LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en student mobiel slechte combinatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerenbep
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:18

Telfort en student mobiel slechte combinatie

Ongelezen bericht door gerenbep »

Hallo,

Student mobile had eind maart een aanbieding: SIM Only bij Telfort voor de prijs van 5,95 euro. Contract getekend met Telfort voor dat bedrag. Vervolgens wordt er 8,00 per maand afgehouden door Telfort.
We hebben niets te maken met Student mobiel, ga daar het verschil maar halen . Gebeld, gemaild en in de winkel R'dam Zdpl geweest.
Wel een bericht gehad van Student mobiel ( na enkele keren geen reactie) het komt goed. Nu 5 maanden verder nog niets.
Het gaat om een klein bedrag, maar ik vind het absurd dat men zo maar 25 % inhoudt. Een beetje verlakkerij lijkt me.
Ik wil daar een zaak van maken. Weet iemand hoe ik dat het beste kan aanpakken.

vr. groet,

Bert

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort en student mobiel slechte combinatie

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.studentmobiel.nl/Algemene_vo ... end_BV.pdf

Lees hier de A.V. Zie artikel 11 en 12

In aangetekende brief aan directie vragen om restitutie van teveel ingehouden bedrag van Telfort gedurende minimale contractsduur. Mocht u binnen 4 weken geen schriftelijke toezegging van restitutie hebben ontvangen u e.e.a aan de rechter voorlegt. Kijk of Geschillencommissie mogelijk is.

gerenbep
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:18

Re: Telfort en student mobiel slechte combinatie

Ongelezen bericht door gerenbep »

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb uw opmerkingen genoteerd. Indien er nog andere suggesties zijn hoor ik dat graag.
Zonodig ga ik procederen, want ik ben het zat van het kastje naar de muur gestuurd te worden,
Ik begrijp overigens niet dat een onderneming dat niet oplost. Dit kost hun tijd en dus geld.
Voor mij o.m. toch een leuke casus.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort en student mobiel slechte combinatie

Ongelezen bericht door TdeHond »

Telfort heeft 9 maanden geprobeerd mij geld afhandig te maken en heeft uiteindelijk bakzeil moeten halen dankzij hulp van KPN.COM
maar dit betreft de internet tak.
Telfort maakt fout op fout

Gesloten