"gelukkig" heb ik hier slechte ervaringen mee, en lees ik ondertussen graag alle kleine lettertjes. Als ik getekend zou hebben zou ik een overeenkomst van 1 jaar aangaan met e:d. Dus blijkbaar gewoon een nieuwe leverancier met een nieuw contract, wat zij dus totaal niet vertelde.
En natuurlijk ook weer de tekst dat ik 2 weken de tijd zou hebben om te annuleren, terwijl op het formulier staat:
Ongedaan making van deze overeenkomst is mogelijk door een schriftelijke mededeling aan ... ... binnen 8 dagen nadat een afschrift van de overeenkomst bij de KvK te ... is gedagtekend of door te bellen naar het in de bevestigingsbrief vermelde telefoonnummer. Deze brief ontvangt u binnen 5 dagen na ondertekening van dit formulier.
Dus eigenlijk 8 dagen nadat ik mijn handtekening heb gezet, ipv haar 2 weken die eventueel ook nog met 1 maand verlengd zou kunnen worden.
Ben blij dat ik er niet ingestapt ben en dat ik het formulier met mijn gegevens in bezit heb. De storting zou een leuk bedrag zijn, maar dit is wel een hele rare manier om nieuwe klanten te krijgen.
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?