LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betroubare keukenzaken in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
CRJO

betroubare keukenzaken in Duitsland

Ongelezen bericht door CRJO »

Kan iemand me helpen bij het vinden van betrouwbare keukenzaken in Duitsland prijs/ kwaliteit verhouding?? :roll:

w.smit

Re: betroubare keukenzaken in Duitsland

Ongelezen bericht door w.smit »

Hallo.

Wij hebben en ook mijn zwager 18 jaar geleden bij Kuche Aktiv in Nordhorn een keuken gekocht met alle inbouw apparatuur(Siemens)
Service en plaatsing in een woord geweldig, en de afspraken werden op de dag nagekomen. Geen gezeur met te late levering of betaling, je weet van tevoren precies waar je aan toe bent. Keuken en apparatuur in perfecte staat en bij ons in vol bedrijf te zien. Vraag dan wel naar de Hr. Hemme (als die er nog werkt) die het voor ons zo vlotjes deed en er ook de tijd voor nam en alles binnenste buiten keerde en ons naar volle tevredenheid adviseerde. Ik wens u veel succes, en mochten er nog vragen wezen dan hoor ik deze graag.

Groetjes Wiljam.

gabriella o.

Ongelezen bericht door gabriella o. »

Je hoeft echt niet naar Duitsland.
Wij kochten onze duitse keuken voor een duitse prijs gewoon in Hoofddorp bij de duitse keuken import. Ze waren zelfs goedkoper en sloten ook het gas en water aan. De duitsers deden dat n.l. niet. Moet je zelf weer een loodgieter en eletricien laten komen.
Groetjes Gabriella.

(G)e(W)e(TE)n

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Keuken en apparatuur in perfecte staat en bij ons in vol bedrijf te zien.
Bij ons? In Duitsland bedoel je.......oeps!

GWTE

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Sterk Gerrie!!!

Die opmerking over begrijpend lezen van een tijdje geleden trek in per direct in. :lol:

MVG

ps je bent wel weer veel op het forum tijdens werkuren.....rustig daar?

appeltaart

Ongelezen bericht door appeltaart »

In tegenstelling tot wat gabriella o beweert vind ik het een verstandige keuze om ook in Duitsland te kijken.

Een vergelijkbare offerte in Duitsland was in mijn geval goedkoper.
Wij hebben onze keuken gekocht bij Keiten Schmitz (http://www.keiten-schmitz.de) in Bocholt. Laat je niet afschrikken door de primitieve internetsite. Onze keuken wordt waarschijnlijk in december geleverd (afhankelijk van de opleverdatum van onze woning).
Wij hebben daar gesproken met Michael, zowaar een Duitser die Nederlands praat.

Succes met je keuze jedenfalls!

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

hat leider ein bißchen gedauert - ich bitte um Entschuldigung, wir haben unglaublich viel zu tun,
was eigentlich prima ist, aber manchmal kommt man nicht mehr durch den Riesenberg an Arbeit !
Ich bin aber sicher, ich kann Ihnen nun gerade ein besonders interessantes Angebot machen.
Ihre Küche - die überarbeiteten Zeichnungen und auch das Angebot finden Sie anbei - haben wir schon recht ausführlich besprochen
und sicher ist deutlich, daß wir hier über eine sehr, sehr hochwertige Ausstattung reden !
Ein paar Beispiele:
In Ihrer Küche sind Geräte für ca.€ 7000,00 eingeplant - das ist oftmals der Gesamtpreis für eine Küche !
In Ihrer Küche ist Granit für die Arbeitsplatte ebenso enthalten, wie die Rückwandverkleidung in Sicherheitsglas !
Ihre Küche ist eine SieMatic - das ist weltweit der Standard !
Machen wir es kurz - alles weitere müssen wir ohnehin persönlich besprechen,
damit für Ihre Küche ALLES so klappt, wie Sie es sich wünschen und wie wir es auch gerne wollen !
Ihre Küche kostet - um exakt zu sein - € 18.707,00 - Fix und Fertig, hier kommt kein Cent hinzu !
Es geht aber prinzipiell auch kein Cent herunter !
Wir rechenen generell immer und sofort den besten Preis aus, den wir machen können.
Wir wissen, daß wir im Zweifel im Vergleich stehen und es macht nur Sinn, offen und ehrlich den ECHTEN Preis zu nennen.
Ich halte es sogar für nicht seriös, zuerst einen Preis zu nennen und dann mit 50 - 70 % Rabatt zu argumentieren - das geht nur, wenn ich es vorher auf den Preis aufgeschlagen habe.
Was ich Ihnen - wie eingangs erwähnt - WIRKLICH anbieten kann, sind 5 % auf die Gesamtsumme zusätzlich,
wenn wir bis zum Ende der nächsten Woche Ihren Auftrag erhalten.
Warum ?
Ich habe - weil Sie zu lange auf das Angebot warten mußten - eine Sonderkondition mit SIEMENS vereinbart,
damit ich Ihnen dieses Angebot machen kann.
Das aber ist zeitlich begrenzt, weil natürlich SIEMENS auch wissen will, ob der Auftrag aktuell eingereicht wird.
DAS IST EIN ECHTES ANGEBOT, EIN ECHTER RABATT
und in einer realistischen Größenordnung - Ihre Küche kostet dann € 17.790,00 !
Was wir Ihnen anbieten, bekommen Sie in der gleichen Zusammenstellung NICHT und NIRGENDWO günstiger - das garantieren wir,
dafür arbeiten wir schon zu lange mit SieMatic und SIEMENS zusammen.
Ob das für Sie die Traumküche ist und Sie bereit sind, diesen Preis zu bezahlen, können nur SIE entscheiden !
ALLES geht, auch ein anderer Preis - für diese Zusammenstellung ist es jedenfalls DER BESTE PREIS !
Mindestens ebenso wichtig finde ich aber - und Sie sicher auch - das alles so klappt, wie Sie es sich vorstellen,
daß die Küche genau so wird, wie wir es geplant haben und daß Sie sich um nichts kümmern müssen,
sondern wir - aus einer Hand - alles regeln.
Jetzt - und auch noch Jahre später !
Sie bekommen 5 Jahre Garantie AUF ALLES - auf die Geräte, die Küche und auf unsere Leistungen -
und wir freuen uns, wenn wir Sie dann sicher noch einmal wieder sehen.
Wir möchten - und brauchen - Ihre Empfehlung - dafür machen wir einen GUTEN PREIS, aber wir machen eben auch einen GUTEN JOB !
Ich freue mich, wieder von Ihnen zu hören !
Einen schönen Abend und einen schönen Gruß aus Kleve - bitte unbedingt auch an Ihre Frau !!
Küchen Design Kleve
Jens Heiden

Toch sneu voor Kuchen design Kleve

Ik heb deze keuken zojuist voor € 14.500,-- totaal verkocht!? (let wel; géén SieMatic maar wel zelfde front en méér lades; met de Siematic zat ik op € 16.600,-)

Maar ja, moet gezegd worden; offerte van onze duitse collega's zag er netjes uit en echt geen addertjes onder het gras, en de klanten waren eerlijk en goed voorgelicht. Het scheelt mij een verkoopgesprek van een paar uur en de blije klant (€ 17.790 - 14.500=) € 3290,--.

Dus.........hop naar Kleve voor "Zusammenstellung NICHT und NIRGENDWO günstiger - das garantieren wir"

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 29 dec 2008 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Tekst is 1 op 1 overgenomen uit de e-mail van de verkoper (ik heb enkel de klant's naam verwijderd); en zo goed is mijn duits nou ook weer niet, liever engels.

En het blad is zwart composiet, dat is toch wel makkelijk te vergelijken niet!?

en pfff als je ook een envelopje aanmaakt kan ik je de duitse offerte wel mailen hoor; weet je ook hoe die werken :wink:

Ik vond alleen de tekst wel passend op dit moment, krijg ongeveer 2 á 3 x per maand een "duits" vergelijk om de oren.
Ik ben er niet huiverig voor, maar er blijven mensen overtuigd dat ze daar voordeliger uit zijn, en tja..... als ik de verhalen op het forum nog eens doorneem zijn er niet veel "hollandse" keukenzaken die "transparantie" op de prioriteitenlijst hebben staan. Daar weten de duitse collega's wel raad mee. Als de consument maar een positief marktbeeld krijgt en tevreden is met het resultaat, zal het mij (braad-) worst wezen dat de keuken in het oosten gekocht wordt.

Gesloten