LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenhome Heteren

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sandro22
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2008 14:19

Keukenhome Heteren

Ongelezen bericht door Sandro22 »

Beste mensen

Graag zou ik willen weten of er mensen zijn die ervaringen hebben met keukenhome te Heteren

masterm
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 sep 2008 23:54

Re: Keukenhome Heteren

Ongelezen bericht door masterm »

Ik ben er geweest in het kader van "projectleverancier".
Verkoper kwam popi jopi over, had op zich wel goede tips.
Vond de praktijken van de DMG/Mandemakers etc. belachelijk en dat ze zijn branche zwart maakten.
Maar aan het eind van de avond ging de offerte van ruim 18.000 naar 13.000 en wilde erg graag dat ik tekende enzo.
Begon met targets te schermen etc., volgende week zou de keuken misschien duurder zijn etc.
Wilde vervolgafspraak direct paar dagen later doen, liet (lege) agenda zien, maar heel toevallig kwamen er over paar weken allerlei afspraken die naar hem zouden gaan, dus nee, het moest echt op stel en sprong.
Uiteraard niet in mee gegaan.
Offerte gaf hij niet uit eigen beweging mee, heb hem maar van zijn bureau afgehaald en in mijn tas gestopt.
Toen hij dit doorhad, was het al te laat 8)

Terwijl hij de offerte aan het maken was, heb ik een uur rond mogen dwalen. Gaf ook niet aan dat het lang zou duren.
Gelukkig was ik voorbereid op streken als "meteen tekenen", maar kan me voorstellen dat mensen die er niet op voorbereid zijn op zo'n avond direct tekenen.
Ik ga ook contact opnemen met het bouwbedrijf en de gang van zaken aankaarten.

Afgelopen weekend naar een (kleinere) zaak geweest.
Wel zelfde merk keuken etc., maar zo'n andere benadering van jou als klant. Verkoper/adviseur gaat netjes tekening maken als ik weg ben en over een paar weken kijken we daar dan rustig na en gaan we het traject verder in.
Wat een verademing, dat er toch ook nog goede adviseurs zijn.

Ik wens je succes in Heteren :D

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: Keukenhome Heteren

Ongelezen bericht door siemens »

eigenhuis keukens behoort tot de zelfde formule.

Gesloten