Halverwege mei 2008 heb ik een prepaid nummer gekocht op marktplaats. Hierna heb ik een abbonement afgesloten bij Telfort en nummerbehoud aangevraagd. Dit zou volgens internet een aantal agen duren, maar kreeg direct al na de aanvraag een melding van een tijdelijke storing. Na een aantal keren te hebben gebeld met de klantenservice van Telfort en een aantal keren als ongeloofwaardig uitgemaakt te zijn was er eindelijk een medewerker die mij geloofde en zorgde dat mijn aanvraag bij de klachtenafhandeling kwam. Dit zou volgens de medewerker sneller werken. Na twee weken gewacht te hebben nog steeds geen nummerbehoud heb ik me neergelegd dat het allemaal niet zal gaan lukken en heb ik mijn tijdelijke nummer van Telfort ingestoken als vast nummer. Precies 1 week later werdt ik gebeld door de klachtenafhandeling met de mededeling dat alles goed kwam en het nummerbehoud is doorgestuurd naar de technische dienst. Ook zou ik tot het nummerbehoud geen abbonement hoeven te betalen. Maar helaas ik kreeg een factuur waarop ik gewoon alles moest betalen en nog steeds geen nummerbehoud. Ik heb hierop een brief geschreven naar Dhr Visser ( directeur van Telfort ). Een week later werdt ik weer gebeld door de klachtenafhandeling en die verzekerde mij dat alles in orde kwam en dat de creditering een maand langer op zich zou laten wachten. Nou inmiddels heb ik de volgende factuur maar zonder enige creditering. Dus loze beloftes.
Nu ineens 1,5 week geleden ( Begin augustus ) kon ik niet meer bellen of gebeld worden. Bleek dat het nummerbehoud was doorgevoerd. He he dacht ik. Eindelijk klaar. Nou nee hoor want er is een technische storing. Ik kan wel bellen, smsen maar niet gebeld worden. Direct de klantenservice gebeld. Deze zei dat het na drie werkdagen opgelost moest zijn. Na drie dagen nog niet opgelost. Ik bellen waarop ze zeiden dat de drie dagen waren verlengd naar vijf werkdagen. Het was te druk zeiden ze. Na vijf werkdagen was het probleem nog niet opgelost. Ik heb hierop weer gebeld waarop mij werdt aangeraden door klantenservice het abbonement maar op te zeggen. Echt belachelijk. Vandaag opnieuw gebeld ( 12 dagen niet bereikbaar ). De medewerker gaf mij te kennen dat ze problemen hebben met alle 06-81 nummers. Hoe lang het allemaal gaat duren weet niemand.
Medewerker gaf aan om een klachtenformulier in te vullen op de site van Telfort. Ik heb de gehele site afgezocht maar kan geen klachtenformulier vinden.
Het blijkt maar weer hoe getraind deze medewerkers zijn.
Eindelijk na 14 dagen kan ik weer worden gebeld. Ineens zonder dat Telfort even beld. Maar nu is mijn voicemail niet werkend. Als je mij beld en je krijgt voicemail dat zegt een vrouwnstem dat de voicemailbox niet bestaat. Nu heb ik al weer twee keer gebeld met de klantenservice. Ze gingen het doorgeven aan de technische dienst en het zou maximaal 5 werkfagen duren. Volgens de medewerker echt niet langer. We zullen zien. Ik hou jullie op de hoogte.
Dus als je aan het denken bent om naar Telfort te verhuizen is mijn advies DOE DIT NIET, of je wil zoals ik voorlopig niet bereikbaar zijn. ( is wel rustig zo )
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nummerbehoud Telfort echt een ramp
Re: Nummerbehoud Telfort echt een ramp
Mooi verhaal, ik heb er een zakelijk account lopen en inmiddels diverse iPhones liggen, dus ik denk...laat ik eens een abbo'tje nemen met internet/e-mail, maar dan wel met nummerbehoud......je raadt het al, ben vandaag niet bereikbaar en ze beloven morgen in de loop van de dag.
Loopt lekker die migratie daar
Loopt lekker die migratie daar