LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tamohammed
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2006 15:19

Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet

Ongelezen bericht door tamohammed »

Sinds Oktober 2006 had ik QuikNet en daar was ik wel tevreden over. Sinds 30 juli heeft Quicknet alles overgedaan naar Vodafone. Ik heb alleen maar klachten, ze zijn traag, mailen via de site wil niet, want de smscode klopt nooit, ze lezen brieven mails niet en ze hebben een helpdesk van 50 cent per minuut! Ik kreeg 2 telefoonlijnen van Vodafone met 1 jaar gratis bellen, alleen de eerst avond kon ik idd gratis bellen, kan nu helemaal niet meer bellen, want mijn KPNlijn is omgezt naar Vodafone. Ik heb geschreven en gemaild via een emailadres in de welkomstbrief van Vodafone, maar ze reageren dus nergens op. Zelf zou ik Vodafone nooit hebben genomen, maar ze zijn me in de maag gesplitst door QuickNet.
Ik krijg vanaf 2 oktober een andere provider die zegt het telefoonabonnement op, maar de internet moet ik zelf opzeggen. Hoe doe ik dat vraag ik me af? Brieven en mailtjes lezen ze niet en bellen kan ik niet, want de 2 gratis lijnen van Vodafone doen het niet. Ik kan wel gebeld worden, maar dat doen ze niet. Nu kan ik wel ergens anders gaan bellen, maar die zien me ook aankomen als ik nr. wil bellen die 50 cent per minuut kost.
Iemand nog suggesties?

Papa San
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 17:12

Re: Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet

Ongelezen bericht door Papa San »

Misschien is het een idee om naar de dichts bijzijnde vodafoon winkel te gaan en daar alles te regelen.

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@tamohammed,

Ik begrijp dat het een en ander bij de overgang van Quicknet naar Vodafone niet helemaal correct is verlopen.

Stuur me, als je dat wilt, een mailtje met je gegevens, telefoonnummer en een omschrijving van het probleem. Dan ga ik mijn best doen om het probleem op te lossen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

tamohammed
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2006 15:19

Re: Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet

Ongelezen bericht door tamohammed »

Als het goed is dan heeft u nu inmiddels een mailtje van mij ontvangen.

l.sluys
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 19:56

Re: Van QuikNet naar Vodafone vastbellen en internet

Ongelezen bericht door l.sluys »

Ik had bij quicknet aangegeven dat ik geen gebruik van de diensten van vodafone wilde maken. Kreeg eind juli 'n welkomsbrief met gegevens van vodafone. Getracht te bellen en brieven en mails gestuurd.Vodafone reageerd hier niet op. Nu krijg ik telkens herinneringen om te betalen terwijl ik geen gebruik van hun diensten heb gemaakt en dit ook niet van plan ben in de toekomst. In de laatste ontvangen herinnering wordt er zelfs gedreigd met 'n incassobureau.
Wie weet wat ik nu nog kan doen?
Alvast bedankt. Lydia

Gesloten