Me normale beeld is wel gewoon top en heb ik niks op aan te merken
Zie het zelf:
![Afbeelding](http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/14/1221400279-230.jpg)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Met alle respect, maar wat wil je dan horen? "Toets de volgende code op uw afstandsbediening en de kwaliteit zal ineens subliem zijn" ?ik heb dit wel een tijd uitgehouden.maar ben het nu toch zat en heb besloten over te stappen op iets anders. KPN geeft toch alleen maar standaard antwoorden als heeft u uw antenne verplaats en dat soort antwoorden als of ik kompleet debiel ben. Laatste advies was een buiten antenne te kopen voor een beter ontvangst.
o daar hebben we weer zo service desk medewerker die het allemaal weet.Met alle respect, maar wat wil je dan horen? "Toets de volgende code op uw afstandsbediening en de kwaliteit zal ineens subliem zijn
Wat je noemt is een bekend probleem bij DVB-T (zelfde kan zich voordoen bij bijvoorbeeld trams) en kan helaas niet zo gemakkelijk opgelost kunnen worden. Antenne verplaatsen is dan toch wat het meest voor de hand ligt, bijvoorbeeld naar een verdieping hoger zodat je minder last hebt van wat er op de straat gebeurt.Want niemand heeft mij nog kunnen vertellen waarom het bij mij de ontvangst slecht is of eigenlijk wegvalt als er een brommer langs rijd en mooier nog hoe dit te verhelpen. Bij de instellingen staat alles op 99 procent ontvangst. en ik zit ook niet in een slecht ontvangst streek. want de zender staat nog geen 10 km verder op Confused