Ben ik de enige die om 1425 uit de wedstrijd werd gegooit bij UPC zodat ik een "andere wedstrijd" kon uitkiezen? zodat ik dus de laaste 7 minuten van Feynoord Ajax niet meer doorkreeg?
en dan UPC ook niet kon bereiken?
Jammer dat er weer iets bij upc niet zomaar op rolletjes loopt... maarja we zijn t ondertussen gewend...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC eredivisie
-
Re: UPC eredivisie
Nee je bent zeker niet de enigste, wij hebben precies hetzelfde gehad, 7 min. voor tijd werd de uitzending er af geknikkerd, wat een stelletje randdebielen bij UPC
-
Nee, je bent niet de enige.
Na 40 minuten wachten eindelijk iemand van UPC gesproken. Resultaat; klachten alleen schriftelijk en de wedstrijd wordt gewoon gefactureerd. Belachelijk
Na 40 minuten wachten eindelijk iemand van UPC gesproken. Resultaat; klachten alleen schriftelijk en de wedstrijd wordt gewoon gefactureerd. Belachelijk
-
- Contacteer:
Gisteren 21 September, is de wedstrijd Feyenoord - Ajax inderdaad helaas niet volledig uitgezonden. Voor een wedstrijd die om 12.30 uur begint, wordt een tijdschema aangehouden tot 14.25 uur, dit betekend 10 minuten bovenop de normale speeltijd. Om 14.25 zou dan ook de volgende wedstrijd uitgezonden worden, hierdoor is de wedstrijd Feyenoord - Ajax onderbroken.
Alle pay per view-abonnees ontvangen een vergoeding van € 5.95. Deze vergoeding wordt collectief gegeven. UPC biedt zijn excuses aan voor dit ongemak.
Alle pay per view-abonnees ontvangen een vergoeding van € 5.95. Deze vergoeding wordt collectief gegeven. UPC biedt zijn excuses aan voor dit ongemak.
-
Waarom nemen jullie deze Pay per View dienst eigenlijk af. Voor 5,95 per wedstrijd.
De eerste 3 maanden kan je ALLE wedstrijden zien voor 6,00 per maand.
De eerste 3 maanden kan je ALLE wedstrijden zien voor 6,00 per maand.