LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone 3G

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
jessy123
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2008 12:36

iPhone 3G

Ongelezen bericht door jessy123 »

Hallo Allemaal,
Ik heb een vraag over de prijs van die iPhone.
Als je op de site van Apple kijkt dan word er gezegd dat de prijs van het vorige model te hoog was en dat ze daar wat aan hebben gedaan en roepen ze dat deze wereld wijd wordt geintroduceerd voor 199,- dollar.
Voor zover ik heb kunnen lezen word deze aangeboden zonder abonnement tussen de 400.- (zwitserland) en 600.- euro (Belgie) en dan is nog de vraag of deze dan simlock vrij is,bijkomende kosten 150.- euro.
Is er iemand die mij daar meer duidelijkheid over kan geven. :!: :?: :roll:

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door supernov »

Apple had het in die gevallen over combinaties met abonnementen. Om de een of andere reden zijn veel mensen bij de iPhone ook plots de totaalkosten van het abonnement gaan rekenen om te laten zien dat die statements onzinnig waren. Dat ze ietwat positief zijn gebracht is zeker waar, maar vergeet niet dat de iPhone 1 ook in combinatie met een abonnement veel duurder was. Verder is hetgeen je voor minimaal 30 Euro per maand in NL krijgt, heel concurrerend met andere abo's. Je moet vervolgens zelf natuurlijk nadenken of je die 30 Euro per maand kan missen... maar dat geldt voor ieder ander mobieltje waar ook niemand de totaalkosten bij gaat zetten. Ik vind dat wel grappig, hoe mensen zich ergeren aan het creeeren van hypes (wat zeker zo was) en vervolgens super-kritisch worden. Dit kan ik mij allemaal niet herinneren van mijn heerlijke (sarcastisch) ervaringen van de afgelopen 10 jaar en pda's/mobieltjes.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Radar »

Voor dit onderwerp bestaat reeds een discussie. Het topic op deze plaats is dan ook gesloten.

U kunt hier verder discussiëren.

Gesloten