LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ClickandBuy
ClickandBuy
Onlangs kregen we een brief binnen van het bedrijf ClickandBuy(in het Engels) dat we na herhaaldelijke brieven(nooit ontvangen) het bedrag van 313,03 nog niet hadden betaald. Even nazoeken en navragen bij het bedrijf lijkt het om poker te gaan wat we gespeeld zouden hebben.
Bij ons is er geen poker gespeeld en betalen doen we dus dan ook niet.
Zijn er meer mensen die een rekening van dit bedrijf hebben gekregen???
Alvast bedankt,
Gerda
Bij ons is er geen poker gespeeld en betalen doen we dus dan ook niet.
Zijn er meer mensen die een rekening van dit bedrijf hebben gekregen???
Alvast bedankt,
Gerda
Re: ClickandBuy
Niet op ingaan. Dit is voor mensen die zoveel rekeningen krijgen dat ze nog geen tijd hebben om dit na te kijken, ze proberen dit gewoon, hopend dat iem. zo gek is om het bedrag over te boeken.
Re: ClickandBuy
Clickandbuy is een bedrijf waar je een creditkaart na nabootsen, ik heb hier ook een account voor aankopen via iTunes ik heb namelijk geen creditkaart en via Clickandbuy kan ik bepaalde dingen wel kopen.
Als ik iets koop is het 2 dagen later ook van de rekening afgeschreven, het zit ook in Nederland.
http://clickandbuy.com/NL/nl/wasist/kontakt.html
Of bel naar de Customer Care Team via het nummer 020 7947919.
Als ik iets koop is het 2 dagen later ook van de rekening afgeschreven, het zit ook in Nederland.
http://clickandbuy.com/NL/nl/wasist/kontakt.html
Of bel naar de Customer Care Team via het nummer 020 7947919.
Re: ClickandBuy
Wellicht heeft het er iets mee te maken: http://www.heise.de/newsticker/Gestohle ... ung/115621Onlangs kregen we een brief binnen van het bedrijf ClickandBuy(in het Engels) dat we na herhaaldelijke brieven(nooit ontvangen) het bedrag van 313,03 nog niet hadden betaald. Even nazoeken en navragen bij het bedrijf lijkt het om poker te gaan wat we gespeeld zouden hebben.
Bij ons is er geen poker gespeeld en betalen doen we dus dan ook niet.
Zijn er meer mensen die een rekening van dit bedrijf hebben gekregen???
Gezien dit bericht heeft Click&Buy heeft momenteel te maken met een omvangrijk probleem van misbruik van klantengegevens.
Re: ClickandBuy
Beankt voor jullie reacties na wat heen en weer gemail en niet betalen hebben we tot op heden niets meer gehoord.
Gerda
Gerda
Re: ClickandBuy
ik heb me dus aangemeld bij click and buy om een cd via itunes te kunnen kopen
ik heb nu die cd aangeschaft via itunes maar zie tot mijn verbazing dat mijn click and buy account handmatig is geblokkeerd.
meerdere keren geprobeerd te bellen maar de telefoongesprek word automatisch afgebroken en op mail reageren ze niet
echt een verschrikkelijk betaalsysteem dus
ik heb nu die cd aangeschaft via itunes maar zie tot mijn verbazing dat mijn click and buy account handmatig is geblokkeerd.
meerdere keren geprobeerd te bellen maar de telefoongesprek word automatisch afgebroken en op mail reageren ze niet
echt een verschrikkelijk betaalsysteem dus
Re: ClickandBuy
Jelle moet je hebben bij ClickandBuy, schrijven ook zomaar geld af zonder diensten te leveren.
Re: ClickandBuy
ik heb een poosje terug een datings op internet en je kan een 1mallige transaktie doe van 29.95 doen. oke ik gedaan en ik stop er mee en word er weer 29.95 van mijn rekening af gehaalt zonder toe stemming ik clickandbuy op bellen en dan word er heel leuk gezegt dat het automatis word gedaan.dat je automaties door gaat met je datings. ik ga echt niet betaalen
Re: ClickandBuy
En zal het nu eens goed uitleggen want dit kan niet door de beugel.
Nou ik en mijn vrouw hebben samen een account bij CLICKANDBUY en een gezamenlijke bankrekening.
Nu doen wij soms wel eens gokken op internet casino's en ondanks er genoeg geld op staat hebben zij dit op een of ander maniertje zogenaamd niet kunnen afhouden.
Nu met terug boekingen rekenen zij 15,- euro per transactie en dit is 2 maal gebeurt.
1 maal 20 en 1 maal 30 euro .
Steek dat in je reet want ik kan weer mijn account inzien clickandbuy.
(die 85,- euro van pakketje had ik me in vergist was via paypall. (wel goed gegaan). mijn excuses hiervoor 3e keer excuses nu al.
Nu was ik boos en ik heb hier geen zin meer in dankzij die JELLE die bij CLICKANDBUY werk zogenaamd.
Gister heb ik mijn excuses ook al aangeboden via mijn vrouw dat ik hem en mag het eigenlijk niet zeggen maar kanker limburger heb genoemd omdat ik zo kwaad was omdat deze JELLE mij niet liet uitspreken plus dat hij al een keer daarvoor de hoorn zomaar ophing.
Nu had ik heeft mijn vrouw hun een mailtje gestuurd met de wetten en regelgeving van nederland.
Hier krijgen wij een dag later een mailtje voor terug en zo kunnen jullie zien dat CLICKANDBUY NIET DEUGD en alle praktijken volgens de privacywet in hun laars steken omdat ze voor het buitenland werken.
Waarom kijk dit maar eens na zij doen inderdaad zoals ik al vermoede duistere praktijken en doen er alles aan om zogenaamd gelijk te krijgen.
ZIE hieronder het bewijs dit kreeg ik vandaag binnen met een kopie wat ik hier gister heb geschreven.
allereerst bedankt voor uw mail.
Bij deze mijn uitleg:
1. Aan telefoon geven wij uit privacy overwegingen geen info aan derden, dus
niet-ClickandBuy accounthouders
( ZIJN EMAIL ONZE BANK ALLEEN STAAT ER JANITA EN NIET JOHAN)
2. Als wij niet kunnen afschrijven van een ingevoerd rekeningnummer brengt dit
voor ons hoge administratiekosten met zich mee. Deze zijn onafhankelijk van
het oorspronkelijke bedrag van de afboeking. Om onze diensten ook in toekomst
gratis aan te kunnen bieden zijn wij genoodzaakt bij geweigerde of
teruggeboekte afschrijvingen 15.00 euro bijdrage in administratiekosten in
rekening te brengen. Dit hebben wij ook in onze algemene voorwaarden opgenomen
waarmee u tijdens uw aanmelding expliciet mee heeft ingestemd.
3. Om het voor u wat gemakkelijker te maken, hebben we voor Nederlandse
klanten ook een rekening bij een Nederlandse Bank. Ik verzoek u aldus
vriendelijk het openstaande bedrag van 220,00 Euro zo spoedig mogelijk over te
maken naar :
Begunstigde : ClickandBuy Europe Ltd
Adres : Im Media Park 5 - 50670 Köln
Bank : Rabobank Roermond
Adres : Willem II Singel 9 - 6040 AA
Roermond
Rekening.nr. : 18.41.23.410
IBAN : NL22RABO0184123410
BIC : RABONL2U
Vergeet a.u.b. niet als referentie uw klant.nr. aan te geven : 75651090
En de vermelding van onze firmanaam : ClickandBuy Europe Ltd
4. Grof taalgebruik, uw man noemt mij "kanker limburgen" kunnen wij niet
tolereren. Uw Clickandbuy account blijft geblokkeerd tot wij een schriftelijk
excuus hebben ontvangen van uw man.
(DAN WILLEN WIJ SCHRIFTELIJK EXCUSES VAN U OMDAT U DE HOORN VOORHEEN AL EENS OPHING VOOR DIT WAS GEBEURT)
5. Het plaatsen ven een bericht op trosradar door uw waarin de feiten worden
verdraaid en beledigingen worden verstrooid is bovendien onder de maat.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 3d111b25f0
Geplaatst op 08 Apr 2009 09:25 door johan1977
Mad Mad
Wat is dit een oplichters zooitje zeg pvd.
Ik heb voor de eerste keer via hun betaald en geloof me er staat genoeg op
mijn rekening.
Maar nu koop ik iets aan met een bedrag van 85,- euro pakketje is thuis
gestuurd en heb ik ontvangen.
NU kommen ze met een mailtje 2 keer in 1 week dat het niet afgeschreven kon
worden hierop heb ik hen gebeld maar tevergeefs na drie dagen niet meer
geprobeerd.
Nu weer 2 dagen later 2 nieuwe berichten 1 keer met 35,- en 1 keer met 90,-
euro verhoging dat is even een totaal bedrag aan rente in 2 weken tijd van
maar liefs 125,- euro!!!!!!
Mag dit zomaar ???????? volgens hun wel heb ze nu na eindelijk de 3e week te
pakken gekregen aan de telefoon.
En nu willen ze niks met mij te maken hebben en niks vertellen omdat mijn
email naam een meiden naam is (dochtertje) (als vader zijnde trots)
nu moet ik dus 210,- euro betalen voor iets wat zogenaamd niet kon worden
afgeschreven maar wel betaald en bezorgd is.
Kan iemand mij misschien helpen want ik kreeg een zogenaamde JELLE aan de
telefoon (limburger niks op tegen maar doet net alsof die dom is en wilt niks
aan nemen en geloofde me niet en hing zomaar op onbeschofte vlegel).
Ik krijg nu 1 mailtje weer binnen met dat ze een deurwaarder op mij gaan
afsturen en een beslagname willen gaan treffen op mijn TV en LAPTOP ?????????
Shocked Shocked hoe weten die in godsnaam dat ik een laptop heb zeg!!!!
DIT IS EEN GROTE MAFIA EN HACKERS ZOOITJE DIE GEHELE CLICKANDBUY Evil or Very
Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Laatst aangepast door johan1977 op 08 Apr 2009 09:34, in totaal 1 keer bewerkt
Wij hebben trosradar reeds gecontacteerd over deze incorrecte communicatie.
Maatregelen worden getroffen.
6. Graag kunt u mij over bovenstaande telefonisch contacteren, tot die tijd
blijft uw account geblokkeerd.
vanuit Nederland: 020 - 79 47 919,
vanuit België: 02 - 79 20 309.
In dringende gevallen helpen wij u ook buiten kantooruren, in Engelse of
Duitse taal, graag verder onder het nummer 0049 - 221 177 38 920.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jelle
ClickandBuy Customer Care Team
Algemene informatie over dit en andere onderwerpen vindt u op onze
helppagina's. Deze kunt u raadplegen door vanaf uw ClickandBuy account op
'Help' te klikken of direct via de volgende link:
http://www.clickandbuy.com/NL/nl/help/surfer.html
...................................
ClickandBuy International Limited · Lincoln House · 137-143 · Hammersmith Road
· London W14 0QL ·
Registered in England and Wales, No.: 5661160 ·
CEO: Charles Fraenkl
Board of Management: Michael Grodd · Nicholas Drew · Frank Brinker
Chairman of the Supervisory Board: Norbert Stangl
....................................
ClickandBuy is on of the leading
payment provider for digital content
and e-services. More than 14,000 well known merchants
are using our solution. STIFTUNG
WARENTEST, Apple iTunes, n-tv.de, rtl.de,
sat1, Tomorrow Focus AG, playboy.de,
bild.t-online.de, ABC News, Encyclopaedia
Britannica, The Independent, La Tribune,
Revistagq, Telecinco, Disney and Unicef
are just some of the major companies
that trust in ClickandBuy.
International ClickandBuy licensees:
Siwsscom (www.clickandbuy.ch)
TELMEX (www.telmex.com)
ClickandBuy International Limited is geautoriseerd en gereguleerd door de
Financial Services Authority in het Verenigd Konninkrijk. (Register Number:
454127)
johan van der werf <[email protected]> schrieb:
- Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -
> Geachte lezer/ster.
>
> Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik net door mijn man word gebeld en
> onze account is geblokkeerd.
> Tevens wil ik jullie erop wijzen dat jullie de nodige informatie die jullie
> niet wilde door sturen/geven betreffende de openstaande rekening van ons
> account aan mijn man omdat deze aan het Internetbankieren is en niet janita
> heet maar johan terwijl deze persoon (mijn man) geld wilde overmaken.
>
> Tevens bevestig ik hierbij dat het maar om 90,- euro gaat en niet om 130,-
> zoals mijn man dacht in plaats van de 220,- de zogenaamde wettelijke
> rente/procedure die jullie in handel nemen is tevens niet volgens de
> wettelijk bepalende normen en waarden vast gesteld met een kosten som van
> 120,- /130,-euro ik ben wel bereid om deze week 125,-euro over te maken maar
> niet 220,-euro ( natuurlijk zijn er mensen die erin trappen met die
> ZOGENAAMDE wetten van jullie maar ik niet)
>
> Dit zijn de volgende redenen waarom ik maar 125,-euro bereid ben te betalen.
>
> A : De email die gestuurd is daar kunnen geen kosten op worden berekend.
> B : Zo wie zo de achterdocht die jullie betwijfelen aan mijn man.
> C : Er is een wet die bepaalt hoeveel rente men mag vragen over een bedrag.
> D : Er e-mails worden verstuurd in plaats van eens een keer een brief.
> E : Plus het fijt dat er maar een maximum bedrag van 25,- tot 35,- euro in
> rekening mag worden gebracht voor administratie kosten (Ook dit is wettelijk
> vastgesteld)
>
> Als één van jullie je aan de regels had gehouden volgens de wet dan nog
> zouden wij in principe maar 135,- euro maxmaal hoeven te betalen mits jullie
> een brief hadden opgestuurd en geen e-mailtjes (e-mail mag wel gebruikt
> worden voor herinneringen maar niet voor administratie/kosten dit mag alleen
> intern doorgestuurd worden en mogen niet naar personen in kwestie worden
> verstuurd en in rekening worden gebracht).
> Hierdoor wil ik dan ook maar 125,-euro over maken naar jullie. (dit is 90,-
> euro van de rekening plus wettelijk vastgestelde rente/administratie kosten
> 35,- maximaal)
>
> Tevens zeg ik gelijk bij deze onze account op en wil ik dat deze geblokkeerd
> blijft of eventueel word verwijderd.
>
> Afwachtend op uw reactie.
>
> Mocht u niet ingaan op mijn/ons voorstel wat ik overlegd heb met mijn man
> dan zijn wij genoodzaakt om gerechtelijk stappen te ondernemen betreffende
> de volgens u bepaalende wetgeving die niet correct werden .
>
> Hoogachtend Mevr. J.J. van der Werf .
>
>
> PS, Tevens print ik deze uit ter bewijs dat wij u na velen malen
> telefoontjes gepleegd te hebben en u een mail toe gestuurd te hebben met het
> bewijs.
> en ik vind dan ook dat er een excuses op zijn plaats is betreffende de
> boosheid van mijn man (hij heeft gezegd dat die boos werd omdat men hem ook
> niet echt liet uitpraten door een zekere JELLE ook heefd hij gezegd en
> gevraagd voor het bedrag wat er open staat zodat die het kon gaan over maken
> ook dit wilde meneer niet zeggen (jelle) omdat hij niet janita heet maar dit
> wel onze email adres is (samen want wij hebben geen geheimen voor elkaar).
>
>
>
>
>
>
> Op 8 april 2009 10:02 schreef ClickandBuy <[email protected]> het
> volgende:
>
> > [image: ClickandBuy] <http://www.clickandbuy.com/NL/nl/> Gebruikersnaam:
> > [email protected]
> > Klantnummer: 75651090
> >
> > [image: Startpagina] <http://www.clickandbuy.com/NL/nl/>[image: Help]<http://www.clickandbuy.com/NL/nl/help/help.html>
> >
> > Geachte mevrouw van der werf,
> >
> > Wij hebben tijdelijk uw ClickandBuy -rekening geblokkeerd. Dit kan om
> > meerdere redenen zijn.
> >
> > U kunt met ons Service Team contact opnemen per telefoon op 020 7947919 of
> > per e-mail op [email protected] om dit probleem op te lossen en
> > weer gebruik te kunnen maken van uw ClickandBuy-rekening.
> >
> >
> > Houd uw ClickandBuy-klantnummer bij de hand wanneer u contact opneemt met
> > ons Service Team. Uw ClickandBuy-klantnummer is 75651090.
> >
> > Tip: Onder "Help <http://www.clickandbuy.com/NL/nl//help/surfer.html>"
> > vindt u tevens antwoorden op veelgestelde vragen aan ClickandBuy.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> >
> > Het ClickandBuy Service Team
> >
> > www.clickandbuy.com
> >
> >
> >
> >
> > ClickandBuy International Ltd. · Lincoln House · 137/143 Hammersmith Road ·
> > London W14 0QL
> > Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160
> > Algemeen directeur (CEO): Charles Fränkl
> > Raad van Bestuur: Grodd � Nicholas Drew � Frank Brinker
- Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -
PS.
ALS JULLIE NIET KUNNEN AFSCHRIJVEN MAAR WEL DE REKENING LATEN BETALEN AAN DE KLANT HOE KOMT HET DAT JULLIE DIE KOOP DOOR LATEN GAAN ?????????
EN DAN NOG WAT ALS JE EEN KOOP NIET KAN AFHOUDEN MOET JE HET GEWOON NIET DOOR LATEN GAAN>
EN ALS JE DIT NU WEER GAAT LEZEN JELLE VAN CLICKANDBUY WE HEBBEN JE NU AL 2 KEER MIJN EXCUSES AANGEBODEN DAT IK JE ZO NOEMDE WANT IK BEN ZELF OOK EEN LIMBURGER MAAR GOED ZO ZIE JE MAAR WEER DAT JE GEWOON EEN ZIELIG MANNETJE BENT EN JE ZEER SNEL OP JE TEENTJES BENT GETRAPT EN NOOIT VAN IEMAND IETS WILT AAN NEMEN EN OOK NIET VAN ANDEREN EEN EXCUSES WILT ACCEPTEREN.
TYPISCH EEN MANNETJE WAT DENK DENKT DAT HIJ DE HELE WERELD AAN KAN HAHAHAHAHA
Nou ik en mijn vrouw hebben samen een account bij CLICKANDBUY en een gezamenlijke bankrekening.
Nu doen wij soms wel eens gokken op internet casino's en ondanks er genoeg geld op staat hebben zij dit op een of ander maniertje zogenaamd niet kunnen afhouden.
Nu met terug boekingen rekenen zij 15,- euro per transactie en dit is 2 maal gebeurt.
1 maal 20 en 1 maal 30 euro .
Steek dat in je reet want ik kan weer mijn account inzien clickandbuy.
(die 85,- euro van pakketje had ik me in vergist was via paypall. (wel goed gegaan). mijn excuses hiervoor 3e keer excuses nu al.
Nu was ik boos en ik heb hier geen zin meer in dankzij die JELLE die bij CLICKANDBUY werk zogenaamd.
Gister heb ik mijn excuses ook al aangeboden via mijn vrouw dat ik hem en mag het eigenlijk niet zeggen maar kanker limburger heb genoemd omdat ik zo kwaad was omdat deze JELLE mij niet liet uitspreken plus dat hij al een keer daarvoor de hoorn zomaar ophing.
Nu had ik heeft mijn vrouw hun een mailtje gestuurd met de wetten en regelgeving van nederland.
Hier krijgen wij een dag later een mailtje voor terug en zo kunnen jullie zien dat CLICKANDBUY NIET DEUGD en alle praktijken volgens de privacywet in hun laars steken omdat ze voor het buitenland werken.
Waarom kijk dit maar eens na zij doen inderdaad zoals ik al vermoede duistere praktijken en doen er alles aan om zogenaamd gelijk te krijgen.
ZIE hieronder het bewijs dit kreeg ik vandaag binnen met een kopie wat ik hier gister heb geschreven.
allereerst bedankt voor uw mail.
Bij deze mijn uitleg:
1. Aan telefoon geven wij uit privacy overwegingen geen info aan derden, dus
niet-ClickandBuy accounthouders
( ZIJN EMAIL ONZE BANK ALLEEN STAAT ER JANITA EN NIET JOHAN)
2. Als wij niet kunnen afschrijven van een ingevoerd rekeningnummer brengt dit
voor ons hoge administratiekosten met zich mee. Deze zijn onafhankelijk van
het oorspronkelijke bedrag van de afboeking. Om onze diensten ook in toekomst
gratis aan te kunnen bieden zijn wij genoodzaakt bij geweigerde of
teruggeboekte afschrijvingen 15.00 euro bijdrage in administratiekosten in
rekening te brengen. Dit hebben wij ook in onze algemene voorwaarden opgenomen
waarmee u tijdens uw aanmelding expliciet mee heeft ingestemd.
3. Om het voor u wat gemakkelijker te maken, hebben we voor Nederlandse
klanten ook een rekening bij een Nederlandse Bank. Ik verzoek u aldus
vriendelijk het openstaande bedrag van 220,00 Euro zo spoedig mogelijk over te
maken naar :
Begunstigde : ClickandBuy Europe Ltd
Adres : Im Media Park 5 - 50670 Köln
Bank : Rabobank Roermond
Adres : Willem II Singel 9 - 6040 AA
Roermond
Rekening.nr. : 18.41.23.410
IBAN : NL22RABO0184123410
BIC : RABONL2U
Vergeet a.u.b. niet als referentie uw klant.nr. aan te geven : 75651090
En de vermelding van onze firmanaam : ClickandBuy Europe Ltd
4. Grof taalgebruik, uw man noemt mij "kanker limburgen" kunnen wij niet
tolereren. Uw Clickandbuy account blijft geblokkeerd tot wij een schriftelijk
excuus hebben ontvangen van uw man.
(DAN WILLEN WIJ SCHRIFTELIJK EXCUSES VAN U OMDAT U DE HOORN VOORHEEN AL EENS OPHING VOOR DIT WAS GEBEURT)
5. Het plaatsen ven een bericht op trosradar door uw waarin de feiten worden
verdraaid en beledigingen worden verstrooid is bovendien onder de maat.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 3d111b25f0
Geplaatst op 08 Apr 2009 09:25 door johan1977
Mad Mad
Wat is dit een oplichters zooitje zeg pvd.
Ik heb voor de eerste keer via hun betaald en geloof me er staat genoeg op
mijn rekening.
Maar nu koop ik iets aan met een bedrag van 85,- euro pakketje is thuis
gestuurd en heb ik ontvangen.
NU kommen ze met een mailtje 2 keer in 1 week dat het niet afgeschreven kon
worden hierop heb ik hen gebeld maar tevergeefs na drie dagen niet meer
geprobeerd.
Nu weer 2 dagen later 2 nieuwe berichten 1 keer met 35,- en 1 keer met 90,-
euro verhoging dat is even een totaal bedrag aan rente in 2 weken tijd van
maar liefs 125,- euro!!!!!!
Mag dit zomaar ???????? volgens hun wel heb ze nu na eindelijk de 3e week te
pakken gekregen aan de telefoon.
En nu willen ze niks met mij te maken hebben en niks vertellen omdat mijn
email naam een meiden naam is (dochtertje) (als vader zijnde trots)
nu moet ik dus 210,- euro betalen voor iets wat zogenaamd niet kon worden
afgeschreven maar wel betaald en bezorgd is.
Kan iemand mij misschien helpen want ik kreeg een zogenaamde JELLE aan de
telefoon (limburger niks op tegen maar doet net alsof die dom is en wilt niks
aan nemen en geloofde me niet en hing zomaar op onbeschofte vlegel).
Ik krijg nu 1 mailtje weer binnen met dat ze een deurwaarder op mij gaan
afsturen en een beslagname willen gaan treffen op mijn TV en LAPTOP ?????????
Shocked Shocked hoe weten die in godsnaam dat ik een laptop heb zeg!!!!
DIT IS EEN GROTE MAFIA EN HACKERS ZOOITJE DIE GEHELE CLICKANDBUY Evil or Very
Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Laatst aangepast door johan1977 op 08 Apr 2009 09:34, in totaal 1 keer bewerkt
Wij hebben trosradar reeds gecontacteerd over deze incorrecte communicatie.
Maatregelen worden getroffen.
6. Graag kunt u mij over bovenstaande telefonisch contacteren, tot die tijd
blijft uw account geblokkeerd.
vanuit Nederland: 020 - 79 47 919,
vanuit België: 02 - 79 20 309.
In dringende gevallen helpen wij u ook buiten kantooruren, in Engelse of
Duitse taal, graag verder onder het nummer 0049 - 221 177 38 920.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jelle
ClickandBuy Customer Care Team
Algemene informatie over dit en andere onderwerpen vindt u op onze
helppagina's. Deze kunt u raadplegen door vanaf uw ClickandBuy account op
'Help' te klikken of direct via de volgende link:
http://www.clickandbuy.com/NL/nl/help/surfer.html
...................................
ClickandBuy International Limited · Lincoln House · 137-143 · Hammersmith Road
· London W14 0QL ·
Registered in England and Wales, No.: 5661160 ·
CEO: Charles Fraenkl
Board of Management: Michael Grodd · Nicholas Drew · Frank Brinker
Chairman of the Supervisory Board: Norbert Stangl
....................................
ClickandBuy is on of the leading
payment provider for digital content
and e-services. More than 14,000 well known merchants
are using our solution. STIFTUNG
WARENTEST, Apple iTunes, n-tv.de, rtl.de,
sat1, Tomorrow Focus AG, playboy.de,
bild.t-online.de, ABC News, Encyclopaedia
Britannica, The Independent, La Tribune,
Revistagq, Telecinco, Disney and Unicef
are just some of the major companies
that trust in ClickandBuy.
International ClickandBuy licensees:
Siwsscom (www.clickandbuy.ch)
TELMEX (www.telmex.com)
ClickandBuy International Limited is geautoriseerd en gereguleerd door de
Financial Services Authority in het Verenigd Konninkrijk. (Register Number:
454127)
johan van der werf <[email protected]> schrieb:
- Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -
> Geachte lezer/ster.
>
> Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik net door mijn man word gebeld en
> onze account is geblokkeerd.
> Tevens wil ik jullie erop wijzen dat jullie de nodige informatie die jullie
> niet wilde door sturen/geven betreffende de openstaande rekening van ons
> account aan mijn man omdat deze aan het Internetbankieren is en niet janita
> heet maar johan terwijl deze persoon (mijn man) geld wilde overmaken.
>
> Tevens bevestig ik hierbij dat het maar om 90,- euro gaat en niet om 130,-
> zoals mijn man dacht in plaats van de 220,- de zogenaamde wettelijke
> rente/procedure die jullie in handel nemen is tevens niet volgens de
> wettelijk bepalende normen en waarden vast gesteld met een kosten som van
> 120,- /130,-euro ik ben wel bereid om deze week 125,-euro over te maken maar
> niet 220,-euro ( natuurlijk zijn er mensen die erin trappen met die
> ZOGENAAMDE wetten van jullie maar ik niet)
>
> Dit zijn de volgende redenen waarom ik maar 125,-euro bereid ben te betalen.
>
> A : De email die gestuurd is daar kunnen geen kosten op worden berekend.
> B : Zo wie zo de achterdocht die jullie betwijfelen aan mijn man.
> C : Er is een wet die bepaalt hoeveel rente men mag vragen over een bedrag.
> D : Er e-mails worden verstuurd in plaats van eens een keer een brief.
> E : Plus het fijt dat er maar een maximum bedrag van 25,- tot 35,- euro in
> rekening mag worden gebracht voor administratie kosten (Ook dit is wettelijk
> vastgesteld)
>
> Als één van jullie je aan de regels had gehouden volgens de wet dan nog
> zouden wij in principe maar 135,- euro maxmaal hoeven te betalen mits jullie
> een brief hadden opgestuurd en geen e-mailtjes (e-mail mag wel gebruikt
> worden voor herinneringen maar niet voor administratie/kosten dit mag alleen
> intern doorgestuurd worden en mogen niet naar personen in kwestie worden
> verstuurd en in rekening worden gebracht).
> Hierdoor wil ik dan ook maar 125,-euro over maken naar jullie. (dit is 90,-
> euro van de rekening plus wettelijk vastgestelde rente/administratie kosten
> 35,- maximaal)
>
> Tevens zeg ik gelijk bij deze onze account op en wil ik dat deze geblokkeerd
> blijft of eventueel word verwijderd.
>
> Afwachtend op uw reactie.
>
> Mocht u niet ingaan op mijn/ons voorstel wat ik overlegd heb met mijn man
> dan zijn wij genoodzaakt om gerechtelijk stappen te ondernemen betreffende
> de volgens u bepaalende wetgeving die niet correct werden .
>
> Hoogachtend Mevr. J.J. van der Werf .
>
>
> PS, Tevens print ik deze uit ter bewijs dat wij u na velen malen
> telefoontjes gepleegd te hebben en u een mail toe gestuurd te hebben met het
> bewijs.
> en ik vind dan ook dat er een excuses op zijn plaats is betreffende de
> boosheid van mijn man (hij heeft gezegd dat die boos werd omdat men hem ook
> niet echt liet uitpraten door een zekere JELLE ook heefd hij gezegd en
> gevraagd voor het bedrag wat er open staat zodat die het kon gaan over maken
> ook dit wilde meneer niet zeggen (jelle) omdat hij niet janita heet maar dit
> wel onze email adres is (samen want wij hebben geen geheimen voor elkaar).
>
>
>
>
>
>
> Op 8 april 2009 10:02 schreef ClickandBuy <[email protected]> het
> volgende:
>
> > [image: ClickandBuy] <http://www.clickandbuy.com/NL/nl/> Gebruikersnaam:
> > [email protected]
> > Klantnummer: 75651090
> >
> > [image: Startpagina] <http://www.clickandbuy.com/NL/nl/>[image: Help]<http://www.clickandbuy.com/NL/nl/help/help.html>
> >
> > Geachte mevrouw van der werf,
> >
> > Wij hebben tijdelijk uw ClickandBuy -rekening geblokkeerd. Dit kan om
> > meerdere redenen zijn.
> >
> > U kunt met ons Service Team contact opnemen per telefoon op 020 7947919 of
> > per e-mail op [email protected] om dit probleem op te lossen en
> > weer gebruik te kunnen maken van uw ClickandBuy-rekening.
> >
> >
> > Houd uw ClickandBuy-klantnummer bij de hand wanneer u contact opneemt met
> > ons Service Team. Uw ClickandBuy-klantnummer is 75651090.
> >
> > Tip: Onder "Help <http://www.clickandbuy.com/NL/nl//help/surfer.html>"
> > vindt u tevens antwoorden op veelgestelde vragen aan ClickandBuy.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> >
> > Het ClickandBuy Service Team
> >
> > www.clickandbuy.com
> >
> >
> >
> >
> > ClickandBuy International Ltd. · Lincoln House · 137/143 Hammersmith Road ·
> > London W14 0QL
> > Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160
> > Algemeen directeur (CEO): Charles Fränkl
> > Raad van Bestuur: Grodd � Nicholas Drew � Frank Brinker
- Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -
PS.
ALS JULLIE NIET KUNNEN AFSCHRIJVEN MAAR WEL DE REKENING LATEN BETALEN AAN DE KLANT HOE KOMT HET DAT JULLIE DIE KOOP DOOR LATEN GAAN ?????????
EN DAN NOG WAT ALS JE EEN KOOP NIET KAN AFHOUDEN MOET JE HET GEWOON NIET DOOR LATEN GAAN>
EN ALS JE DIT NU WEER GAAT LEZEN JELLE VAN CLICKANDBUY WE HEBBEN JE NU AL 2 KEER MIJN EXCUSES AANGEBODEN DAT IK JE ZO NOEMDE WANT IK BEN ZELF OOK EEN LIMBURGER MAAR GOED ZO ZIE JE MAAR WEER DAT JE GEWOON EEN ZIELIG MANNETJE BENT EN JE ZEER SNEL OP JE TEENTJES BENT GETRAPT EN NOOIT VAN IEMAND IETS WILT AAN NEMEN EN OOK NIET VAN ANDEREN EEN EXCUSES WILT ACCEPTEREN.
TYPISCH EEN MANNETJE WAT DENK DENKT DAT HIJ DE HELE WERELD AAN KAN HAHAHAHAHA
Re: ClickandBuy
nou ik heb net weer een mail ontvangen dat ze geen geld van mijn rekening kunen haalen maar zij maaken bij mij de pis niet louw ik ga het iets hoger op zoeken wie kan mij daar bij helpen ik heb een idee maar wie weet er nog een idee
Re: ClickandBuy
Ik heb persoonlijk redelijk goede ervaringen met clickandbuy. Het enige nadeel is dat de prijs van de transactie lichtelijk hoger wordt door een bepaald percentage/bedrag. Verder heb ik er goede en veilige ervaringen mee alhoewel het niet mijn voorkeur geniet als betaalmiddel nummer 1. Een paar maanden terug ben ik overgestapt op paypal en dit geniet mijn absolute voorkeur. Lekker eenvoudig en uitermate betrouwbaar, weinig rompslomp, prima.
Re: ClickandBuy
Nou ja e draaien ook echt de rollen hellemaal om he die gasten.
Ik heb gezegd tegen hun in een mailtje ik wil niks meer met hun te maken hebben en blokkeer mijn account maar voor goed (hellemaal weg)
Dan volgt een mailtje met wij hebben besloten uw account te blokkeren tot dat wij een schriftelijke excuusbrief van u hebben gehad.
(waarom wij en hun niet ????)
Dan hebben wij gevraagd of dit per maand afgelost kan worden betreft dit een bedrag van 90,- euro was maar e gewoon in totaal 130 in rekening brengen omdat het niet kon worden afgeschreven maar wel betaald is.
(wat wij erg vaag vinden)
Hierop hebben wij geen bericht gehad wel weer een spam mailtje met dat we voor de 17e april moeten betalen o niet dan word het naar een gerechtsdeurwaarder gestuurd .
Waarom reageren hun niet op one mail ???????????????????????
Ik weet het wel omdat het allemaal in hun voordeel is zogenaamd
(hun doen net alsof er geen mail gestuurd is maar hun mailtjes zijn wel gestuurd ik ben blij dat ik alles opsla dit ook voor die deurwaarder die dadelijk aan de deur komt dan kan die even zien wat er aan de hand is)
Ik heb gezegd tegen hun in een mailtje ik wil niks meer met hun te maken hebben en blokkeer mijn account maar voor goed (hellemaal weg)
Dan volgt een mailtje met wij hebben besloten uw account te blokkeren tot dat wij een schriftelijke excuusbrief van u hebben gehad.
(waarom wij en hun niet ????)
Dan hebben wij gevraagd of dit per maand afgelost kan worden betreft dit een bedrag van 90,- euro was maar e gewoon in totaal 130 in rekening brengen omdat het niet kon worden afgeschreven maar wel betaald is.
(wat wij erg vaag vinden)
Hierop hebben wij geen bericht gehad wel weer een spam mailtje met dat we voor de 17e april moeten betalen o niet dan word het naar een gerechtsdeurwaarder gestuurd .
Waarom reageren hun niet op one mail ???????????????????????
Ik weet het wel omdat het allemaal in hun voordeel is zogenaamd
(hun doen net alsof er geen mail gestuurd is maar hun mailtjes zijn wel gestuurd ik ben blij dat ik alles opsla dit ook voor die deurwaarder die dadelijk aan de deur komt dan kan die even zien wat er aan de hand is)
Re: ClickandBuy
ik ben weer benadert om te betalen maar ik heb het geld twee weken over gemaakt om gezeur te voor komen maar dan stuuren ze je toch een mail dat je moet betalen zed moeten eens op houden met mail te stuuren en hun rekening in de gaaten gaan houd wie er alemaal betaalt
Re: ClickandBuy
Ja rally.
Je kan betalen wat je wilt bij die gasten maar niks helpt.
(misschien ook je account geblokkeerd zeker ?)
Ik heb hun een betaling voorstel via Email en deze hebben ze geweigerd en dit mag niet want je mag geen betaling voorstel weigeren dus kunnen ze bij mij naar de pomp lopen.
En dit voor clickandbuy stuur gewone mail in plaats met spam dan kunnen de mensen gelijk reageren.
Je kan betalen wat je wilt bij die gasten maar niks helpt.
(misschien ook je account geblokkeerd zeker ?)
Ik heb hun een betaling voorstel via Email en deze hebben ze geweigerd en dit mag niet want je mag geen betaling voorstel weigeren dus kunnen ze bij mij naar de pomp lopen.
En dit voor clickandbuy stuur gewone mail in plaats met spam dan kunnen de mensen gelijk reageren.
Re: ClickandBuy
mijn account is ook geblokkert ze gaan maar door met mail stuuren en nu wsat kun je er aan doen
Re: ClickandBuy
Ook ik ben slachtoffer geworden van ClickandBuy.Ik had dus tot verkort een steam account (programma waarmee je spellen kan spelen en kopen).Gedurende de kertperiode heb ik ook een hoop spellen gekocht omdat er heel veel afgeprijsd waren,ik maakte als betalingsmethode gebruik van clickandbuy.Mijn account was geverifieerd dus alles was in orde althans dat dacht ik.
Ik heb dus wat games besteld toen ik nog geen saldo op mijn clickandbuy account had staan,later kwam ik er pas achter hoe geld van je rekening op je clickandbuyaccount te storten naar verschillende mailtjes aan hun zogenaamde klantenservice.Hier amper reactie op gehad en kreeg nooit mn mailtjes goed beantwoord.Ook werd het geld van de spellen niet door clickandbuy van mijn rekening afgeschreven,ik hun dus gemailt dat er nog geen geld van mijn rekening was afgeschreven.
Ik had namelijk al zon flauw vermoeden dat er iets niet in de haak was en ik heb hun toen ook gezegt dat ik bang was als de betaling niet afgeschreven werd mijn steam account dan geblokt zou worden.Ook naar steam zelf mails gestuurd dat ik graag de betaling zou willen doen maar dat ik niet wist of het goed zat omdat er maar geen betaling van mijn rekening werd afgeschreven.Echter bij zowel steam als clickandbuy werd ik slecht geholpen en kreeg ik mailtjes in de vorm van hoe ik een overzicht van mijn betalingen kreeg,waar ik dus helemaal niet om vroeg.Ik had me tevens ook aangemeld bij een datingsite (kriebello) die rekende 40 euro voor een account wat ik toen niet nadekend betaald heb.Echter zag ik enige tijd later op mijn click and buy account nogmaals een afschrijving staan van kriebello,ik heb toen dus per direct ook het abonnement stopgezet.Echter ben ik toch uit veiligheidsredenen naar de bank gegaan en heb ik het rekeningnummer laten blokkeren.
Bij de bank uitgelegt hoe de situatie in elkaar zat en dat ik graag hetrekeningnummer van kriebello zou willen laten blokkeren zodat ze geen automatische afschrijvingen van mijn bank zouden kunnen doen.De bank vertelde mij dat ze maar een rekingnummer hadden van clickandbuy wat ze konden blokkeren.Dit heb ik toen gedaan echter heb ik er niet bij stilgestaan dat het hier om clickanbuy ging want ik dacht om kriebelllo.Later bleek dit dus een domme keuze te zijn geweest.Want toen ik vorige week wou inloggen op mijn steam account bleek die opeens geblokkeerd te zijn .Ik dus onmiddelijk mijn email en clickandbuy account checken,blijkt dat ze mijn rekening van clickandbuy ook geblokkerd hebben en notabene 75 euro aan administratie kosten in rekening hebben gebracht!!Ik dus direct mailen wat dit moest voorstellen,krijg ik een berichtje terug van dat er meerdere malen tevergeefs geld van mijn rekening was proberen af te schrijven maar dat dit niet lukte,en dat er daarom administratiekosten in rekening waren gebracht van 75 euro!
Ik had hun ook al eerder gemaild dat ik het niet vertrouwde met kriebello omdat dit ook een oplichtersbende van jawelste is,hier werd echter niet op gereageerd dus daarom heb ik hun ook gemaild dat ik het rekeningnummer heb laten blokkeren.Hier hebben ze zich dus nix van aangetrokken en ze hebben gewoon het geld van mijn rekening proberen af te schrijven en hiervoor 75 euro aan administratiekosten in rekening gebracht.Ik zit nu al ondertusse een dikke week mails te sturen hoe dit op te lossen en heb hun ook verteld dat ik geen 75 euro aan administratiekosten ga betalen voor iets wat niet mijn fout is.Gisteren hebben ze er geprobeerd weer geld af te schrijven van mijn rekening en hebben ze opnieuw weer 25 euro aan administratiekosten in rekening gebracht!!Terwijl ik ze duidelijk heb gezegt dat dit niet mogelijk was op dit moment!
Ik zit dus nu met een bedrag van 156 euro wat ik moet betalen waarvan 100 euro aan administratiekosten en mn steam account met 79 spellen dr op is ook nog is geblokt!Dit heeft mij over de 100 euro gekost.En ook maar de hele tijd steam of de bank de schuld geven terwijl hun de oplichters zijn.IK BEN Echt zat van clickandbuy en heb echt de neiging om alles kort en klein te gaan slaan daar.Ik hoop dat ik mijn account nog terugkrijg maar ik zie het niet echt rooskleurig in.
Mijn advies dan ga OOK NOOIT MET DEZE BENDE IN ZEE WAN HET ZIJN GEWOON OPLICHTERS.Als iemand nog advies voor me heeft is dit altijd welkom omdat ik echt geen idee heb hoe hiervan af te komen en mijn account terug te krijgen.En omdat ik ook geen incasso burau achter mn reet aan wil hebben,zolang ik van veel mensen hier gelezen heb.
DUS ALS IEMAND TIPS VOOR ME HEEFT ZOU IK DIT HEEL ERG OP PRIJS STELLEN WANT IK KRIJG ZO NOOIT MN ACCOUNT TERUG.
Sorry voor de ietswat onduidelijke tekst maar ik moest ff mn hele verhaal kwijt anders is ht moeilijk te begrijpen.
Ik heb dus wat games besteld toen ik nog geen saldo op mijn clickandbuy account had staan,later kwam ik er pas achter hoe geld van je rekening op je clickandbuyaccount te storten naar verschillende mailtjes aan hun zogenaamde klantenservice.Hier amper reactie op gehad en kreeg nooit mn mailtjes goed beantwoord.Ook werd het geld van de spellen niet door clickandbuy van mijn rekening afgeschreven,ik hun dus gemailt dat er nog geen geld van mijn rekening was afgeschreven.
Ik had namelijk al zon flauw vermoeden dat er iets niet in de haak was en ik heb hun toen ook gezegt dat ik bang was als de betaling niet afgeschreven werd mijn steam account dan geblokt zou worden.Ook naar steam zelf mails gestuurd dat ik graag de betaling zou willen doen maar dat ik niet wist of het goed zat omdat er maar geen betaling van mijn rekening werd afgeschreven.Echter bij zowel steam als clickandbuy werd ik slecht geholpen en kreeg ik mailtjes in de vorm van hoe ik een overzicht van mijn betalingen kreeg,waar ik dus helemaal niet om vroeg.Ik had me tevens ook aangemeld bij een datingsite (kriebello) die rekende 40 euro voor een account wat ik toen niet nadekend betaald heb.Echter zag ik enige tijd later op mijn click and buy account nogmaals een afschrijving staan van kriebello,ik heb toen dus per direct ook het abonnement stopgezet.Echter ben ik toch uit veiligheidsredenen naar de bank gegaan en heb ik het rekeningnummer laten blokkeren.
Bij de bank uitgelegt hoe de situatie in elkaar zat en dat ik graag hetrekeningnummer van kriebello zou willen laten blokkeren zodat ze geen automatische afschrijvingen van mijn bank zouden kunnen doen.De bank vertelde mij dat ze maar een rekingnummer hadden van clickandbuy wat ze konden blokkeren.Dit heb ik toen gedaan echter heb ik er niet bij stilgestaan dat het hier om clickanbuy ging want ik dacht om kriebelllo.Later bleek dit dus een domme keuze te zijn geweest.Want toen ik vorige week wou inloggen op mijn steam account bleek die opeens geblokkeerd te zijn .Ik dus onmiddelijk mijn email en clickandbuy account checken,blijkt dat ze mijn rekening van clickandbuy ook geblokkerd hebben en notabene 75 euro aan administratie kosten in rekening hebben gebracht!!Ik dus direct mailen wat dit moest voorstellen,krijg ik een berichtje terug van dat er meerdere malen tevergeefs geld van mijn rekening was proberen af te schrijven maar dat dit niet lukte,en dat er daarom administratiekosten in rekening waren gebracht van 75 euro!
Ik had hun ook al eerder gemaild dat ik het niet vertrouwde met kriebello omdat dit ook een oplichtersbende van jawelste is,hier werd echter niet op gereageerd dus daarom heb ik hun ook gemaild dat ik het rekeningnummer heb laten blokkeren.Hier hebben ze zich dus nix van aangetrokken en ze hebben gewoon het geld van mijn rekening proberen af te schrijven en hiervoor 75 euro aan administratiekosten in rekening gebracht.Ik zit nu al ondertusse een dikke week mails te sturen hoe dit op te lossen en heb hun ook verteld dat ik geen 75 euro aan administratiekosten ga betalen voor iets wat niet mijn fout is.Gisteren hebben ze er geprobeerd weer geld af te schrijven van mijn rekening en hebben ze opnieuw weer 25 euro aan administratiekosten in rekening gebracht!!Terwijl ik ze duidelijk heb gezegt dat dit niet mogelijk was op dit moment!
Ik zit dus nu met een bedrag van 156 euro wat ik moet betalen waarvan 100 euro aan administratiekosten en mn steam account met 79 spellen dr op is ook nog is geblokt!Dit heeft mij over de 100 euro gekost.En ook maar de hele tijd steam of de bank de schuld geven terwijl hun de oplichters zijn.IK BEN Echt zat van clickandbuy en heb echt de neiging om alles kort en klein te gaan slaan daar.Ik hoop dat ik mijn account nog terugkrijg maar ik zie het niet echt rooskleurig in.
Mijn advies dan ga OOK NOOIT MET DEZE BENDE IN ZEE WAN HET ZIJN GEWOON OPLICHTERS.Als iemand nog advies voor me heeft is dit altijd welkom omdat ik echt geen idee heb hoe hiervan af te komen en mijn account terug te krijgen.En omdat ik ook geen incasso burau achter mn reet aan wil hebben,zolang ik van veel mensen hier gelezen heb.
DUS ALS IEMAND TIPS VOOR ME HEEFT ZOU IK DIT HEEL ERG OP PRIJS STELLEN WANT IK KRIJG ZO NOOIT MN ACCOUNT TERUG.
Sorry voor de ietswat onduidelijke tekst maar ik moest ff mn hele verhaal kwijt anders is ht moeilijk te begrijpen.
Re: ClickandBuy
Ook ik ben de dupe geworden van de belachelijke administratiekosten en uitermate slechte klantenservice van ClickandBuy.
Ik kocht in de Apple itunes-store een applicatie van 4,99 euro, aangezien ik geen creditcard heb, betaalde ik met ClickandBuy wat door Itunes werd aageraden.
Na een paar dagen kreeg ik bericht dat het bedrag niet kon worden afgeschreven. En dat ze daarom kosten hadden moeten maken. Ik zou ze nu 29,99 verschuldigd zijn. Constant beweerde ze dat ze het maar niet konden afschrijven. Terwijl er zeker weten meer dan genoeg geld op mijn rekening stond om het bedrag af te schrijven. In het volgende mailtje stond een link waarop ik kon klikken zodat ik de factuur meteen kon voldoen. Dan kwam ik op de ClickandBuy site om in te loggen. Je raad het al, het inloggen lukte opeens niet meer, want ze hadden mijn account geblokkeerd. Dus ik had ze gemaild om te vragen hoe ik me alsnog kon inloggen om de factuur te voldoen. Want hoe willen ze dan dat ik het kan betalen? Ze zetten er ook geen rekening nummer bij waarnaar ik het geld kan overmaken. Die e-mail stuurde ik op 25 december. (ja, gezellig op 1e kerstdag). Ik kreeg een autoreply terug met dat er zo spoedig mogelijk antwoord zou komen.
Vervolgens was ik de 2e kerstdag en de dag erna weg.
Toen ik op 28 december weer mijn e-mail checkte waren er opeens weer 25 euro adiministratiekosten bijgekomen! Weer kreeg ik dezelfde link als eerder genoemd om de factuur te voldoen. Maar deze keer waren ze ook zo vriendelijk om ook hun rekeningnummer erbij te zetten. Om nog meer gezeik te voorkomen heb ik toen maar het bedrag overgemaakt. Dat ging ook niet zonder obstakels. Want ik kreeg nog steeds bedreigingen dat ze het incassobureau zouden inschakelen en had er een brief over ontvangen. Ik heb ze meerdere malen gemaild naar al hun e-mail adressen en uiteindelijk berichten ontvangen dat het bedrag was ontvangen.
En een paar dagen na het overboeken, op 6 januari om precies te zijn kreeg ik zowaar een antwoord op mijn e-mail van 25 december. Die informatie kwam toen natuurlijk al veel te laat. Het antwoord luidde trouwens als volgt:
Uw ClickandBuy account is beëindigd. Wij kunnen uw account niet opnieuwactiveren; om gebruik te maken van onze diensten vraag ik u opnieuw teregistreren. Bij deze registratie dient u gebruik te maken van een ander email adres. Indien uw betaalmiddel reeds is bekend verschijnt de melding:"Bankrekening/creditkaart is reeds voor een ClickandBuy-account geregistreerd.Meldt u hiermee aan." en staat het email adres op het scherm met demogelijkheid u in te loggen. Om opnieuw te registreren dient u in de rechter helft van het scherm teklikken op "Een nieuwe ClickandBuy-rekening met Bankrekening/Creditkaartaanmaken". Na de registratie wordt uw account vervolgens direct geblokkeerd. U kunt ons vervolgens telefonisch of per email contacteren zodat wij uw accounthandmatig kunnen activeren. Hou in dat geval uw nieuwe klantnummer bij dehand.
Haha, ja hoor! ClickandBuy telefonisch of per e-mail contacteren. Dan is dat account over een jaar met veel geluk misschien handmatig geactiveerd ja.
Tussendoor hebben ik en mijn moeder ook een paar keer naar die klantenservice gebeld. De eerste keer kregen we dat bandje, waarop het welbekende vrouwtje met dat vreemde accent te horen is. Ze zei dat we moesten mailen naar een clickandbuy-emailadres of bellen naar het de buitenlandse klantenservice, een telefoonnummer in Duitsland. Dus wij hadden dat nummer naar Duitsland gebeld. Wat bleek.. het nummer bestond niet meer???
Een andere keer hadden we 'geluk', want we kregen niet het bandje aan de telefoon. We hoorden een ogenblik geduld alstublieft.. een ogenblik geduld alstublieft (of iets dergelijks) en na 20 minuten wachten, werd de lijn opeens door hun verbroken!! Dat is toch niet te geloven. Wat een dieven. Ik vind het heel slecht dat Apple dit soort bedrijven adviseert, het geeft hun ook een slechte naam.
Ik kocht in de Apple itunes-store een applicatie van 4,99 euro, aangezien ik geen creditcard heb, betaalde ik met ClickandBuy wat door Itunes werd aageraden.
Na een paar dagen kreeg ik bericht dat het bedrag niet kon worden afgeschreven. En dat ze daarom kosten hadden moeten maken. Ik zou ze nu 29,99 verschuldigd zijn. Constant beweerde ze dat ze het maar niet konden afschrijven. Terwijl er zeker weten meer dan genoeg geld op mijn rekening stond om het bedrag af te schrijven. In het volgende mailtje stond een link waarop ik kon klikken zodat ik de factuur meteen kon voldoen. Dan kwam ik op de ClickandBuy site om in te loggen. Je raad het al, het inloggen lukte opeens niet meer, want ze hadden mijn account geblokkeerd. Dus ik had ze gemaild om te vragen hoe ik me alsnog kon inloggen om de factuur te voldoen. Want hoe willen ze dan dat ik het kan betalen? Ze zetten er ook geen rekening nummer bij waarnaar ik het geld kan overmaken. Die e-mail stuurde ik op 25 december. (ja, gezellig op 1e kerstdag). Ik kreeg een autoreply terug met dat er zo spoedig mogelijk antwoord zou komen.
Vervolgens was ik de 2e kerstdag en de dag erna weg.
Toen ik op 28 december weer mijn e-mail checkte waren er opeens weer 25 euro adiministratiekosten bijgekomen! Weer kreeg ik dezelfde link als eerder genoemd om de factuur te voldoen. Maar deze keer waren ze ook zo vriendelijk om ook hun rekeningnummer erbij te zetten. Om nog meer gezeik te voorkomen heb ik toen maar het bedrag overgemaakt. Dat ging ook niet zonder obstakels. Want ik kreeg nog steeds bedreigingen dat ze het incassobureau zouden inschakelen en had er een brief over ontvangen. Ik heb ze meerdere malen gemaild naar al hun e-mail adressen en uiteindelijk berichten ontvangen dat het bedrag was ontvangen.
En een paar dagen na het overboeken, op 6 januari om precies te zijn kreeg ik zowaar een antwoord op mijn e-mail van 25 december. Die informatie kwam toen natuurlijk al veel te laat. Het antwoord luidde trouwens als volgt:
Uw ClickandBuy account is beëindigd. Wij kunnen uw account niet opnieuwactiveren; om gebruik te maken van onze diensten vraag ik u opnieuw teregistreren. Bij deze registratie dient u gebruik te maken van een ander email adres. Indien uw betaalmiddel reeds is bekend verschijnt de melding:"Bankrekening/creditkaart is reeds voor een ClickandBuy-account geregistreerd.Meldt u hiermee aan." en staat het email adres op het scherm met demogelijkheid u in te loggen. Om opnieuw te registreren dient u in de rechter helft van het scherm teklikken op "Een nieuwe ClickandBuy-rekening met Bankrekening/Creditkaartaanmaken". Na de registratie wordt uw account vervolgens direct geblokkeerd. U kunt ons vervolgens telefonisch of per email contacteren zodat wij uw accounthandmatig kunnen activeren. Hou in dat geval uw nieuwe klantnummer bij dehand.
Haha, ja hoor! ClickandBuy telefonisch of per e-mail contacteren. Dan is dat account over een jaar met veel geluk misschien handmatig geactiveerd ja.
Tussendoor hebben ik en mijn moeder ook een paar keer naar die klantenservice gebeld. De eerste keer kregen we dat bandje, waarop het welbekende vrouwtje met dat vreemde accent te horen is. Ze zei dat we moesten mailen naar een clickandbuy-emailadres of bellen naar het de buitenlandse klantenservice, een telefoonnummer in Duitsland. Dus wij hadden dat nummer naar Duitsland gebeld. Wat bleek.. het nummer bestond niet meer???
Een andere keer hadden we 'geluk', want we kregen niet het bandje aan de telefoon. We hoorden een ogenblik geduld alstublieft.. een ogenblik geduld alstublieft (of iets dergelijks) en na 20 minuten wachten, werd de lijn opeens door hun verbroken!! Dat is toch niet te geloven. Wat een dieven. Ik vind het heel slecht dat Apple dit soort bedrijven adviseert, het geeft hun ook een slechte naam.
Re: ClickandBuy
Ik lig ook nog steeds overhoop met clickandbuy,mn steam en clickandbuy account zijn nog steeds geblokeerd en ze reageren helemaal niet meer op mijn mails.Wel natuurlijk aanmaningen blijven sturen en dreigen met een incassoburea.Ondertussen zijn de kosten al opgelopen tot 186 euro terwijl het oorspronkelijke bedrag maar 56 euro was.Ik weiger uiteraard te betalen omdat dit bedrag jurdische gezien helemaal niet geëist mag worden door een bedrijf.Zie volgende link.
http://www.rijnstad.nl/schulden/kosten/ ... osten.html
Staat ook een filmpje van radar op hoe bedrijven en incassobureas het begrip administratiekosten misbruiken.Het komt er dus op neer dat er voor een bedrag van 250 euro maximaal 44,03 incl rente aan administratiekosten mag worden berekend.Dit geld voor het betreffende bedrijf en het incassoburea samen.Clickandbuy bedonderd de boel dus met hun zogenaamde registratiekosten,want dat is de grootste onzin.
Ik raad iedereen ook aan je niet bang te laten maken door een incassoburea want als ze hier meer naar de rechter gaan kost het hun aleen maar meer geld en dan zet de rechter er toch een rode streep door omdat dit gerechtelijk gezien helemaal niet mag.Ik heb ze al een mail gestuurd door middel van een brief staat ook op die site,dat het niet mag dat hun zoveel administratiekosten in rekening brengen.Ik raad iedereen ook aan om dit te doen en tevens aangifte bij de politie te doen.Des te sneller verdwijnt dat clickandbuy.
En ik zou al helemaal geen geld over maken want heb al van velen gehoord die dan nog niet hun account terugkregen dus niet doen.Ik ben mn account ook mooi kwijt maar ik laat het hier niet bij zitten en ik ga nooit meer met clickandbuy in zee zou ik mn account ooit nog terugkrijgen.
http://www.rijnstad.nl/schulden/kosten/ ... osten.html
Staat ook een filmpje van radar op hoe bedrijven en incassobureas het begrip administratiekosten misbruiken.Het komt er dus op neer dat er voor een bedrag van 250 euro maximaal 44,03 incl rente aan administratiekosten mag worden berekend.Dit geld voor het betreffende bedrijf en het incassoburea samen.Clickandbuy bedonderd de boel dus met hun zogenaamde registratiekosten,want dat is de grootste onzin.
Ik raad iedereen ook aan je niet bang te laten maken door een incassoburea want als ze hier meer naar de rechter gaan kost het hun aleen maar meer geld en dan zet de rechter er toch een rode streep door omdat dit gerechtelijk gezien helemaal niet mag.Ik heb ze al een mail gestuurd door middel van een brief staat ook op die site,dat het niet mag dat hun zoveel administratiekosten in rekening brengen.Ik raad iedereen ook aan om dit te doen en tevens aangifte bij de politie te doen.Des te sneller verdwijnt dat clickandbuy.
En ik zou al helemaal geen geld over maken want heb al van velen gehoord die dan nog niet hun account terugkregen dus niet doen.Ik ben mn account ook mooi kwijt maar ik laat het hier niet bij zitten en ik ga nooit meer met clickandbuy in zee zou ik mn account ooit nog terugkrijgen.
Re: ClickandBuy
hallo tot mijn verbazing werdt er in een keer een bedrag van 79,95 afgeschreven van mijn rekening dit werd gedaan door de karington corp. zover ik mij kan herinneren heb ik bij dit bedrijf nog nooit een aan koop gedaan ik heb hier diversse keren een brief over verzonden via de mail en heb tot op heden nog geen enkele reactie vernomen wel wordt er intussen gedrijgt met incasso bureau
ook verbaasd het mijn dat geen idee heb wat ik dan besteld moet hebben via karington corp. ook heb tot op heden geen enkel product ontvangen van dit bedrijf ik wijger dan ook enige rekening te betalen voor dat ik zwart op wit heb ontvangen wat ik u besteld zou moet hebben ook heb ik wel een klantnummer maar ik kan hier niet mee inloggen aangezien mijn gegevens niet bekendt zijn bij zowel clickandbay en karington .corp ik heb sterk de nijging om afte wachten op het incasso bureau daar maar zaken mee te doen en mocht deze buitenlandse orgenine zijn dan reageren ik helmaal niet want die zijn al helmaal niet te vertrouwen
graag advies wat moet ik doen ik heb niks besteld of ontvangen en toch moet ik betalen
P.S. de service en de bereikbaarheid zijn zwaar onder de nul veder
ook verbaasd het mijn dat geen idee heb wat ik dan besteld moet hebben via karington corp. ook heb tot op heden geen enkel product ontvangen van dit bedrijf ik wijger dan ook enige rekening te betalen voor dat ik zwart op wit heb ontvangen wat ik u besteld zou moet hebben ook heb ik wel een klantnummer maar ik kan hier niet mee inloggen aangezien mijn gegevens niet bekendt zijn bij zowel clickandbay en karington .corp ik heb sterk de nijging om afte wachten op het incasso bureau daar maar zaken mee te doen en mocht deze buitenlandse orgenine zijn dan reageren ik helmaal niet want die zijn al helmaal niet te vertrouwen
graag advies wat moet ik doen ik heb niks besteld of ontvangen en toch moet ik betalen
P.S. de service en de bereikbaarheid zijn zwaar onder de nul veder
Re: ClickandBuy
Karting corp zijn kosten van datingsite kriebello.Zodra je je als gratis lid heb aangemeld op deze site ontvang je verschillende berichten van zogenaamd heel geintreseerde dames echter kun je deze pas een berichtje terug sturen als jij bij hun een abonnement afsluit voor 40 euro maar dan komt de aap uit de mouw.
Want als je iets terugstuurd word er helemaal niet meer op gereageerd en is alle interesse van de dames opeens verdwenen.Echter loopt het abonnement wel gewoon door ik wist dit ook niet maar kwam er lachter achter dat het een doorlopend abonnement is toen heb ik me er ook onmiddelijk afgemeld.En clickandbuy is gewoon een oplichters zooitje,ze zitten bij mij ook al te dreigen met incassoburea omdat ik die administratiekosten niet wil betalen maar ik weet dat ik toch win als ze naar de rechter gaan dus ik maak me niet druk.Zoals je zelf al zegt is hun communicatie idd zwaar onder de nul,vaak heb ik ook het idee dat je gewoon een autmatisch genegeerde mail krijgt.Maar zolang jij nix heb gekocht of je niet hebt geregistreerd bij een van deze sites hoef je ook nix te betalen en nergens bang voor te zijn.
Want als je iets terugstuurd word er helemaal niet meer op gereageerd en is alle interesse van de dames opeens verdwenen.Echter loopt het abonnement wel gewoon door ik wist dit ook niet maar kwam er lachter achter dat het een doorlopend abonnement is toen heb ik me er ook onmiddelijk afgemeld.En clickandbuy is gewoon een oplichters zooitje,ze zitten bij mij ook al te dreigen met incassoburea omdat ik die administratiekosten niet wil betalen maar ik weet dat ik toch win als ze naar de rechter gaan dus ik maak me niet druk.Zoals je zelf al zegt is hun communicatie idd zwaar onder de nul,vaak heb ik ook het idee dat je gewoon een autmatisch genegeerde mail krijgt.Maar zolang jij nix heb gekocht of je niet hebt geregistreerd bij een van deze sites hoef je ook nix te betalen en nergens bang voor te zijn.