Een Apple reseller had je rustig kunnen vertellen dat: "
Apple 3 weken geleden de 2.0.2 software heeft uitgebracht" waarmee na installatie de ergste problemen zijn opgelost. Blijkbaar heeft 1% (de klagers) de update knop niet kunnen vinden.
9 sept komt 2.1 uit. Die zal Bug fixes plus nieuwe features bevatten. Wat een niets zeggende sensatie show was dit zeg:S beetje jammer, ik had er meer van verwacht...
Zelfs Nederlands grootste gadget freak die de iphone eerst in de kliko gooit en hem er dan weer uithaalt als de camera uit gaat heeft 2 iphones op zak en nog wat nokias als ik zijn filmpjes op VK moet geloven. En zo slecht vind hij m niet want hij pakt om de haverklap een van zijn iphones er bij om de lat te leggen bij een revieuw. (vaak om de iphone te bashen. alleen daar blijkt zijn onkunde en kennis gebrek) Volgens hem kan je op de iphone geen speciale letters typen met trema's qccentequ's en andere rare leestekens. Als je je vinger op de letter o, e, u, i of a houd krijg je netjes allen alternatieve letters die mogelijk zijn. dat was er al in de 1e generatie iphone. En echte gadget freak kent zijn gadgets binnenste buiten. deze sensatie shom man duidelijk niet. En toch worden zijn beelden en zijn woorden gebruikt als goede bron.
Hij heeft gelijk dat de iphone moeite had met snel in het adresboek een contact prsoon vinden. Maar wie heeft er dan ook meer dan 4000 contacten in zijn telefoon. Dat is maar voor een paar mensen weg gelegd. Met 220 contacten in mijn lijst was mijn adresboek met 2.0 snel en al helemaal met 2.0.2
al zijn klachten waren gebaseerd op de 2.0 firmpware waar 2.0.2 de oplossing was voor zeker 75% van de problemen.
T-mobile heeft ook schuld in de 3G verbinding vanwege het samensmelten van de orange en t-mobile masten. Apple heeft het meeste schuld door buggy firmware. Software laat zich makkelijk updaten. en Laat morgen nu net de 2.1 firmware uit komen die de rest van de problemen moet gaan oplossen plus een hoop nieuwe features met zich mee gaat brengen.
Tros radar zou het wel even oplossen. Waar is de oplossing dan? precies nergens. Gewoon een mooi sensatie belust item dat ook nog eens foutieve prijzen liet zien over de aanschaf van de iphone.
vanaf 159 euro te koop met een 29 euro abonnement.
ze vergeten dat er ook een 8 GB model bestaat van 19 euro met dat zelfde 29 euro abonnement.
verder is er niks verteld over aanstaande firmwares
ook niets over samensmelting van orange en t-mobile netwerken
en ook niks over onafhankelijke infinion chip tests dat de hardware niet het probleem is maar de huidige software.
kortom tros radar…
Hoe serieus zijn jullie te nemen als je zelf al foutieve informatie verstrekt en geen onderzoek hebt gedaan naar de geschiedenis van apple in telefonie? Als ze hadden verdiept in de eerste generatie dan hadden ze begrepen dat daar de problemen die er ook waren met elke firmware minder zijn geworden in rui voor een hoop extra mogelijkheden met de iphone. ze hebben het alleen om de show gedaan.
Ze had niet eens de felheid die ze normaal gesproken wel had. Normaal lult ze de gast helemaal zoek maar dit was een milder dan ooit te voren. gebrek aan voldoende voor onderzoek? Of heeft ze zelf ook door dat dit item nergens op sloeg?
als ze bij tros radar nu enigszins slim hadden geresearched dan hadden ze op
www.iphoneclub.nl rond gesnuffeld en daar de ECHTE problemen aan de kaak gesteld. ik ga niet vertellen welke dat zijn. ik ga niet de research doen die RADAR had moeten doen. dan hadden ze veel beter beslagen ten ijs gekomen en een minder plee figuur geslagen met als die onwaarheden en superlatieven.