Het IP-adres van Orange.nl wordt al een jaar geblokkeerd door US mailprovider ATT en al haar mail-servers.(error 550 etc.) alle mails aan ATT-klanten komen dus onafgeleverd retour
In-dit jaar slechts 1 x (20 maart j.l.een klachtbevestiging met bericht "men werkt er aan") )van cableabuse orange ontvangen.
Verder geen enkel contact mogelijk.
Bij Casema/nu Ziggo, als men de techn.hulpdienst al aan de lijn kan krijgen, belooft men voor de zo-veelste maal e.e.a. aan te pakken, belooft terug te bellen etc., geen enkele toezegging wordt in deze nagekomen.
Ziggo Techn.hulpdienst is de laatste drie weken in het geheel niet te bereiken.
Een zeer slechte organisatie ondanks al haar bla-bla kreten op website en TV, totaal niet geëquipeerd voor wat zij pretendeert te doen en te zijn.
Bovendien: wanneer krijgt deze Techn.hulpdienst een eigen tel.# zodat men niet via een algemeen klantswervice# bij klacht-navraag eerst alle 'menu's' hoeft door te worstelen om uiteindelijk toch weer te horen dat 'de wachttijden te lang zijn en men maar op een ander tijdstip terug moet bellen ? Is ergernis verhogend. En maar bellen op eigen kosten terwijl oorzaak voor klacht en de oplossing daarvan bij Ziggo ligt.
Nogmaals, een zeer slechte organisatie. Zo snel mogelijk weg daar, maar naar welke alternatieve provider ??
J. de Swart, Zeist.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |