Het heeft lang geduurd eer er weer eens iets op de site van VSNP stond.
Bij het onderdeel: wie zijn wij....
Onder dhr B zijn zelf zo ontroerende verhaal staat wat doen wij?
Stel ik me daadwerkelijk de vraag wat daar inderdaad allemaal van waar is en daadwerkelijk gedaan is! Doorverwijzen naar Kernwerk van dhr B?
Indien nodig verwijzen wij door naar instellingen en bedrijven in ons netwerk. Waaronder psychosociale hulpverlening en ondersteuning op basis van een Persoons Gebonden Budget.
Wederom door eigen personeel?? Mevr. F.B? Jaja............
Brief NVVK:
Naar mijn mening lachwekkend!! Ik vind het een goede zaak dat het NVVK gegeven van bedrijven zoals Bus en anderen op papier heeft. Wie doet dit anders? Met dan het gevolg dat er nog meer mensen in de problemen komen. Neuu, vind ik geen optie. Al zou het voor des betreffende bedrijven uiteraard wel handig zijn als deze lijst er niet zou zijn.
De brief heb ik gevonden op de site van VSNP. Stel me trouwens ook de vraag hoeveel andere advocaten bereid zijn om nog iets voor hem te doen. Het zijn er al zovelen geweest. Deze hebben toch rechten bestudeerd en zouden dan toch moeten weten dat dhr B in strijd met de wet is
Nu komt het:
Naar de mening van client is het vonnis van de rechtbank onjuist. VSNP staat clienten bij terzake schuldhulpverlening en schuldhulpbemiddeling. De schuldhulpbemiddeling wordt om niet gedaan
Waarom moeten de mensen dan intake kosten betalen?? Voor het inventariseren van de schulden neem ik toch aan........
Client heeft in het verleden al veel klanten kunnen helpen en zal dit ook blijven doen.
Bedoeld men hiermee al die mensen welke hij verder in de financiele problemen heeft geholpen? En daar eveneens nog steeds mee bezig is?
Ik kan alleen maar hopen dat bij het hoger beroep dezelfde uitspraak komt als bij de rechtbank te Maastricht
Zodat er daadwerkelijk een stop in gaat komen. En niet alleen VSNP, alle bureaus welke op dit gebied in strijd zijn met de wet
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)