LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] installatie adsl van kpn en Vista

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door e.weis »

Aan T de hond.

Als iemand echt met opzet misbruik wil maken van gegevens, dan is het net zo simpel om gegevens uit een telefoonboek te halen en daarmee aan de slag te gaan.

Nogmaals, we stellen eerst een reeks vragen en als daar uit blijkt dat we niet met de "goede" persoon praten, dan kunnen we t gesprek beëindigen en schiet de persoon in kwestie er nog niets mee op.

Verder wil ik nu duidelijk maken dat het niet mogelijk is om zomaar even een nieuw klantnummer te verstrekken. Eerder gemeld: dan is het nodig dat de persoon een nieuw abonnement aan vraagt met alle rompslomp van dien.

Het is bij deze ook mijn voorstel om dit nu achter ons te laten, zodat we daadwerkelijk met mr zn probleem aan de slag kunnen.

Aan Agro:

Kun je mij je 06 nummer via de email versturen (zie mijn profiel)?
Daar dit gegeven dus niet via t forum gepost moet gaan worden en ik met u contact op kan gaan nemen zodat ik t even kan horen, t verhaal wordt nu namelijk wel erg complex.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door e.weis »

Beste Agro,

Doordat we telefonisch contact hebben gehad, hoop ik dat t probleem nu duidelijk is en dat hier verder geen vragen meer over heersen.

Evt. voor de mensen die meelezen:
Door de samenvoeging van Planet en KPN, worden de daarbij horende "beheer gegevens"omgevingen ook samengevoegd.
Dit houd in voor Agro dat hij de MIJN KPN omgeving kan laten varen (hierop staan alleen nog oude gegevens zoals facturen uit t verleden)
en de nieuwe omgeving CSC kan aanhouden (deze omgeving wordt dus vanaf nu gebruikt voor nieuwe gegevens zoals facturen).

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

kolkkie
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2008 13:07

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door kolkkie »

Ben ook klant van Planet en wilde internetplusbellen extra bestellen,
Chaos troef, is op mijn adres niet mogelijk, 8 MB is te hoog , terwijl een voorstel van KPN was om dit te verhogen tot 20 MB voor 50 euro !!ben ik achtergekomen na ruim een uur bellen, heb nu 6MB van Planet, zit 1,5 Km van de centrale (ruim gemeten). Nu internetplusbellen basis besteld, kijken of dat goed gaat, daarna opwaarderen naar extra, moet ook lukken volgens de helpdesk.
Gr. Henk

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door e.weis »

kolkkie,

Kun je mij je klantnummer en adres gegevens even doormailen?
Dan ga ik t even voor de zekerheid controlleren.

mvg
E.weis
KPN Webcare Team.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door e.weis »

Kolkkie,

Het probleem met IPB extra in jouw situatie zit m inderdaad in de snelheid die maximaal op jouw adres gehaald kan worden.
Dit is 6616.0 kb's, en ipb extra heeft dus een snelheid van 8mb.

Dit is dus ook de reden waarom nu IPB basis ipv extra wordt aangevraagd,
omdat je anders een product krijgt waarvoor je betaald maar niet kunt ontvangen.

Verder is de order inderdaad nog erg vers en nog niet volledig te zien in elk systeem (maar dit komt vanzelf).

Ik zie verder geen probleem in jouw situatie waarom dit fout zou moeten gaan.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

kolkkie
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2008 13:07

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door kolkkie »

E. Weis,

Bedankt voor de reactie, weet nu hoe het zit, alleen vreemd dat er eerst 20 MB aangeboden werd.
Hoe kun je te weten komen wanneer er wel een hogere snelheid mogelijk is in de toekomst ?, is dit ergens op te vragen ?
Gr. Henk

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door e.weis »

kolkkie,

Helaas zou ik je niet kunnen vertellen over hoe en wanneer er een verhoging in de snelheid aan komt.

Dit is namelijk info die zelfs bij ons heel sporadisch binnenkomt en dan zijn t vaak nog geruchten ook.

Ik kan je alleen melden: hou de website van KPN in de gaten.

mvg
E. Weis
KPN Webcare Team.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Daar hebben we het damage control team van KPN. Waarom lost KPN de problemen niet op voor ALLE klanten van KPN, dus ook de klanten die NIET op dit forum komen klagen?

Het doel van deze "webcare" teams van bedrijven als KPN: iedereen die komt klagen op openbare fora als het Trosradar forum: er voor zorgen dat deze mensen "ophouden met zeuren" zodat de bedrijfsnaam niet verder in diskrediet wordt gebracht. De ruim 99% van de klanten die niet op een openbaar forum klagen blijven zo in de kou staan.

De belangrijke signaalfunctie van een forum als Trosradar wordt zo door bedrijven als KPN om zeep geholpen. Dit forum is er voor om misstanden bij bedrijven aan de kaak te stellen en zo potentiële klanten te waarschuwen: "Ga niet met dit bedrijf in zee want ik heb er problemen mee". Deze webcare teams proberen dat te voorkomen. Dit forum is er voor en door consumenten. Ik vind dan ook dat deze webcare teams verwijderd moeten worden door de redactie van Trosradar.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door pvd »

De belangrijke signaalfunctie van een forum als Trosradar wordt zo door bedrijven als KPN om zeep geholpen. Dit forum is er voor om misstanden bij bedrijven aan de kaak te stellen en zo potentiële klanten te waarschuwen: "Ga niet met dit bedrijf in zee want ik heb er problemen mee". Deze webcare teams proberen dat te voorkomen. Dit forum is er voor en door consumenten. Ik vind dan ook dat deze webcare teams verwijderd moeten worden door de redactie van Trosradar.
Hier ben ik het niet mee eens: De webcare-teamsgeven klanten een extra ingang in de helpdesk!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: installatie adsl van kpn en Vista

Ongelezen bericht door BBCS »

De belangrijke signaalfunctie van een forum als Trosradar wordt zo door bedrijven als KPN om zeep geholpen. Dit forum is er voor om misstanden bij bedrijven aan de kaak te stellen en zo potentiële klanten te waarschuwen: "Ga niet met dit bedrijf in zee want ik heb er problemen mee". Deze webcare teams proberen dat te voorkomen. Dit forum is er voor en door consumenten. Ik vind dan ook dat deze webcare teams verwijderd moeten worden door de redactie van Trosradar.
Hier heb ik toch een aantal dingen op te zeggen.

Ten eerste:

Dit is dus geen z e i k forum voor consumenten en zeker geen forum waarop alleen geklaagd dient te worden.

Ten tweede:

Tuurlijk kunnen de consumenten hier hun verhaal kwijt en als dan zo'n groot bedrijf hier ook gaat reageren en de diverse problemen proberen op te lossen, is dat alleen maar een positief iets.

Vergeet niet dat grote bedrijven zoals KPN en UPC zeer veel klanten hebben en zeer veel werknemers, en daar kan wel eens wat mis gaan.

Een ander aspect is ook dat forums een steeds meer gebruikte communicatiekanaal is geworden en daar spelen dan die bedrijven ook op in. Ik denk zoals PVD het ook al aangaf dat het alleen maar een positieve ontwikkeling is.

Ten derde:

Op dit forum zitten naast consumenten ook ondernemers, kleine en grote.
Ik ben zelf van mening dat diegene die roepen dat alleen consumenten op dit forum zelf mogen komen en dat het voor ondernemers verboden terrein is, dat die gasten zelf op moeten hoepelen.

Hoe vaak gebeurt het niet dat een bedrijf zwart wordt gemaakt en dat de betreffende topic starter later terug wordt gefloten, omdat die topic starter zelf fout zat?

Er wordt hier veel te snel geroepen dat een bepaalde ondernemer een oplichter is, terwijl dat achteraf helemaal niet zo hoeft te zijn.

Als hier op het forum over een ondernemer of een bedrijf wordt geklaagd, dat die betreffende ondernemer of bedrijf hier dan wel een weerwoord mag geven.

Tuurlijk mag de consument gewaarschuwd worden voor echte oplichters, maar ik vind wel dat er daar wel heel voorzichtig mee worden omgegaan worden.

Ten vierde:

Als ik kijk wat e.weis allemaal hier doet, denk ik dat het alleen maar goed is wat deze persoon allemaal doet. Persoonlijk vind ik het alleen maar goed.

Ten vijfde:

Als ondernemer zijnde weet ik ook wat er verder in de wereld gebeurd en vaak blijven problemen die in de wereld zijn voor de consument vaak niet zichtbaar.
Daarom is het ook goed dat er ondernemers hier actief zijn die de consument laten zien dat er meer is dan alleen de schakel consument-winkelier.
Als de fabrikanten bepaalde problemen hebben, bijvoorbeeld dat sommige onderdelen slecht of niet leverbaar zijn, dan weet de consument vaak niet wat er aan de hand is. Als dan die ondernemers dan het verhaal doen, is het vaak de doelstelling om de consument uit te leggen waarom dat er bepaalde problemen zijn, en dat sommige problemen weer een bepaalde oorzaak hebben, waardoor er andere problemen ontstaan.

Gesloten