Al eerder op dit forum gereageerd i.v.m aanvragen internetplusbellen.
Dit met het doel om mijn planet abonnement om te zetten, was nota bene een voorstel van KPN zelf.
20MB abbo kon niet, snelheid was te hoog , Daarna 8Mb aangevraagd, ook technisch niet mogelijk.Daarna na reageren van KPN webcare team 3MB snelheid aangevraagd, dit moest altijd kunnen heb nu 6MB van planet.
Gisteren brief gekregen, technisch niet mogelijk, terwijl ze op dit moment voor mijn deur aan het graven zijn voor het all-Ip project van KPN, je weet wel, nog hogere snelheden door de apparatuur in de straatkast te plaatsen.Technisch gezien is onze wijk over twee maanden up to date en uitgerust met de nieuwste techniek, alleen de afdeling van KPN die de abonnementen verzorgt weet volgens mij van niets,
Er gaapt een groot gat tussen de technische afdeling van KPN en de abonnementenservice als je het mij vraagt, of het moet komen omdat onze wijk van nieuwe infrastructuur wordt voorzien en ze alle aanvragen gewoon stop zetten tot dit achter de rug is.
Hier ben ik nog niet achter, maar ben ondertussen al 3 maanden bezig, wordt vervolgd.
Kolkkie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPNee en internetplusbellen
Re: KPNee en internetplusbellen
Klinkt eerder alsof je aanvraag verkeerd is ingevoerd, zal wss als nieuwe aanvraag zijn ingevoerd ipv een upgrade, dan krijg je dit soort meldingen, aangezien de lijn al bezet is door het huidige abo.
probeer eventueel via de CSC (Mijn gegevens) in te loggen en daar de upgrade in te voeren, dan kan er wss ineens een stuk meer.
probeer eventueel via de CSC (Mijn gegevens) in te loggen en daar de upgrade in te voeren, dan kan er wss ineens een stuk meer.
Re: KPNee en internetplusbellen
St Doe,
Zal het eens op jou manier proberen, abonnementen zijn trouwens via de telefoon ingevoerd door Kpn medewerkers zelf, zullen die het dan ook niet goed gedaan hebben ? Probleem is bij KPN dat je steeds in een kringetje rond blijft hangen, je zou toch zeggen dat er iemand is die weet hoe het er voor staat en wat er aan de hand is en waar het op vast loopt .
Zal het eens op jou manier proberen, abonnementen zijn trouwens via de telefoon ingevoerd door Kpn medewerkers zelf, zullen die het dan ook niet goed gedaan hebben ? Probleem is bij KPN dat je steeds in een kringetje rond blijft hangen, je zou toch zeggen dat er iemand is die weet hoe het er voor staat en wat er aan de hand is en waar het op vast loopt .