LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Offerte voor Contur keuken in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zelfstandigste

Re: Offerte voor Contur keuken in Duitsland

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Whoehaaahahahahahahahahaha :D
En weer wordt er door onze “Zelfstandigste” onzin verspreid op dit forum
Om vervolgens te melden....
Om te beginnen spreek ik absoluut niet tegen...........

En waarom worden operaties niet uitgevoerd op houten tafels?
Waarom denkt u hiermede een punt te hebben als ik al drie dagen geleden het volgende heb geschreven en u heeft kunnen lezen....
ziekenhuizen en vele restaurants gebruiken rvs omdat dit eenvoudig te reinigen, en duurzaam is.
Blijf toch maar lekker op het forum dit keer dan heb ik nog wat om te lachen :wink:
Het schoonmaken met zout en azijn of citroen is natuurlijk alléén van toepassing bij houten hakblokken en/of snijplanken die na gebruik zijn vervuilt met bloed en vleesresten en niet voor houten keukenbladen.
Goh :shock: en ik maar denken dat dit een "keukenforum" is, alhoewel het met de huidige rammadan, de "bloed en vleesresten" wel eens op het werkblad zouden kunnen blijven ligggen. Heb je ook nog tips voor het "halal slachten van een schaap of kameel"?

(G)e(W)e(TE)n

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

ziekenhuizen en vele restaurants gebruiken rvs omdat dit eenvoudig te reinigen, en duurzaam is.
Eénvoudig reinigen en duurzaam? Zou de klant dat in zijn keuken ook willen? Nee! Volgens Zelfstandige kun je beter een Houten blad nemen want daar zijn na enkele uren (ca. twee uur als het blad droog is) bijna alle bacteriën dood, bijna. Dat is echter als je het blad niet nat maakt, klinkt praktisch in een keuken. En dan.....twee uur. Terwijl dat het bereiden van de meeste maaltijden slechts een half uur tot een uur in beslag neemt.
De eigenschap van hout is dat het vocht onttrekt, de eigenschap van bacterieën en schimmels is dat ze vocht nodig hebben.
Omdat een houten werkblad zo gemakkelijk vocht opneemt (daardoor gaan de bacteriën immers dood) neemt het natuurlijk ook allerlei andere sappen makkelijk op zoals vlees-, vis en bloedsappen maar ook vruchten sap en bijvoorbeeld wijn. Of wat te denken van Vet en oliën? Klinkt allemaal zeer zelf reinigend! Ik vraag me af wat voor bacterie er allemaal goed groeien op dit soort vlekken in het werkblad?

Laten we dat maar niet onderzoeken anders verkopen we in Nederland helemaal geen houten bladen Meer! :?

GWTE (At Your Service)

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Geen "slachttips" ? :shock:

scheuj

Ongelezen bericht door scheuj »

Heeee GWTE da's een tijd geleden. Wanneer hebben ze je vrijgelaten?? Is Veenhuizen een leuke plaats?? Trouwens als zo'n blok hout zo goed bacterieën opvreet kan je er misschien zelf een tijdje op gaan liggen. Iedereen blij!!

Mannez

Ongelezen bericht door Mannez »

Genoeg geluld over hakblokken, maar ik ben geen slager of chirurg, maar wil alleen iets weten over mijn zeer waarschijnlijk toekomstige kueken, dus als iemand nog iets weet over Contur keukens of betonnen werkbladen dan hoor ik dat graag... ;)

Met name kwaliteit van de Contur keukens en of dit inderdaad een Schuller product is, zou ik graag willen weten.

keukenvirus

Ongelezen bericht door keukenvirus »

Genoeg geluld over hakblokken, maar ik ben geen slager of chirurg, maar wil alleen iets weten over mijn zeer waarschijnlijk toekomstige kueken
Leuk he al die tips van iedereen,ik zal er nog een geven KOOP DIE KEUKEN (let op hoe ik keuken schrijf)

Mannez

Ongelezen bericht door Mannez »

Leuk he al die tips van iedereen,ik zal er nog een geven KOOP DIE KEUKEN (let op hoe ik keuken schrijf)
Bedankt voor je tip, maar als ik schrijfles wil ga ik wel naar een ander forum. Enne, hoe was het glas azijn vanochtend bij het ontbijt?

Ps Jammer dat men op dit forum nog geen anti-virus programma heeft geinstalleerd...

Gesloten