en bellen van het net waar ik gelukkig geen problemen mee heb . alles gaat gelukkig prima . Het net heeft ziggo gevraagd of ze het nummer konden open stellen zodat de telefonie verhuist kon worden naar het net . dat is gebeurd dus .
anders kon het net mij geen paket aanbieden.
eind juni heb ik een brief geschreven dat ik geen internet en telefonie meer van ziggo wilde en dat ik bij een ander provider zat en wilde de abonement per direct opzeggen . ook de reden heb ik er bij vermeld de klachen over de werkwijze van ziggo . kreeg niets te horen van ziggo ook geen nota's ofzo dacht nou dan zal het wel goed zitten dus niet .
wat bleek ziggo heeft het internet signaal niet afgesloten , mijn email van ziggo doet het nog steeds en de nota's komen gewoon op dat email adres terwijl ik sinds 18 juni geen gebruik meer maak van ziggo .
heb met klanten service van ziggo gebeld , heb het hele verhaal gedaan en wat bleek volgens een jonge man die bij ziggo werkt is er nooit een brief aangekomen . en dat kan niet heb de brief end juni verstuurd . ik denk dat ze de brieven gewoon niet lezen willen omdat er dan klachten in staan natuurlijk of het wordt ergens onderaan in een la gegooid ik weet het niet maar heb er geen woorden voor.
kreeg te horen dat ik gewoon de maanden juni juli angustus en nu september betalen moet en dat het al naar een deurwaarder is gegaan. belachelijk gewoon . ze kunnen daar bij ziggo toch wel zien wanneer de modem voor het laatst is gebruikt en ze hebben van kpn bericht ontvangen dat de telefonie verhuizen gaat naar het net dus ze kunnen dan toch wel weten dat dat toch niet voor niets is .
maar nee ze willen gewoon geld zien en deze manier is het heel makkelijk natuurlijk. zo krijg je natuurlijk schulden als zulke bedrijven dit doen . heb er echt geen woorden voor . ik laat het hier ook niet bij zitten . de maand juni wil ik heus wel betalen maar alleen tot 18 juni daarna heb ik geen gebruik meer gemaakt van zowel internet als telefonie van ziggo de rest kunnen ze vergeten .
zodra ik de brief van de deurwaarder heb schakel ik meteen hulp in van rechtshulp wil gewoon mijn gelijk en heb er recht op.
nu is inmiddels de verbinding van het internet definitief afgesloten omdat ik volgens hun achterstand heb . nu kan het wel ineens maar voorheen kon dat niet . als ziggo zo met hun klanten om gaat pfff en dat noemen ze service ? ja alleen voor hunzelf niet voor ons .
Ik raad iedereen af om met ziggo in zee te gaan . misschien gaat het even goed maar vroeg of laat krijg je er problemen mee . das een ding wat zeker is .
Mijn vraag is wie heeft ook deze problemen met ziggo gehad en wat hebben jullie er aan gedaan ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met ziggo
Re: problemen met ziggo
Hier werkt alles prima. Wel zijn er de laatste tijd (sinds dat @Home ziggo is) wat vaker kleine haperingen.
De telefoonaansluiting is begin 2007 precies volgens afspraak opgeleverd. Ik kreeg gelijk een kiestoon na installatie van het modem.
Ik vind wel dat je wat laks bent omgegaan m.b.t. je opzegging. Je hebt niks meer gehoord, dus het zal wel goed zijn.... Je dient ALTIJD een bevestiging te krijgen. Bovendien kun je opzegbrieven ook maar beter aangetekend, met handtekening retour, versturen.
Ik denk dat je nu geen poot hebt om op te staan, want je kan niet bewijzen dat je een opzegbrief hebt gestuurd. Daarom denk ik ook dat je de door Ziggo aangegeven maanden gewoon moet betalen, helaas.
pvd
De telefoonaansluiting is begin 2007 precies volgens afspraak opgeleverd. Ik kreeg gelijk een kiestoon na installatie van het modem.
Ik vind wel dat je wat laks bent omgegaan m.b.t. je opzegging. Je hebt niks meer gehoord, dus het zal wel goed zijn.... Je dient ALTIJD een bevestiging te krijgen. Bovendien kun je opzegbrieven ook maar beter aangetekend, met handtekening retour, versturen.
Ik denk dat je nu geen poot hebt om op te staan, want je kan niet bewijzen dat je een opzegbrief hebt gestuurd. Daarom denk ik ook dat je de door Ziggo aangegeven maanden gewoon moet betalen, helaas.
pvd
Hiep hiep Hoera!, ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
We hebben weer internet!, nu bij Ziggo!, maar wat een ramp om het pakket te pakken te krijgen!, de helpdesk is een groot zootje!, en dan heb ik het nog netjes uitgedrukt!, een bevestigingsbrief heb ik van Ziggo nooit gekregen!
De callcenter medewerkers van Ziggo hebben niks te vertellen, en zijn in mijn situatie aller vriendelijks geweest tegenover mij,
Vanaf 13 juli gebeld, en 28 augustus kon ik op internet via het Alles-in-1 pakket van Ziggo,
Na 1 week wachten na aanmelding op het pakket maar eens gebeld naar Ziggo, de medewerker vertelde mij dat het pakket al verstuurd was, maar nooit een pakket gezien,
De week erop maar weer gebeld, het pakket was "zoekgeraakt" dus er wordt een nieuw pakket verstuurd, over 3 tot 5 werkdagen wordt het pakket bij u afgeleverd,
1 week wachten maar géén pakket, dus maar weer bellen naar Ziggo,
Het pakket is opgestuurd hoor, volgens de medewerker, maar wij sturen u voor alle zekerheid maar een nieuw pakket op,
1 week wachten maar geen pakket, dus maar weer bellen naar Ziggo,
Het pakket is opgestuurd naar uw adres, heeft u het niet gekregen?, mijn antwoord: nee, anders had ik u niet gebeld,
Wij sturen u een nieuw pakket toe, dus maar weer een week wachten op het pakket,
U heeft het pakket toch ontvangen?, nee meneer, was mijn antwoord anders bel ik u niet (zucht),
Daar wij afhankelijk zijn van de vaste telefoon werden wij onderhand sch*tziek ziek van de smoesjes van Ziggo,
Dus vroeg ik of ik doorgeschakeld kon worden naar de afdeling verzending van Ziggo, en dat was geen probleem,
Nadat de medwerker aldaar naar mijn postcode en huisnummer had gevraagd kon hij zien dat er nooit geen pakketten naar mijn adres verzonden waren(!),
Hij zou mij een pakket opsturen, zodat ik zo snel mogelijk weer bellen en internetten kan,
Na een paar dagen kwam het pakket binnen..., een replacement modem!, heel fijn..., maar zonder bekabeling en filters kom je met het beste modem het internet niet op!,
De lol was er voor ons al af, en hebben Ziggo maar weer gebeld, na in niet mis te verstane bewoording hebben we laten weten dat je weinig met alleen een modem kan, en dat daar ook nog eens een installatiepakket bij hoort,
De volgende dag(!) stond de koerier met een doosje met een installatiepakket voor de deur met de benodigde bekabeling, en daarbij een briefje met de summiere gegevens van mijn internet + bellen + televisie abonnement,
De boel aansluiten en warempel de boel draait ook nog!, ik had ook hier problemen verwacht met geen internetsignaal op de kabel e.d.,
De installatiecd en de bij het abbonnement behorende test telefoon en het boekje met installatie aanwijzingen heb ik nooit ontvangen, en zal ik zeer waarschijnlijk ook niet krijgen,
Ik heb nu internet en bellen, hetgeen goed draait,
Het Televisiepakket heb ik niet ontvangen, ik hoop deze deze week te ontvangen, anders maar weer even bellen!...,
Zoals u leest wordt je er niet vrolijk van wanneer je afhankelijk bent van de diensten van deze provider, ze hebben daar nog wel even huiswerk te doen,
De tijd dat we het zonder telefoon moesten stellen hebben we al voor een paar honderd euro aan prepaytegoed verbeld!, mede door de helpdesk van Ziggo!.
Jammer dat Ziggo zo met haar klanten om gaat, dit is natuurlijk geen reclame dat je lang moet wachten en je installatiepakket in stukjes en beetjes binnen moet krijgen!,
Hopelijk blijft de verbinding voor het internetten en bellen goed, maar weer afwachten,
De snelheid is gehalveerd van de opgegeven snelheid van Ziggo, deze snelheid wordt pas in oktober veranderd..., nu is het nog het oude @home basispakket, die een stuk trager is, maar weer afwachten of dat weer goed gaat!,
Nu is het wachten op de digitale tv decoder...,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
We hebben weer internet!, nu bij Ziggo!, maar wat een ramp om het pakket te pakken te krijgen!, de helpdesk is een groot zootje!, en dan heb ik het nog netjes uitgedrukt!, een bevestigingsbrief heb ik van Ziggo nooit gekregen!
De callcenter medewerkers van Ziggo hebben niks te vertellen, en zijn in mijn situatie aller vriendelijks geweest tegenover mij,
Vanaf 13 juli gebeld, en 28 augustus kon ik op internet via het Alles-in-1 pakket van Ziggo,
Na 1 week wachten na aanmelding op het pakket maar eens gebeld naar Ziggo, de medewerker vertelde mij dat het pakket al verstuurd was, maar nooit een pakket gezien,
De week erop maar weer gebeld, het pakket was "zoekgeraakt" dus er wordt een nieuw pakket verstuurd, over 3 tot 5 werkdagen wordt het pakket bij u afgeleverd,
1 week wachten maar géén pakket, dus maar weer bellen naar Ziggo,
Het pakket is opgestuurd hoor, volgens de medewerker, maar wij sturen u voor alle zekerheid maar een nieuw pakket op,
Het pakket is opgestuurd naar uw adres, heeft u het niet gekregen?, mijn antwoord: nee, anders had ik u niet gebeld,
Wij sturen u een nieuw pakket toe, dus maar weer een week wachten op het pakket,
U heeft het pakket toch ontvangen?, nee meneer, was mijn antwoord anders bel ik u niet (zucht),
Daar wij afhankelijk zijn van de vaste telefoon werden wij onderhand sch*tziek ziek van de smoesjes van Ziggo,
Dus vroeg ik of ik doorgeschakeld kon worden naar de afdeling verzending van Ziggo, en dat was geen probleem,
Nadat de medwerker aldaar naar mijn postcode en huisnummer had gevraagd kon hij zien dat er nooit geen pakketten naar mijn adres verzonden waren(!),
Hij zou mij een pakket opsturen, zodat ik zo snel mogelijk weer bellen en internetten kan,
Na een paar dagen kwam het pakket binnen..., een replacement modem!, heel fijn..., maar zonder bekabeling en filters kom je met het beste modem het internet niet op!,
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
De lol was er voor ons al af, en hebben Ziggo maar weer gebeld, na in niet mis te verstane bewoording hebben we laten weten dat je weinig met alleen een modem kan, en dat daar ook nog eens een installatiepakket bij hoort,
De volgende dag(!) stond de koerier met een doosje met een installatiepakket voor de deur met de benodigde bekabeling, en daarbij een briefje met de summiere gegevens van mijn internet + bellen + televisie abonnement,
De boel aansluiten en warempel de boel draait ook nog!, ik had ook hier problemen verwacht met geen internetsignaal op de kabel e.d.,
De installatiecd en de bij het abbonnement behorende test telefoon en het boekje met installatie aanwijzingen heb ik nooit ontvangen, en zal ik zeer waarschijnlijk ook niet krijgen,
Ik heb nu internet en bellen, hetgeen goed draait,
Het Televisiepakket heb ik niet ontvangen, ik hoop deze deze week te ontvangen, anders maar weer even bellen!...,
Zoals u leest wordt je er niet vrolijk van wanneer je afhankelijk bent van de diensten van deze provider, ze hebben daar nog wel even huiswerk te doen,
De tijd dat we het zonder telefoon moesten stellen hebben we al voor een paar honderd euro aan prepaytegoed verbeld!, mede door de helpdesk van Ziggo!.
Jammer dat Ziggo zo met haar klanten om gaat, dit is natuurlijk geen reclame dat je lang moet wachten en je installatiepakket in stukjes en beetjes binnen moet krijgen!,
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Hopelijk blijft de verbinding voor het internetten en bellen goed, maar weer afwachten,
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
De snelheid is gehalveerd van de opgegeven snelheid van Ziggo, deze snelheid wordt pas in oktober veranderd..., nu is het nog het oude @home basispakket, die een stuk trager is, maar weer afwachten of dat weer goed gaat!,
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Nu is het wachten op de digitale tv decoder...,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Prima provider. Nog nooit, maar dan ook echt nooit iets meegemaakt. Ben al klant bij @Home vanaf het eerste begin, dus al jaren.
Wel goed, omdat Ziggo in mijn geval de problemen probeert op te lossen. Ik ondervind weinig uitval van telefoon of internet verbinding. Digitale tv ook geen problemen.
Alleen de afdeling financiën laat wel eens een steekje vallen.
Alleen de afdeling financiën laat wel eens een steekje vallen.
-
@ anitab77,
Wij willen uiteraard graag deze klachten in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen uiteraard graag deze klachten in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
-
Daar hebben we Peter van het damage control team van Ziggo. Waarom lost Ziggo de problemen niet op voor ALLE klanten van Ziggo, dus ook de klanten die NIET op dit forum komen klagen?
Het doel van deze "webcare" teams van bedrijven als Ziggo: iedereen die komt klagen op openbare fora als het Trosradar forum: er voor zorgen dat deze mensen "ophouden met zeuren" zodat de bedrijfsnaam niet verder in diskrediet wordt gebracht. De ruim 99% van de klanten die niet op een openbaar forum klagen blijven zo in de kou staan.
De belangrijke signaalfunctie van een forum als Trosradar wordt zo door bedrijven als Ziggo om zeep geholpen. Dit forum is er voor om misstanden bij bedrijven aan de kaak te stellen en zo potentiële klanten te waarschuwen: "Ga niet met dit bedrijf in zee want ik heb er problemen mee". Deze webcare teams proberen dat te voorkomen. Dit forum is er voor en door consumenten. Ik vind dan ook dat deze webcare teams verwijderd moeten worden door de redactie van Trosradar.![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Het doel van deze "webcare" teams van bedrijven als Ziggo: iedereen die komt klagen op openbare fora als het Trosradar forum: er voor zorgen dat deze mensen "ophouden met zeuren" zodat de bedrijfsnaam niet verder in diskrediet wordt gebracht. De ruim 99% van de klanten die niet op een openbaar forum klagen blijven zo in de kou staan.
De belangrijke signaalfunctie van een forum als Trosradar wordt zo door bedrijven als Ziggo om zeep geholpen. Dit forum is er voor om misstanden bij bedrijven aan de kaak te stellen en zo potentiële klanten te waarschuwen: "Ga niet met dit bedrijf in zee want ik heb er problemen mee". Deze webcare teams proberen dat te voorkomen. Dit forum is er voor en door consumenten. Ik vind dan ook dat deze webcare teams verwijderd moeten worden door de redactie van Trosradar.
Peter doet zijn best, maar kan ook niet meer doen dan wat hij kan,
Er liggen al diverse mails bij support@home van ons, helaas wordt er niet op gereageert, geen bevestiging niks,
De callcentermedewerkers doen hun best bij Ziggo, alleen de logge machine die er achter draait is het probleem,
Systemen die niet gekoppeld zijn, callcentermedewerker zegt dat het pakket verzonden is, dus even doorschakelen naar afdeling verzending, bij navraag; er is nooit een pakket verzonden naar uw adres..., er staat ook niet één in de order, wanneer u uw pakket wil hebben kunnen we u even doorverbinden met het callcenter van Ziggo..., en zo begint de ellende opnieuw,
Het is een dikke bende bij Ziggo, de klant wordt helaas niet serieus genomen, Ziggo heeft nog veel huiswerk te doen,
Vriendelijke groeten,
Ulbe
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Er liggen al diverse mails bij support@home van ons, helaas wordt er niet op gereageert, geen bevestiging niks,
De callcentermedewerkers doen hun best bij Ziggo, alleen de logge machine die er achter draait is het probleem,
Systemen die niet gekoppeld zijn, callcentermedewerker zegt dat het pakket verzonden is, dus even doorschakelen naar afdeling verzending, bij navraag; er is nooit een pakket verzonden naar uw adres..., er staat ook niet één in de order, wanneer u uw pakket wil hebben kunnen we u even doorverbinden met het callcenter van Ziggo..., en zo begint de ellende opnieuw,
Het is een dikke bende bij Ziggo, de klant wordt helaas niet serieus genomen, Ziggo heeft nog veel huiswerk te doen,
Vriendelijke groeten,
Ulbe