LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meerwaarde hypotheek postbank

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
1010

meerwaarde hypotheek postbank

Ongelezen bericht door 1010 »

op dit forum lees ik redelijk verjaarde berichten over de meerwaarde hypotheek van de postbank. wij hebben er nog steeds 1, hebben al die mensen die in 2004 op dit forum geschreven hebben de mwh inmiddels overgesloten?

ik ben me aan het beraden, wij hebben de mwh in 2003 afgesloten en waren verplicht het obligatiefonds (met weinig risico) te nemen en ons potje slinkt behoorlijk.ik denk aan oversluiten naar een combi van spaar en aflossingsvrij bij de postbank en onze tegoeden in de stenen te stoppen. Per saldo zijn we dan eigenlijk nog goedkoper uit per maand als je het aanvullingsdeel (= eigen geld op eten) meerekend.

Heeft iemand concrete info over de volgende zaken?

1. ik las iets over aangeboden compensatie bij oversluiten naar andere hypotheekvorm binnen de postbank

2. een aanbod om over te sluiten naar het euro obligatiefonds heb ik nooit gehad, zijn er mensen die dit wel hebben gehad en wanneeer dan? lijkt me niet kloppen als dat maar aan een deel van klanten is aangeboden

3. ik heb me aangemeld bij verliespolis, mede omdat de namen van consumentenbond, vereniging eigenhuis en radar genoemd werden, nu lees ik op dit forum allemaal bedenkingn. hoe zit dat precies? wat is het standpunt van radar ?

alvast bedankt voor je reactie
vgr jerome

lindamoreen

Re: meerwaarde hypotheek postbank

Ongelezen bericht door lindamoreen »

tja ik zit in het zelfde schuitje in 2003 meerwaardehypotheek afgesloten waarde van het bedrag is met 50% geslonken. Heb wel de garantie dat er elke maand een bedrag van 278 gedurende 20 jaar wordt overgemaakt. Tja......

peterpan2

Re: meerwaarde hypotheek postbank

Ongelezen bericht door peterpan2 »

Ook ik zit in eenzelfde situatie. Ook bijna 50% verlies (20000 euro) geleden in 5 jaar....

Gesloten