Ook moe van al die reclame van Mandemakers?? (Of een van de andere bedrijven uit de Mandemakers Groep.)
Een effectieve manier om de reclame te beeindigen is rechtsstreeks te bellen met het bedrijf 'Your Voice' in Tilburg (013-5833070). Zij behartigen namelijk deze adminstratie van de adreslijsten.
Gertjan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afzeggen post relame DMG
Re: Afzeggen post relame DMG
Allereerst is de vraag hoe ze aan je NAW gegevens komen.
Wellicht neemt men het niet zo nauw met de wet bescherming persoonsgegevens....
Wat uiteraard wel mag is ongeadresseerd folders verspreiden in bijvoorbeeld nieuwe woonwijken...
Wellicht neemt men het niet zo nauw met de wet bescherming persoonsgegevens....
Wat uiteraard wel mag is ongeadresseerd folders verspreiden in bijvoorbeeld nieuwe woonwijken...
Ik wordt er inderdaad ook erg moe van....maar dat zal de keukenverkopers hier op dit forum niet verbazen 
Elk adres is te koop, er zijn merken die adressen kopen A minimale waarde van het huis en B op het inkomen.Allereerst is de vraag hoe ze aan je NAW gegevens komen
Zolang mensen nog enquettes en dergelijke invullen, zullen deze gegevens verkocht kunnen worden. En het kost ook nog bijna niets
Bij Almat....bij wie...? who the F*ck is Almat.... daar hebben ze zowat van elke Nederlander de keukengegevens is een zeeeeer uitgebreide databank.
In de regio Deventer verspreid dmg voor hun Nieuwenhuis vestiging continue folders huis aan huis, dus daar is men dus niet selectief in het adressenbeheer.
Trouwens als ik zo de post van degene hierboven bekijk dan had Almat beter wat meer moeite kunnen steken in andere zaken dan in het opbouwen van een uitgebreide databank.......
Trouwens als ik zo de post van degene hierboven bekijk dan had Almat beter wat meer moeite kunnen steken in andere zaken dan in het opbouwen van een uitgebreide databank.......