LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte aansluitkosten Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WG Smits

Onterechte aansluitkosten Vodafone

Ongelezen bericht door WG Smits »

Hallo,
Sinds juni hebben we 2 abbonnementen bij Vodafone, omdat we overgestapt zijn naar Vodafone scherp na t stoppen van Debitel op dit netwerk. Als je overstapt hoef je geen aansluitkosten te betalen.
Terug gekomen van vakantie kregen we de online rekening.€52, 50 aansluitkosten erbij! Gebeld....duurde een hele tijd voor we werden geholpen. Er was een foutje gemaakt en t zou teruggestort worden. Ook meteen gevraagd naar ons 2de abbonnement of ze daar niet dezelfde fout zouden maken... nee dat werd ons verzekerd. De rekening online voor t tweede toestel.... toch weer €52,50 afgeschreven! Dus nu is t al €105!!! Weer gebeld.. t zou verrekend worden met de facturen!We hebben 1 abb. van €4,95 en 1 van€7,95...t gaat dus maanden duren...
Duidelijk aangegeven dat we t teruggestort wilden hebben!! Zou voor mekaar komen. N paar dagen terug n brief ontvangen met de mededeling dat t verrekend zou worden!!!Nou begint t toch langszaam te koken!!!!Een email verstuurd... na 10 dagen n reactie, excuses en t zou verrekend worden!!!!!Wij willen t teruggestort hebben! Vodafone kan zomaar geld van mijn rekening halen en zij beslissen wanneer en hoe ik mijn eigen geld terug krijg?????Wat een zootje daar... Hier gaan we verder mee!
Ik heb zeker toch zelf zeggenschap wat ik met mijn geld doe? Als ze nu gevraagd hadden om t te mogen verrekenen... maar nee zij beslissen!!!
En we willen ons geld gewoon terug...
Te gek voor woorden!
Dit gaat n staartje krijgen..
Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?
BVD
Mia

TdeHond

Re: Onterechte aansluitkosten Vodafone

Ongelezen bericht door TdeHond »

Via telebankieren kunt u het zelf storneren. Via bank heeft u voor onjuiste bedragen 30 dagen de tijd om te laten storneren.
Wel zorgen dat de bedragen waar vod recht op heeft betaald zijn.
Brief sturen aangetekend met ontvangstbevestiging met reden waarom u storneert.
Krijgt u desondanks problemen naar de GEschillencommissie

vodafone ellende

Re: Onterechte aansluitkosten Vodafone

Ongelezen bericht door vodafone ellende »

Het is daar een zooitje, schriftelijk opzeggen goed de reden vermelden en klaar.

Gesloten