LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARDELOZE ZIGGO ANTI-KLANTENDIENST

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mispuce

WAARDELOZE ZIGGO ANTI-KLANTENDIENST

Ongelezen bericht door mispuce »

Vanaf 04-09-2008 kan ik het internet niet op in Capelle a/dYssell.
Natuurlijk van alles eraan gedaan (tel. en veel klachtenformulieren verzonden per e-mail op mijn werk), met als resultaat: NUL KOMMA NUL!
Vandaag een brief geschreven dat ze deze week alles in orde moeten hebben op mijn adres, anders opzegging de volgende week. Het is niet anders. Heb een paar jaar met Casema nooit klachten gehad en nu dan dit onvermogen om internet door te geven en geen goede klantenbinding te communiceren. Waardeloos!
Wat een antireclame voor dit idiote bedrijf, zeg. Stonden in ons winkelcentrum zelfs nieuwe klanten te werven terwijl haast niemand telefonische verbinding met hun klantendienst kan krijgen (vaak tijdens het bellen al eruit gegooid). Ik kon ze wel schieten, maar die jongetjes en meisjes weten ook van niets en willen gewoon hun centjes verdienen.
Wie heeft er ook last van ziggo in Capell a./d Yssel?

D1RK

Re: WAARDELOZE ZIGGO ANTI-KLANTENDIENST

Ongelezen bericht door D1RK »

Het lopende Contract Ontbinden...

Dus niet opzeggen want dan loopt het vaak nog door tot eind datum...
maar ontbinden wegens niet bereikbaar zijn en geen dienst betekende dat je het reeds betaalde geld tot 1 maand terug kunt storneren!

Als je elders een verbinding neemt zullen ze jou als klant verliezen en als er genoeg overstappen moeten ze dit wel verbeteren...

mispuce

Re: WAARDELOZE ZIGGO ANTI-KLANTENDIENST

Ongelezen bericht door mispuce »

Bedankt Dirk! Ik zal het op die manier doen.
Gisteren welgeteld 1 uurtje internet gekregen, daarna EINDE.
Niet te geloven toch?

Gesloten