| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bladmuziek van 'HuisvolMuziek'
bladmuziek van 'HuisvolMuziek'
Via de site van Huisvolmuziek, een webwinkel die bladmuziek verkoopt heb ik bladmuziek gekocht en dezelfde dag betaald. Er zou sprake zijn van een 24 uurs levering.....Je voelt het al aankomen. Na 6 weken en 4 mails, nog steeds geen antwoord of muziek! Vandaag maar gebeld dan. Tja, ze zullen het opsturen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er totaal geen vertrouwen in heb.Mijn ervaring bij andere webwinkels is zeer positief maar deze mensen zijn ofwel oplichters of ze hebben nog heeeel veel te leren als het gaat om klantvriendelijkheid/klantenbinding!!!!
Heeft er nog iemand zo'n slechte ervaring met deze mensen?
Heeft er nog iemand zo'n slechte ervaring met deze mensen?
Re: bladmuziek van 'HuisvolMuziek'
Ja, zelfde ervaring, boek besteld, niet leverbaar, vele emails en telefoons later (en 4 maanden verder): nee het boek is niet meer leverbaar, we storten het geld terug, is ook al weer weken geleden...
In maart dit jaar(!) bestelde ik een cd bij Huisvolmuziek.nl. In april werd het geld van mijn rekening afgeschreven. Vele maanden, telefoontjes en mailtjes later heb ik nog steeds NIETS ontvangen. Ene Eric daar is als je belt een ster in het geven van vage antwoorden en het doen van loze beloften ("Volgende week ligt de cd bij je in de bus"). Zeer irritant. Ik snap niet hoe die mensen plezier kunnen hebben in hun werk als ze zo'n waardeloze en onoprechte service bieden. Ja, of het zijn inderdaad oplichters..
-
kanovaarder
Huisvolmuziek.
Uit het handelsregister;
huisvolmuziek.nl 08154335 0000
Barinkstraat 23, 7416SK Deventer Hoofdvestiging
Dus de bekende procedure; aangetekend met bericht van ontvangst (track&trace).
Een termijn stellen voor alsnog levering en anders ontbinding van de overeenkomst en geld terug.
Meer dan iets van 50,- euro vooruitbetaald en nog niets teruggestort?
Neem dan contact op met:
[email protected]
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
en vraag voor die kleine bedragen naar hun "Laatste waarschuwingsservice"
Ale enkele malen gelezen dat dit lezers van dit forum geholpen heeft.
Grootvader
Uit het handelsregister;
huisvolmuziek.nl 08154335 0000
Barinkstraat 23, 7416SK Deventer Hoofdvestiging
Dus de bekende procedure; aangetekend met bericht van ontvangst (track&trace).
Een termijn stellen voor alsnog levering en anders ontbinding van de overeenkomst en geld terug.
Meer dan iets van 50,- euro vooruitbetaald en nog niets teruggestort?
Neem dan contact op met:
[email protected]
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
en vraag voor die kleine bedragen naar hun "Laatste waarschuwingsservice"
Ale enkele malen gelezen dat dit lezers van dit forum geholpen heeft.
Grootvader
Het is vreemd . Ik heb dezelfde reactie als de voorgaande en kom daarmee in de problemen omdat ik een poosje ergens anders ga wonen.
Het verbaastmij wel: Ik betaal per Triple deal Payment service en denk dan dat Huisvolmuziek mijn geld pas krijgt als ik mijn bestelling binnen heb endat aan Triple deal Payment service heb gemeld. Waar dient Triple deal Payment service anders voor??
Toch om zowel de klant als de verkoper te bschermen?
Repel
Het verbaastmij wel: Ik betaal per Triple deal Payment service en denk dan dat Huisvolmuziek mijn geld pas krijgt als ik mijn bestelling binnen heb endat aan Triple deal Payment service heb gemeld. Waar dient Triple deal Payment service anders voor??
Toch om zowel de klant als de verkoper te bschermen?
Repel
apart,
ik bestel al een poosje mijn bladmuziek bij huisvolmuziek.nl, nooit problemen gehad. Ik heb de boeken vaak binnen twee dagen al in huis!
Dat er soms dingen mis gaan, kan ik begrijpen. Ook de irritatie die dat op kan wekken is begrijpelijk, maar om van oplichterij te spreken gaat wel erg ver..
ik bestel al een poosje mijn bladmuziek bij huisvolmuziek.nl, nooit problemen gehad. Ik heb de boeken vaak binnen twee dagen al in huis!
Dat er soms dingen mis gaan, kan ik begrijpen. Ook de irritatie die dat op kan wekken is begrijpelijk, maar om van oplichterij te spreken gaat wel erg ver..
Fijn dat je zelf nooit problemen hebt gehad, we beweren ook niet dat er nooit wat uitgeleverd wordt, maar ondertussen zijn we weer twee maanden verder en mijn geld is nog steeds niet terug op de rekening. We zijn ondertussen ruim een half jaar verder...
18-1-2008 toegevoegd:
Een paar weken geleden gebeld, heel boos geworden aan de telefoon, kreeg ik eindelijk de grote baas zelf aan de telefoon, en ziedaar, een week later toch nog mijn geld terug.
18-1-2008 toegevoegd:
Een paar weken geleden gebeld, heel boos geworden aan de telefoon, kreeg ik eindelijk de grote baas zelf aan de telefoon, en ziedaar, een week later toch nog mijn geld terug.
Laatst gewijzigd door yahoos op 18 jan 2008 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
joostmollerus
Ik heb ook 6 weken geleden iets besteld bij huisvolmuziek. Twee geleden ge-emaild, vandaag gebeld. Niets gehoord. Ik ben bang dat ze failliet zijn.
Ik vrees ook zoiets als joostmollerus of erger.... Alleen blijkt dat niet uit de website (je kunt nog altijd je geld kwijt) en evenmin uit de reacties. De telefoon wordt opgenomen en je krijgt zelfs op sommige mails antwoord.
Heel concrete mails (stort per datum x mijn geld op gironummer y) komen echter blijkbaar niet aan. En dat is weer vreemd. Niet bepaald een ervaring die vertrouwen wekt in de oprechtheid van de personen achter dit bedrijf.
Maar ok, ik heb zojuist weer een toezegging binnen en voel me weer een gelukkig mens
. Zal het meteen laten weten als het probleem opgelost is
Heel concrete mails (stort per datum x mijn geld op gironummer y) komen echter blijkbaar niet aan. En dat is weer vreemd. Niet bepaald een ervaring die vertrouwen wekt in de oprechtheid van de personen achter dit bedrijf.
Anderhalve dag na de besliste telefonische toezegging: geen geld. Had gisteren daarom heel duidelijk te kennen gegeven geen prijs meer te stellen op mails/telefoons (met loze toezeggingen), maar dat ik binnen een paar dagen maatregelen zou nemen omdat dit moest stoppen. Zelfs al zouden die maatregelen me geld kosten. Wat schetst mijn verbazing
Zojuist mailtje ontvangen met excuses en geld teruggestort op mijn rekening.
Ik weet niet of ik echt blij moet zijn met deze oplossing
; ik vertrouw de persoon(en) achter deze zaak nog steeds niet en van een justitieel onderzoek zouden wellicht meer gedupeerden baat hebben.
Maar echt hard maken kan ik nu niets meer. Uiteindelijk is alles correct afgehandeld
Ik weet niet of ik echt blij moet zijn met deze oplossing
Maar echt hard maken kan ik nu niets meer. Uiteindelijk is alles correct afgehandeld
-
kanovaarder
Ho,ho, ik ben géén slachtoffer!
Ik gaf alleen een advies!
Overigens, wanneer u een bepaalde naam heeft (van een eigenaar van een webwinkel of Marktplaats-aanbieder) dan is WIEOWIE een handig hulp om te kijken waarmee met te maken kunt hebben.
kanovaarder/grootvader
Ik gaf alleen een advies!
Overigens, wanneer u een bepaalde naam heeft (van een eigenaar van een webwinkel of Marktplaats-aanbieder) dan is WIEOWIE een handig hulp om te kijken waarmee met te maken kunt hebben.
kanovaarder/grootvader
Ik heb in november 2007 een boek besteld en betaald en inderdaad nooit geld nog het boek gekregen.
Indien er meer mensen zijn die nog geld tegoed hebben is mijn idee dit bedrijf failliet te laten verklaren. Ik heb daar al meer ervaring mee en laat mij even weten als je mee wilt doen.
Indien er meer mensen zijn die nog geld tegoed hebben is mijn idee dit bedrijf failliet te laten verklaren. Ik heb daar al meer ervaring mee en laat mij even weten als je mee wilt doen.