LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebeld door hypotheek advies buro

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door alpha3on »

Ik werd van de week rond 20:00 gebeld door een of ander hypotheek advies buro.
Ze vroeg of ik gehoord had van Spaarbeleg of Legio Lease. Ik vroeg haar waarom ze dit wilde weten. Ze hadden een oplossing hiervoor.

Ik ben niet geinteresseerd in mensen die mij opbellen - ik vertrouw ze niet meer. Net of ze zo in mij geinteresseerd zijn - nee ze zijn meer geinteresseerd in het geld wat ze kunnen verdienen.

Op navraag ze wilde niet zeggen wat voor bedrijf ze waren en waar in Nederland ze opereerden.

Ik vraag me toch af hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen!

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Jean »

Jouw gegevens zijn bekend bij veel instanties die elkaar de databestanden doorverkopen. Laatst is toch bekend geworden dat de kpn alle gegevens achter geheime telefoonnummers gewoon doorverkocht.

Ik kan me voorstellen dat je gezien je ervaringen geen vertrouwen meer hebt in bedrijven die met een oplossing willen komen voor je probleem.

Ook ik ben van mening dat er andere oplossingen zijn dan zitten wachten op de rechter en zijn uitspraken. Ik vind dat je minstens alle opties eens naast elkaar moet gaan leggen.

Een van die opties is wel degelijk om te zien of je eventueel iets kunt doen met je hypotheek. Je zult versteld staan van de mogelijkheden en later denken, waarom heb ik er niets meegedaan, waarom al die stress hebben terwijl het simpel zou kunnen worden opgelost.

Heb iemand in wellicht eenzelfde situatie mogen helpen door van huur naar koop te gaan en zijn legio schuld van 35.000 mee te nemen in de hypotheek. Hij zat op een last van ruim 900 euro per maand en ik heb em naar 450 kunnen brengen. Let wel de helft aan last!

Het voornaamste is nu dat ie rustig kan slapen en niet wakker hoeft te liggen van deurwaarders etc. etc.

Maar....uiteraard is het aan te raden om dit soort zaken uit te laten leggen door instanties die jij vertouwt. Vraag ook eens een aantal opinies op, ga eens naar je eigen huisbank, loop eens binnen bij de andere banken (ING, RABO, SNS, ABN) en ga eens naar organisaties als de Hypotheker, Huis en Hypotheek, Hypotheekvisie etc. etc. Vertel je situatie en laat ze rekenen.

Dan zet je deze optie naast de optie van wachten en wachten op goed nieuws die hopelijk voor je gaat komen.

Heb je vragen, stel ze me gewoon, antwoord krijg je altijd.

vriendelijke groet,

Jean.

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

JEAN JE BENT EEN OPLICHTER EN EENS EEN OPLICHTER ALTIJD EEN OPLICHTER!!!

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Jean »

Leuk zo een machteloze reactie van een anoniem iemand.
Je bent een kerel, of een echte vrouw als je je naam bekend zou willen maken of, sterker nog, bij mij op de zaak komt om me het recht in mijn gezicht te zeggen.

Daar ben je te laf en te stom voor.....

Evenzo een fijne dag toegewenst,

Jean de Zwaan
Puccinipassage 2
2901 GK CAPELLE AAN DEN IJSSEL
010-2355222

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door SJZ »

Jean is tenminste iemand die een ander wil helpen.

Maar je bent vrij om niet van zijn diensten gebruik te maken.

Maar goed, wie niets beters weet dan schreeuwen geeft eigenlijk al toe geen fatsoenlijk argument te hebben.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Jean »

SJZ, je hebt weinig woorden nodig om duidelijk te maken hoe het zit.
Dank je.

vriendelijke groet,

Jean.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Chris G »

Redactie,

Volgens mij is het bovenstaande pure acquisitie. Dit is toch volgens uw eigen spelregels verboden op dit forum?
Laatst gewijzigd door Chris G op 10 sep 2003 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Jean »

acquisitie? Hoe kom je daar nou bij? Vraag ik soms of die beste mijnheer bij mij iets wilt regelen? Als jij mij duidelijk kunt maken waar ik dat schrijf dan heb je gelijk maar als je dat niet kunt zou ik mijn mond maar houden.

Ik geef daar een vorm van advies waarmee die mijnheer iets wezenlijks kan doen.

Jij en vele anderen met je zouden dat advies ook eens moeten opvolgen. Heb je meer aan dan lijdzaam toe te zien hoe je door Dexia wordt afgemaakt, nu of later!

vriendelijke groet,

Jean

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door SJZ »

Jean is zo netjes geweest om aanvankelijk geen e-mail adres te laten zien, en ook geen andere gegevens. Daarmee is duidelijk dat zijn aanwezigheid op dit forum geen acquisitie is.

Zodra iemand je ervan beschuldigd een oplichter te zijn, dan is het juist netjes om je volledig bekend te maken. Een oplichter zou dat juist NIET doen. In die zin was Jean gedwongen door die zogenaamde gast om open kaart te spelen.

Sorry, ik had nu iets meer woorden nodig om te laten zien dat Jean zich hier correct opstelt.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Chris G »

Dus toch acquisitie!

Voor de duidelijkheid: Jean heeft zelf deze producten verkocht toen hij bij SpaarSelect werkte! ! !

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Jean »

chris, jij mag het zien zoals jij denkt dat het is. SJZ begrijpt het volkomen en zo zullen er nog velen zijn op dit forum. Er is maar een kleine minderheid, wel met een hele grote mond trouwens, die het niet begrijpt.

Zoals SJZ het zegt...mocht iemand van mijn advies gebruik willen maken dan moeten ze dat doen. Willen ze dat niet dan niet. Jullie eigen keuze.

Is er iemand die MIJ vraag eea te verzorgen dan ook dat is de keuze van die persoon. Die keuze zou je moeten respecteren net als dat ik respecteer dat jij daar geen gebruik van zou maken.

Respect is een belangrijke basis op forum als deze. Helaas hebben veel mensen die niet (meer).

vriendelijke groet,

Jean.

ps.: dat ik mijn adres gaf, is om die "gast" als ie het lef heeft, hierheen te laten komen en mij recht in mijn gezicht een oplichter te noemen. Op moment dat ie dat aandurft, heb ik ook respect voor hem/haar.
En inderdaad, als ik een echte oplichter ben geef ik mijn naam en adres niet zomaar....sterker, indien je wenst geef ik je namen en adressen waar je over mijn persoon kunt informeren.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Jean »

Ja...en? Dat weten de meeste forumleden hier toch al lang.
Dat heb ik nooit ontkend, sterker, bij mijn eerste bericht heb ik dat al aangegeven.

Ik heb 2, bijna 3 jaar bij Spaar Select gezeten en ja heb heel veel aandelenleaseprodukten verkocht.

Juist omdat ik dat deed op een hele open/normale manier zonder het achterhouden van feiten en gegevens loop ik er niet voor weg om hier ook gewoon te vertellen dat ik een oud Spaar Select medewerker ben.

Ik gebruik mijn periode bij Spaar Select en de kennis die ik opgedaan heb over aandelenlease nu juist om mensen te kunnen helpen.

Ik ken het forum nu al sinds oktober 2002 en ik heb nog nooit iemand hier op het forum gezien die mij als zijn adviseur/verkoper heeft gehad.
En als dat wel zo zou zijn dan nog zou ik op een normale manier met diegene kunnen en durven communiceren omdat ik weet dat ik de aandelenleaseprodukten, in die tijd, op een normale en vooral eerlijke manier voorstelde.

Denk je nu echt als ik een werkelijke oplichter zou zijn ik mijzelf een aantal aandelenlease produkten zou verkopen (heb ze ook hoor) en aan familie en kennissen?

Mijn eigen broer heeft een Wv3d en een Wv10d via legio, dus niet eens via mij, genomen. Op een gegeven moment heb ik em geadviseerd om te gaan afkopen omdat toen KPN wel erg overgewaardeerd was. Dat deed die "eikel" dus niet....ging lekker zo, zei ie. Ook hij heeft nu de nodige ****.....die ie trouwens neemt als een echte kerel, hij wist schijnbaar hoe het zat en waar ie aan begon nadat ik het hem uitglegd had.

Fijne dag maar weer, hier regent het, bij jullie ook?

groet,

Jean

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Fijn dat je even je adres vermeld hebt Jean. Ik woon toevallig ook in Capelle en heb net als je broer ook een Wver3dubbelaar en een feestplan van 10 jaar.
Ik ben het dan niet helemaal met je eens dat wij voor alle schuld moeten op draaien maar wil mischien ook wel mijn schuld in een hypotheek mee laten nemen. mijn wver3 dubbelaar loopt in maart 2004 af.
Misschien kunnen we daar eens kontakt over hebben dan?

ik vroeg mezelf ook al af of dat wel kon maar als jij dat al bij iemand voorelkaar hebt gekregen zal dat wel dan!
Bedankt,
frans!

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Met elkaar komen we er wel uit.
Misschien ook zonder die Belgen!
Frans.

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Hai Frans,

Kom gerust eens langs....

Ik wil even duidelijk maken dat wat mijn broer betreft hij gewoon goed voorgelicht is. Hij wist de consequenties van goed en fout gaan en nam die uiteindelijk voor lief.

Neemt niet weg dat die mafkees toch niet goed geluistert heeft naar me.

Hij wilde meer en meer...met niets als resultaat. Hij had toen moeten afkopen.

Maar goed, de meesten van jullie hebben nooit een goed advies gekregen en wisten ook echt niet waar ze mee bezig waren. Voor die mensen is het extra vervelend.

vriendelijke groet,

Jean

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Nee , ik heb er niet veel kaas van gegeten.
plus dat mijn levensplezier er danig door geschaad wordt.
dus een oplossing is wel fijn, ja.

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Frans, kom gerust langs, wie weet vinden we een oplossing.

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Dan komt Chris G ook mee.

fr.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Dubio »

Jean,

Kon je het triple effect, is w3vd direct van Labouchere ook afkopen, ik kan daar niks van in m'n contract vinden.

Vraag 2: Kun je een hypotheek krijgen met een 2-jarig contract van ong. 1000 euro netto p. mnd met daarna waarschijnlijk weer bijstand.
b.v. koopsubsidie?

Vraag 3: Hoe schat jij de kans van de eega's in als praktijkman in de financiele dienstverlening?

Met vr. gr.

Dubio

Gast

Re: gebeld door hypotheek advies buro

Ongelezen bericht door Gast »

Frans, dat is goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Jean

Gesloten