| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN/Het Net probelemen met de homepage wizard
-
eric-jan.elstak
KPN/Het Net probelemen met de homepage wizard
Eindhoven
Al enkele dagen ( ik merkte het op 28-08 ) zijn er problemen bij Het Net met de hompage wizard. Hoewel de homepage zelf wel te bezoeken blijft, is via het bestandsbeheer geen onderhoud op je homepage meer mogelijk. De foutmelding die je krijgt is "Unable to get the listing of the folder "?\\cpfs-cmt01\mr_4\25\gebruikersnaam\??", it does not exist". Het probleem is al door verschillende gebruikers aangemeld, maar het lijkt alsof er van KPN/Het Net geen reactie komt. In het forum op Het Net kom er soms een bericht dat het wel weer even gewekt heeft, maar er is geen sprake van structurele oplossing.
Al enkele dagen ( ik merkte het op 28-08 ) zijn er problemen bij Het Net met de hompage wizard. Hoewel de homepage zelf wel te bezoeken blijft, is via het bestandsbeheer geen onderhoud op je homepage meer mogelijk. De foutmelding die je krijgt is "Unable to get the listing of the folder "?\\cpfs-cmt01\mr_4\25\gebruikersnaam\??", it does not exist". Het probleem is al door verschillende gebruikers aangemeld, maar het lijkt alsof er van KPN/Het Net geen reactie komt. In het forum op Het Net kom er soms een bericht dat het wel weer even gewekt heeft, maar er is geen sprake van structurele oplossing.
Re: KPN/Het Net probelemen met de homepage wizard
Vraag
Wat moet ik doen als ik problemen heb met de Homepage Wizard en de Beheer Wizard?
Antwoord
U kunt het Forum gebruiken (te benaderen via http://home.hetnet.nl/pages/forum/pages/forum.asp ) om een antwoord te krijgen op uw vragen, of neem contact op met de Homepagemaster. E-mail: [email protected]
-------
Bron: http://www.hetnet.nl/web/show/id=905895
Wat moet ik doen als ik problemen heb met de Homepage Wizard en de Beheer Wizard?
Antwoord
U kunt het Forum gebruiken (te benaderen via http://home.hetnet.nl/pages/forum/pages/forum.asp ) om een antwoord te krijgen op uw vragen, of neem contact op met de Homepagemaster. E-mail: [email protected]
-------
Bron: http://www.hetnet.nl/web/show/id=905895
Het probleem dat Eric-Jan Elstak beschrijft heb ik ook gehad, en volgens het forum van Het Net velen met ons. Op een gegeven moment konden we niets meer uploaden naar de homepage op de server van Het Net. Het lukte niet meer met de beheerwizard van Het Net en ook niet met m'n eigen ftp-programma.
Een mailtje naar de helpdesk van het Net leverde niet meer op dan een standaardreactie ('mail ontvangen'). Verder helemaal niets, wat een slechte service!!! Na verloop van een week bleek uploaden (in mijn geval) weer mogelijk. Toen kwam er zowaar een mailtje van Het Net dat het probleem was opgelost. Conclusie:
- Een zeer slechte zaak dat homepages bij Het Net zo lang buiten bedrijf zijn;
- Een zeer slechte zaak dat Het Net niet inhoudelijk reageert op klachten per mail;
- Een zeer slechte zaak dat Het Net op haar eigen website niet vermeldt wat er aan de hand is.
Wim
Lochem
Een mailtje naar de helpdesk van het Net leverde niet meer op dan een standaardreactie ('mail ontvangen'). Verder helemaal niets, wat een slechte service!!! Na verloop van een week bleek uploaden (in mijn geval) weer mogelijk. Toen kwam er zowaar een mailtje van Het Net dat het probleem was opgelost. Conclusie:
- Een zeer slechte zaak dat homepages bij Het Net zo lang buiten bedrijf zijn;
- Een zeer slechte zaak dat Het Net niet inhoudelijk reageert op klachten per mail;
- Een zeer slechte zaak dat Het Net op haar eigen website niet vermeldt wat er aan de hand is.
Wim
Lochem
-
Gert-jan (Weerselo)
Sinds 25 augustus ondervind ik dezelfde problemen met de homepage van Het Net zoals Eric-Jan beschrijft.
Alleen via een extern ftp programma kan ik mijn website bewerken, via de website van Het Net werkt er niets meer.
Ik heb enkele mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie terug. Op de helppagina van Het Net wordt doodleuk vermeld dat de problemen zijn opgelost en alles weer naar behoren werkt.
Gert-jan, Weerselo
Alleen via een extern ftp programma kan ik mijn website bewerken, via de website van Het Net werkt er niets meer.
Ik heb enkele mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie terug. Op de helppagina van Het Net wordt doodleuk vermeld dat de problemen zijn opgelost en alles weer naar behoren werkt.
Gert-jan, Weerselo
-
kerssiesja
Forum bij hetnet komen de zelfde klachten binnen meerdere dagen geen upload mogelijk helpdesk na 15 min nog niet bereikbaar e_mail al vijfdagen geen antwoord.
klik je op storing/onderhoud krijg je foutmelding 404
Slagharen
klik je op storing/onderhoud krijg je foutmelding 404
Slagharen
-
angorakonijn
zoals hierboven door verschillende mensen al is aangekaart, het is momenteel sinds drie weken droevig gesteld met de homepages van het net. Hetnet trekt zich daar voor zover nu bekend weinig tot niets van aan, helpdesk : geen storing, kunnen geen storing vinden, zullen het doorgeven en meer van deze uitspraken. KPN, die de uitvoering van het net heeft, mevrouw u heeft een virus in uw computer, wij weten van niets,5 verschillende werknemers van deze dienst gesproken, die alle 5 wat anders te vertellen hadden, mijn computer mankeert niets , de homepageserver van het net is wel ziek,l het forum van het net afdeling homepages bol staat van de klachten. Kortom, homepages van hetnet zijn de laatste drie weken niet meer bij te werken, tellers zijn overal uitgevallen en......hetnet doet niets. Provider hetnet, leest u uw eigen artikel 5 en 9 van de voorwaarden eens te weten punt 2 en 3, tevens artikel 15 homepages, van dienstverlening en genieten van je homepages is op het ogenblik geen sprake, ik kan mij wel voorstellen, dat de helpdesk nu een leuke bijverdienste is, de folder van het net die deze week bij mij in de bus viel met het onderwerp gegarandeerd veilig internetten begrijp ik na het gesprek met de KPN ook, Hetnet.....je van het!!
Ook onder de kop "Internet" staan een aantal reacties, helaas door mij in de verkeerde rubriek gezet.
Misschien is Het Net meer bereid om aan jullie klachten tegemoet te komen als jullie om een vermindering van abonnementsgelden vragen op grond van:
---------------------------
zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
--------------------------
Kijk even in hun A.V. wat hierover geregeld staat. Daarbij geldt dat de wet boven de A.V. staat.
Wel eerst een klacht hierover indienen omdat anders gezegd wordt dat men niet tot vermindering abonnementsgelden overgegaan kan worden omdat er geen klacht geregistreerd staat!
---------------------------
zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
--------------------------
Kijk even in hun A.V. wat hierover geregeld staat. Daarbij geldt dat de wet boven de A.V. staat.
Wel eerst een klacht hierover indienen omdat anders gezegd wordt dat men niet tot vermindering abonnementsgelden overgegaan kan worden omdat er geen klacht geregistreerd staat!
-
angorakonijn
hierbij zet ik de klacht van een zeezeiler , momenteel bij japan, die op geen enkeIe manier contact kan krijgen en niets met zijn homepage kan.
ik ben onderhand laaiend op de KPN-hetnet. Probeer al een dag of 5 mijn homepage bij te werken. Ik kan wel inloggen echter alle data is verdwenen.Ik kan wel inloggen op mijn beheerpagina van mijn homepages. Echter alle data is verdwenen. De melding die ik krijg is: Unable to get the listing of the folder "?\\VALUE_ERROR\mr_7\100\zacha002\??", it does not exist... Ik heb inmiddels 5 emails naar het net verstuurd...geen enkele reactie. Ben op wereldreis met een zeilboot, op dit moment Japan ik kan ook niet inbellen op de helpdesk. Wil iemand mij emailadressen van de cowboys van het net aan mij verstrekken. Ik blijf via die weg maar proberen. [email protected] www.future.ontheweb.nl
ik ben onderhand laaiend op de KPN-hetnet. Probeer al een dag of 5 mijn homepage bij te werken. Ik kan wel inloggen echter alle data is verdwenen.Ik kan wel inloggen op mijn beheerpagina van mijn homepages. Echter alle data is verdwenen. De melding die ik krijg is: Unable to get the listing of the folder "?\\VALUE_ERROR\mr_7\100\zacha002\??", it does not exist... Ik heb inmiddels 5 emails naar het net verstuurd...geen enkele reactie. Ben op wereldreis met een zeilboot, op dit moment Japan ik kan ook niet inbellen op de helpdesk. Wil iemand mij emailadressen van de cowboys van het net aan mij verstrekken. Ik blijf via die weg maar proberen. [email protected] www.future.ontheweb.nl
-
holtvluwer
Vandaag kreeg ik na dagen wachten een antwoord per email aangaande de problemen met homepages.
Het zou gaan om een verhuizing naar een andere server.
Ik heb ze succes gewenst met de verhuizing, maar ook aangegeven dat een en ander wel van te voren kenbaar gemaakt had moeten worden.
Tevens heb ik ze verzocht om de kosten voor eigen site&mail komende maand niet in rekening te brengen. Dit ter compensatie van het niet kunnen gebruiken van deze dienst.
Eens kijken of ze happen.
Het zou gaan om een verhuizing naar een andere server.
Ik heb ze succes gewenst met de verhuizing, maar ook aangegeven dat een en ander wel van te voren kenbaar gemaakt had moeten worden.
Tevens heb ik ze verzocht om de kosten voor eigen site&mail komende maand niet in rekening te brengen. Dit ter compensatie van het niet kunnen gebruiken van deze dienst.
Eens kijken of ze happen.
Deze melding van de oorzaak heb ik ook gehad m.b.t. het niet bij iedereen werken van de teller. Kan verder weer alles met de Homepage doen middels Homepage- en Beheer-wizard. Hoop dat het lukt om in ieder geval enige financiele compensatie voor deze wanprestatie te krijgen. Heb tot twee maal toe in de afgelopen jaren telefoonkosten voor het urenlang vergeefs belen met de Helpdesk bij HetNet bij hen gedeclareerd tot een bedrag van plm. 120 Euro, heb dat inderdaad teruggekregen. Succes dus!
Ik zit ook met hetzelfde probleem nu al 2 week! Mijn site uit de lucht gegevens weg, ik heb besloten om naar een ander over te gaan. Vind het van hetnet niet kloppne dat ze verder nergens een melding van maken. Ik had de laatste tijd al vaker korte storings die altijd naar een paar uur weer over waren, maar dit slaat echt alles. Ik ben klaar met hetnet.....
Ook ik heb al 2 weken problemen met de Homepage wizard van HET NET. Ik kan geen bestanden oplaoden niet met de wizard en ook niet met een FTP programma de server is niet bereikbaar. Na telefonisch en e-mail contact heeft KPN ongevraagd mijn wachtwoord reset wat betekende dat ik ook geen e-mail meer binnen kon halen met mijn hoofdaccount en het duurt 2 tot 3 dagen voor je de brief met je nieuwe wachtwoord ontvangt. Ik heb wel contact gehad met een medewerker van de (achterliggende)helpdesk deze gaf mij een ticketnummer zodat ik hem kon berichten over het uplaoden met een FTP programma. Zoals je wel zult raden ik kon deze mijnheer daarna nooit meer bereiken. Met veel overredingskracht heb ik een "gewone"heldesk medewerker zover gekregen deze afdeling een e-mail te zenden en zowaar ik werd teruggebeld.Tot mijn verbazing werd er niet gerept over een landelijk probleem zoals ik vandaag op het forum van HET NET lees. Als het goed is wordt ik van de week gebeld over de vorderingen van "mijn" probleem.
Het bevreemd mij ook zeer dat er werd voor gedaan alsof ik de enige ben met dit probleem??????????????
Ik ben ga mijn website vanwege ruimte tekort verhuizen naar een ander host maar wil wel graag mijn nieuwe linken aan mijn oude site. Maar je staat met de rug tegen de muur want er is telefonisch geen doorkomen aan.
Het bevreemd mij ook zeer dat er werd voor gedaan alsof ik de enige ben met dit probleem??????????????
Ik ben ga mijn website vanwege ruimte tekort verhuizen naar een ander host maar wil wel graag mijn nieuwe linken aan mijn oude site. Maar je staat met de rug tegen de muur want er is telefonisch geen doorkomen aan.
Ik sluit mij hierbij aan bij alle vorige reacties (en ook die op het forum van HetNet). Vorige week wilde ik voor het eerst sinds maanden weer iets wijzigen en krijg steeds dezelfde foutmelding die begint met Unable ... Geprobeerd met een FTP programma maar dat lukt niet. Mijn homepage is overigens wel gewoon via de URL te bereiken en alle gegevens zijn te zien. Het is frustrerend niet te kunnen wijzigen.
Op een mailtje van 31/8 naar de Homepagemaster heb ik behalve een ontvangsbevestiging nog geen reactie gekregen.
Ook ik heb serieuze plannen om te verhuizen naar een ander provider vanwege ruimtegebrek en nu komt dit er nog bovenop!
Op een mailtje van 31/8 naar de Homepagemaster heb ik behalve een ontvangsbevestiging nog geen reactie gekregen.
Ook ik heb serieuze plannen om te verhuizen naar een ander provider vanwege ruimtegebrek en nu komt dit er nog bovenop!
-
eric-jan.elstak
Het is niet te geloven, maar ik heb alles weer terug. Ik kan zelfs foto's uploaden en al mijn mappen zijn er weer. Ik ben voorzichtig optimistisch. Ik hoop dat het bij jullie ook zo is.
Maar voor deze aktie/reactie verdienen ze wel een koude douche.
Vanuit Eindhoven veel suc6 en hopenlijk is/komt het bij jullie ook weer goed.
Maar voor deze aktie/reactie verdienen ze wel een koude douche.
Vanuit Eindhoven veel suc6 en hopenlijk is/komt het bij jullie ook weer goed.
Ik heb het net geprobeerd maar het lukt nog steeds niet om te uplaoden. Dus alle problemen zijn nog niet opgelost m.i.
Ik heb het net geprobeerd maar het lukt nog steeds niet om te uplaoden. Dus alle problemen zijn nog niet opgelost m.i.
Sinds 2 weken voortdurend problemen met de Homepages bij HetNet, sommige gebruikers zijn al hun bestanden kwijt, en kunnen geen nieuwe bestanden meer opslaan in de lege editor anderen hebben ineens geen toegang meer tot de Homepage- en Beheer-Wizard, weer anderen moeten merken dat de bezoekers-teller niet werkt
Vanmorgen ontdekte ik dat bij mij de homepage wizard weer werkt! Het uploaden gaat goed. Maar blijkbaar nog niet bij iedereen.
-
Gert-jan (Weerselo)
Gisteren kon ik met de homepage wizard mijn bestanden weer bewerken. Vandaag (6 juni) is alles weer weg, inclusief mijn homepage.