LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Full Trade

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
it sucks
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:10

Full Trade

Ongelezen bericht door it sucks »

Wij hebben een nieuwe amg scooter gekocht bij Full Trade in Hedel. Vanaf het begin starte hij niet goed. We zijn er mee teruggegaan en kregen te horen dat we hem maar eens goed moesten opladen.
We hebben er een stuk mee gereden, met de kickstarter start hij moeizaam maar op een gegeven moment start hij wel, maar de accu laadt gewoon niet op. Ook met de acculader ging het niet.
Maar nu het volgende: DE ACCU VALT NIET ONDER DE GARANTIE!!!! We kunnen nu een nieuwe kopen voor 35 euro! Wij hebben dus een nieuwe scooter gekocht die het niet doet!!! Natuurlijk staat het in de garantievoorwaarden maar een product verkopen wat het niet doet is geen manier van zaken doen!!! Dit bedrijf is geen aanrader!!

V-Clickert
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 aug 2008 08:23

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door V-Clickert »

En..?..wat heb je nu gedaan om het probleem op te lossen ?

it sucks
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:10

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door it sucks »

We hebben toch nog gratis een nieuwe accu gekregen!! Hij start meteen!! :D
[/b]

V-Clickert
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 aug 2008 08:23

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door V-Clickert »

En hij laadt ook op ?..Of was die andere gewoon leeg van het in de doos staan ?..En...is dat bedrijf nou wel of geen aanrader ?

poldertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 sep 2008 10:22

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door poldertje »

Fulltrade is nog een jong bedrijf met enthousiaste mensen.
Wij hebben daar al 3 scooters gekocht. En als er iets is kun je altijd terecht. Service en garantie is goed. Het bedrijf is alleen in de avonduren open en op zaterdag. Voor ons is dat juist ideaal. Overdag moeten wij toch ook werken.

V-Clickert
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 aug 2008 08:23

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door V-Clickert »

Ze zullen gedacht hebben...Let's not give up our dayjobs yet :wink:

poldertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 sep 2008 10:22

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door poldertje »

Erg verstandig. Hoeveel bedrijfjes gaan er al in het eerste jaar over de kop? Beter eerst een gedege klantenkring opbouwen en dan pas je uren uitbreiden.
Aangezien zij nog niet zo heel lang bezig zijn is het niet raar dat ze hun "day job" nog niet hebben opgezegd.

V-Clickert
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 aug 2008 08:23

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door V-Clickert »

Ben eigenlijk ook nog wel benieuwd wat Mister Sucks himself ervan vindt ?
Laatst gewijzigd door V-Clickert op 17 sep 2008 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

poldertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 sep 2008 10:22

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door poldertje »

ja, ben ook benieuwd.

vanlokven
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 20:43

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door vanlokven »

Een jaar geleden bij Fulltrade een scooter gekocht en zijn daar altijd prima behandeld. Inmiddels is de scooter totalloss verklaard en zij hebben de scooter netjes opgehaald en snel voor een nieuwe scooter gezorgd zodat ik zo snel mogelijk weer kon rijden. Als ik problemen heb met mijn scooter word ik altijd meteen geholpen en kan meteen langskomen. Dus een prima zaak om je scooter te kopen! Uitstekende service!

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door anria »

:( Beste mensen die dit lezen!!
Koop nooit een scooter bij Fulltrade. Wij hebben daar 3 scooters gekocht, maar goedkoop is duurkoop blijkt maar weer. Wat een ellende met die dingen. We hadden 2 retro scooters en 1 stoere scooter voor mijn zoon. De meneer daar had prachtige verhalen want mijn zoon was nog geen 16 en als ik hem nu al kocht was het geen probleem dan had ik gewoon toch langere garantie. En omdat wij ver weg wonen vroegen wij hoe het dan zat met de garantie. Ook prachtige verhalen. Als er iets was dan kwam hij hem wel ophalen, waren toch vaak genoeg in de buurt(waarschijnlijk om die elendedingen op te halen en zo genaamd te maken)! Maar goed, wij toch gekocht en ja hoor problemen waren er al snel. Starten hadden ze nog nooit van gehoord. Gebeld, zou wel aan accu liggen. Dus hij werd opgehaald. Hij zou gelijk een beurtje krijgen. Omdat hij zo weinig gestart werd zou de accu dan leeglopen. Regelmatig starten was de reactie en oplader er nog bij moeten kopen. Toen wij hem kochten werd er gezegd dat hij gratis gehaald en gebracht werd, maar dat was ook ineens anders. Mocht gewoon afrekenen met meneer!Dus ik was al weer aardig wat geld kwijt en een scooter die het nog niet deed. Voor de retro scooters zelfde verhaal. Hij ging terug ivm rare geluiden. Nou die hoor je nu nog hoor! Er word gewoon niets aan gedaan. En garantie tot de deur. Want de stoere scooter van mijn zoon heeft alleen maar problemen. Of hij een beurtje had gehad wist meneer niet meer toen ik belde en heel de startunit is kapot. We kunnen alleen nog maar kickstart gebruiken. Oja en ophalen deed ie ook al niet meer want ik was bij iemand anders geweest(in de buurt om te vragen wat het probleem kon zijn). Volgens Fulltrade kon het niet zijn dat het kapot is..........en dat ik dit bij een ander was gaan vragen kon al helemaal niet. Ik dacht zelf als het een kwartje kost laat ik het hier in de buurt wel maken......maar helaas kost dit ook weer geen kwartje.....en meneer van Fulltrade met zijn mooie praatjes geeft niet thuis. Koop daar aub nooit je scooter. Leugens daar is ie goed in!! En service tot de drempel en daarna is ie niet thuis. Van mij krijgt hij de koude douche!

de_buurman
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2009 17:44

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door de_buurman »

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen bij Fulltrade. Leuke lui, gezellige tent en prima spullen voor een goede prijs. En als er al een keer wat mee is (ik heb er 2 scooters en een quad gekocht en eigenlijk bijna nooit problemen mee) dan wordt het gewoon snel en goed opgelost. Meestal worden problemen toch veroorzaakt doordat je zelf iets verkeerd hebt gedaan en dan kun je ook een bedrijf als Fulltrade niet verwijten dat ze daarvoor kosten in rekening brengen lijkt me. Voor niets gaat de zon op, toch? Gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan en goed onderhoud (laten) plegen en dan moet het allemaal goedkomen.

krina
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2009 17:52

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door krina »

Ik moet zeggen dat ik het toch heel anders zie. Wij hebben alleen goede ervaringen met Fulltrade en zijn daar ook altijd netjes geholpen.
Onze scooters rijden prima dus heb ik ze nog niet nodig gehad voor reperatie, maar ik weet zeker dat dat geen probleem zou zijn.
Mijn tip,
Voor een leuke, goed scooter moet je zeker bij hun gaan kijken

midas50
Berichten: 299
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:00

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door midas50 »

Krina.
krina schreef:Ik moet zeggen dat ik het toch heel anders zie. Wij hebben alleen goede ervaringen met Fulltrade en zijn daar ook altijd netjes geholpen.
Onze scooters rijden prima dus heb ik ze nog niet nodig gehad voor reperatie, maar ik weet zeker dat dat geen probleem zou zijn.
Mijn tip,
Voor een leuke, goed scooter moet je zeker bij hun gaan kijken
Hoe kan je zo zeker zijn dat reparatie geen probleem zou zijn als je nog niet eens weet hoe je het spelt ?

Of heel simpel....
Hoe kan je zo zeker zijn zonder dat jouw scootertje ooit gerepareerd is ?

midas50
Berichten: 299
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:00

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door midas50 »

de_buurman schreef: Meestal worden problemen toch veroorzaakt doordat je zelf iets verkeerd hebt gedaan en dan kun je ook een bedrijf als Fulltrade niet verwijten dat ze daarvoor kosten in rekening brengen lijkt me. Voor niets gaat de zon op, toch? Gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan en goed onderhoud (laten) plegen en dan moet het allemaal goedkomen.
Hoe weet je dat? Dat bedoel ik nu.
Je kan dat niet beweren, dat weet je helemaal niet!
Zijn er klachten.gaat er iets stuk dan zal het wel de schuld van de gebruiker zijn.
Bagataliseren van problemen doen normale consumenten niet.

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door anria »

Zo dan, lees nu pas al die lovende verhalen van Fulltrade.Zullen wel allemaal familieleden zijn van die vreselijke verkoper. Volgens mij is het 1 of andere zigeuner die ergens achterin een loods van die vreselijke dingen verkoopt en mensen volledig in de maling neemt.
Als er 1 altijd zuinig is op haar spullen ben ik het wel. En ik weet wel hoe een scooter gestart moet worden. Zo simpel. Maar hij doet het gewoonweg nooit. Ach, ondertussen al voordat er 500km op stond Euro 178 aan verspijkerd ................want meneer Fulltrade heeft mooie verhalen maar garantie tot de drempel. En nu nog geen 6000 km(want na een goede reparatie heeft hij het toch een tijdje goed mogen doen, jippie) wederom problemen. Wie had ook anders verwacht;
krukaslager kapot....................moet niet gekker worden. Zat eerst nog te denken zal ik die loser opbellen bij Fulltrade en vragen hoe dit nu weer kan?
O misschien heb ik hem wel verkeerd gestart..............of misschien ben ik wel niet zuinig geweest op mijn krukaslager. Had ik hem toch in de watten moeten leggen, hahahahaha :shock:
Ondertussen contact opgenomen met iemand die wel iets doet(die niet zijn zakken vult...............en waar het alleen maar om mooie praatjes draait en niets doen voor zijn klanten) AGM zelf. Gelukkig een luisterend oor en iemand die actie onderneemt. Alle onderdelen gratis ontvangen. Zal ik aan Fulltrade vragen of hij ze erop zet, hahahaha :evil:
Al was hij de laatste op de wereld. Het is de grootste onbeschofste man die er rondloopt op deze planeet met zijn grote mond. Hij moet zich schamen!
Fulltrade is een zakkenvuller en iemand die mensen belazerd!
En die mening zal ik nooit voor niemand veranderen.
Mijn broer die de andere 2 scooters daar tegelijkertijd kocht heeft ook niets dan ellende met die dingen. Maar meneer Fulltrade is nooit thuis............die heeft het te druk met zakken vullen over de normale mensen hun rug. Geloof nooit deze heer zijn praatjes aub. Ik waarschuw alleen maar, ondervinden moet je zelf!
Groetjes
Een gewaarschuwd mens teld voor 2.
Anria

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door Radar »

De 2 topics over Full Trade zijn samengevoegd door de Moderator. Dubbele berichten en off-topic berichten zijn daarbij verwijderd.

MAXIEM

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Ik krijg toch sterk de indruk, dat hier sprake kan zijn van een concurrentiestrijd tussen 2 regionale concurrenten.
Inhoudelijk gezien is het naar mijn mening verstandig om dit draadje met een korreltje zout te nemen.

Maxiem.

yvonne 62
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2012 20:41

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door yvonne 62 »

ik wil een andere scooter kopen rij al jaren op een sym mio. hier voor een half jaar met veel ellende een peugeot vclic gehad. elke week was die bij de fietsenmaker. maar wou eens wat ideeen hebben. ik rij er mee in weer en wind vaak 6/ 7 km dan 3 uurtjes buiten stil dan weer 6/ 7 km dan uurtje stil en dan weer een ritje en na paar uur weer terug en dit 4 a 5 dagen per week. dus hij moet betrouwbaar zijn.
wie kan mij een goede merk en type ( niet te duur) aan bevelen.

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: Full Trade

Ongelezen bericht door 1JanV »

yvonne 62 schreef:ik wil een andere scooter kopen rij al jaren op een sym mio. hier voor een half jaar met veel ellende een peugeot vclic gehad. elke week was die bij de fietsenmaker. maar wou eens wat ideeen hebben. ik rij er mee in weer en wind vaak 6/ 7 km dan 3 uurtjes buiten stil dan weer 6/ 7 km dan uurtje stil en dan weer een ritje en na paar uur weer terug en dit 4 a 5 dagen per week. dus hij moet betrouwbaar zijn.
wie kan mij een goede merk en type ( niet te duur) aan bevelen.
met de V-clic is niets mis, maar wel eerder bij die fietsenmaker. laat je brood niet beleggen bij de kapper dan heb je zeker haren op je brood. Elke scooter kan iets hebben en iedereen verteld welk merk en type je moet kopen, maar zijn die mensen er dan ook als het fout gaat? zorg er gewoon voor dat je alles op papier goed hebt geregeld en duidelijk je garantie voorwaarden is uit gelegd maar ook aantoonbaar op papier met stempel van het bedrijf. laat voor het aankopen alles even nazien door iemand die er verstand van heeft. de verkoper kan jou dat niet kwalijk nemen zo wel dan is dat voldoende voor een beslissing. Laatst wist iemand mij noch te vertellen dat er geen reservensleutel bij de scooter zat (Kymco) en dat die sleutel je gewoon 45 euro meer koste, vraag je dan maar ook af wanneer de scooter weer weggehaald is of is dit oplichting.

Gesloten