LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziek van up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Esterella
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 okt 2003 18:25

Ziek van up2date

Ongelezen bericht door Esterella »

Ziek van up2date:

Blijkbaar heb ik ooit een keer een enquete of formulier ingevuld via internet waardoor mijn naam en telefoonnummer bij up2date bekend zijn geworden.

Nu word ik meerdere malen per jaar telefonisch benaderd dat ze een aantal leuke heren in de aanbieding hebben.
Elke keer weer vertel ik ze dat ik niet geinterresseerd ben en dat ik wil dat mijn gegevens uit hun database verwijderd worden, maar blijkbaar gebeurd dit niet want elke keer weer word ik gebeld door die gasten. Om ziek van te worden gewoon! Stapelgek word ik ervan!

Iemand enig idee hoe ik hier van af kom?
Is het niet strafbaar ofzo om iemands gegevens te houden als er herhaaldelijk verzocht is deze te verwijderen?

anjer

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door anjer »

beste Esterella
ik denk dat je er nooit van af komt de enige mogelijkheid is neen een ander telefoonnimmer en geen naam en adres meer in de gids
want ook daar kan veel uit gehaald worden in het verleden ben ook ik de klos geweest van veel onzin nu heb ik er geen last meer van
vul ook nooit meer een enqete formulier in je weet maar nooit wat er mee gebeurd, alle reclame met een formulier waar je naam en adres al ingevuld is kapot scheuren en weggooien je kan niet alles voorkomen maar op deze manier ben ik van veel onzin af

Gast

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi. Dit is een datingburo of zo neem ik aan? De eerste tip die mij te binnen schiet is elke keer een afspraak maken in het duurste restaurant in je omgeving maar niet komen opdagen. En bij de boze telefoontjes die daarna komen elke keer zeggen dat je dat zal blijven doen tot je niet meer gebeld wordt. Blijkbaar zijn ze niet gevoelig voor jouw klachten, maar ze zullen zeker waarde hechten aan de klachten van de betalende klanten. De beste en snelste resultaten bij een bedrijf krijg je als je de economische weg bewandelt.

Esterella
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 okt 2003 18:25

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door Esterella »

Bedankt voor de adviezen, maar geen van 2 heb ik veel aan denk ik.
Telefoonnummer wijzigen etc vind ik veel te veel rompslomp, bovendien moet dat niet nodig zijn vind ik.
Er moet een andere manier zijn.
Ook het 2e advies, afspraken maken in dure restaurants en dan niet op komen dagen heeft weinig zin denk ik, ze bellen nl. allereerst met de mededeling dat ze leuke mannen in hun bestand hebben, volgens moet je dan eerst betalen als je interesse hebt en verdere stappen wilt nemen.
Nee, er moet echt een andere manier zijn.

Alwin
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2005 17:30

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door Alwin »

Maar dan krijgen mogelijke toekomstige klanten meer aandacht dan klanten. Tot mijn stomiteit ben ik vorig jaar daar klant geworden. Kort nadat ik er klant was heb ik een voorstel gehad. Echter dit voorstel liep verder op niets uit, mede omdat ze al half bezet was. Hierna heb ik met Up2date contact gehad dat ze verder mochten zoeken. Aangezien ik geruime tijd niets meer van hun hoorde heb ik via email contact met hun gezocht. Echter na weken kreeg ik antwoordt dat ze nog geen geschikt persoon gevonden hadden. 1 Jaar later en nog steeds niets van hun vermomen.

sidney
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2005 16:31

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door sidney »

Spijt als haren op mijn hoofd dat ik daar lid van ben geworden. Het enige wat ze willen is nieuwe klanten werven en vervolgens geld aftroggelen. Oke, ik ben er zelf ingestonken, dat kan ik niet ontkennen maar de manier waarop het is gegaan is wel erg triest...

Wie heeft er nog meer negatieve ervaringen met up2date???

Janneke777
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2008 16:44

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door Janneke777 »

Hi, Ik ben Janneke

Een leuke vrouw van 62 jaar die samen met een nog leukere vriendin zich in liet schrijven bij uptodate. Wij per trein naar Arnhem, we komen uit Assen en nog verder weg. We werden echt onthaald als de leukste vrouwen van dit halfrond, en dat zijn we ook natuurlijk.
De test wees ook nog eens uit dat we de top scoorden dus ook verdienen(we zoeken een man). We betaalden iets meer dan 1000 euri,( korting vanwege onze leeftijd). En verwachtingsvol treinden we terug. Nu moet het lukken dachten we.........................Elke dag naar de brievenbus, het pad is sleets aan het worden en nooit een berichtje, telefoontje of wat dan ook. Niks noppes nada. Het kan bestaan, dat er echt niks bij ons past, want we zijn heel biezonder, maar niks helemaal niks al 9 maanden lang? Ik bedoel maar waar hebben we onze euri's ingestopt. Ik kan wel huilen als ik bedenk wat ik beter had kunnen doen. Ze beloofden ons gouden bergen, zulke toppers als wij....piece of cake. Hebben jullie nog wat in de aanbieding? Moet mooi en intelligent zijn en man van de wereld, ach lieverd mag ook. We staan ook wel mooi in het decor tijdens een uitzending overigens. Hoor graag van jullie, ben gek van jullie programma. TOP, groetjes Corien en Janneke

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door plumber »

twee van zulke vrouwen met humor betalen 1000€
om aan een kerel te komen,ga je schamen.
Nog korting krijgen omdat je oud bent??????
Op een oude fiets moet je het leren hoor :wink:
Overigens een nieuwe fiets rijd lichter :lol: :lol:

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

Ook in ben er ingestonken...Zoals meerder met ons...

Ik samen met nog meer mensen willen een front vormen zodat Up2date geen leden meer zal werven. We zijn heel blij dat RADAR weer aandacht hieraan wilt besteden.

Wil je ervaringen uitwisselen of meer...mag je me altijd mailen.

[email protected]

Groetjes katinka

18
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2008 14:50

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door 18 »

Ik las je bericht eerst vandaag. Er is een eenvoudige methode om er af te komen. Je stuurt ze eerst een brief waarin je aangeeft dat je wilt dat je geen contact meer met ze wilt hebben en dat ze je gegevens moeten venietigen. Dat stuur je naar antwoordnummer: 10556, 2501 WB 's-Gravenhage. (Je vind de antwoordnummers op www.antwoordnummer.nl). In die brief vermeld je ook dat je eventueel een steentje wilt bijdragen voor een nieuw systeem als het hen niet lukt om jouw gegevens te verwijderen. Laat ze weten dat dat dan een baksteen is die je daarna naar hetzelfde antwoordnummer stuurt.
Ik heb dat gedaan met de postcodeloterij, waar ik maar niet vanaf kwam en ik had binnen een week een excuusbrief en daarna nooit meer wat.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
18

tinkerbel71
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40

Re: Ziek van up2date

Ongelezen bericht door tinkerbel71 »

18,

Was het maar zo makkelijk....zo werkt het dus niet!

Maar slim bedacht!!!

http://notu2d.hyves.nl/

Gesloten