| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraagje
Re: vraagje
Dutch Securities Institute
PB 3861, 1001 AR Amsterdam
Raadhuisstraat 20, Amsterdam
Telefoon 020 620 12 74
Fax 020 620 13 26
Email [email protected]
Routebeschrijving
mvg

PB 3861, 1001 AR Amsterdam
Raadhuisstraat 20, Amsterdam
Telefoon 020 620 12 74
Fax 020 620 13 26
Email [email protected]
Routebeschrijving
mvg
Laatst gewijzigd door bo39 op 11 sep 2003 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
doen we Jan
ik wist niet dat je kwaad werd
op een normale vraag.

ik wist niet dat je kwaad werd
op een normale vraag.
Beste Jan Visser,
Ik heb een gouden tip, waar u zelf waarschijnlijk nog nooit aan gedacht hebt, en die u in 1 klap van deze ergernissen afhelpt.
De tip luidt: bezoek dit forum niet meer.
Voor dit geweldige idee bent u mij geen tipgeld verschuldigd. Mocht u dat toch graag willen betalen, geef dat dan maar aan een goed doel.
Ik hoop u hier dan ook niet meer tegen te komen.
Met vriendelijk groeten,
Sjoerd
Ik heb een gouden tip, waar u zelf waarschijnlijk nog nooit aan gedacht hebt, en die u in 1 klap van deze ergernissen afhelpt.
De tip luidt: bezoek dit forum niet meer.
Voor dit geweldige idee bent u mij geen tipgeld verschuldigd. Mocht u dat toch graag willen betalen, geef dat dan maar aan een goed doel.
Ik hoop u hier dan ook niet meer tegen te komen.
Met vriendelijk groeten,
Sjoerd
Jan Visser komt hier vrijwillig, en ergert zich. Dan is het toch een goed advies dat hij wegblijft?
Ik kom hier vrijwillig, en niet om me te ergeren. Iedereen heeft de vrijheid om hier te komen, net als ik heb jij die vrijheid ook. Ik erger me niet, dus waarom zou ik wegblijven? Ik heb de vrijheid om te komen, dus niemand zal me wegzenden.
Ik kom hier vrijwillig, en niet om me te ergeren. Iedereen heeft de vrijheid om hier te komen, net als ik heb jij die vrijheid ook. Ik erger me niet, dus waarom zou ik wegblijven? Ik heb de vrijheid om te komen, dus niemand zal me wegzenden.
Jawel, ga weg,
maar kom wel weer terug, ok?
Iemand ziet kennelijk zn Dexia aandelen kelderen,
maar kom wel weer terug, ok?
Iemand ziet kennelijk zn Dexia aandelen kelderen,
Ach gut, Dexia aandelen kelderen. Wat erg voor Jan Visser
tja, toen de bomen de hemel in groeide en men dacht dat de schapen het wel zouden pikken hebben ze toch een grote inschatingsfout gemaakt. Hadden ze maar geen dollar tekentjes in de ogen moeten hebben
Mvg Pieter
tja, toen de bomen de hemel in groeide en men dacht dat de schapen het wel zouden pikken hebben ze toch een grote inschatingsfout gemaakt. Hadden ze maar geen dollar tekentjes in de ogen moeten hebben
Mvg Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 11 sep 2003 19:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie heeft hier dan Dexia aandelen?