LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo klacht
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: Ziggo klacht
Beste thiefinthenight en ejes,
Wij willen uiteraard graag deze klachten in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen uiteraard graag deze klachten in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Re: Ziggo klacht
Ik word nog steeds schijtziek van Ziggo. Begin juni hebben wij al problemen gehad om een verhuizing door te geven. Ze snappen er echt helemaal niets van. Nu kreeg ik een factuur voor twee adressen. Ook hebben ik al al twee maal doorgegeven dat ik niet het hele pakket digitale tv wil ontvangen, maar kennelijk snappen ze er helemaal niets van. Ook vandaag is Ziggo weer eens onbereikbaar!!
Kan er hier niet een tv uitzending aan gewijd worden?
Kan er hier niet een tv uitzending aan gewijd worden?
Re: Ziggo klacht
toch vraag ik mij af hoe deze klacht eerst afgekeurd wordt door medewerker en er dan opeens wel iets gedaan kan worden door webcontact.
waar zit het verschil?
prioriteit?
misschien de klachten gelijk goed afhandelen?
waar zit het verschil?
prioriteit?
misschien de klachten gelijk goed afhandelen?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo klacht
Ik zou bij problemen met ZIGGO gewoon een geschil starten bij de SGC Zie www.sgc.nl
Kost je 25 of 50 euro die je terugkrijgt als je in het gelijk wordt gesteld. In een geschil dat ik tegen KPN aanspande kreeg ik binnen een week na aanmelding geschil een schikkingsvoorstel van KPN. Alle kosten + 50 euro die ik had geëist als schadevergoeding voor de tijd en moeite kreeg ik snel vergoed.
Dit soort bedrijven zijn echt alleen maar op je geld uit. Je moet ze aanspreken in de enige taal die ze begrijpen, namelijk geld. Als het bedrijf in kwestie het geschil aangaat zullen ze het verliezen en moeten ze nóg meer aan SGC betalen.
Je kan het geschil online aanspannen. Vervolgens stuur je de bewijsstukken (e-mails etc) digitaal of schriftelijk naar SGC.
Is allemaal minder moeilijk dan het lijkt. Vergeet geen compensatie te eisen voor de tijd die je in je probleem met Ziggo hebt moeten steken. 50 euro wordt sowieso door SGC gehonoreerd. Meer is wellicht ook mogelijk afhankelijk van je klacht.
Kost je 25 of 50 euro die je terugkrijgt als je in het gelijk wordt gesteld. In een geschil dat ik tegen KPN aanspande kreeg ik binnen een week na aanmelding geschil een schikkingsvoorstel van KPN. Alle kosten + 50 euro die ik had geëist als schadevergoeding voor de tijd en moeite kreeg ik snel vergoed.
Dit soort bedrijven zijn echt alleen maar op je geld uit. Je moet ze aanspreken in de enige taal die ze begrijpen, namelijk geld. Als het bedrijf in kwestie het geschil aangaat zullen ze het verliezen en moeten ze nóg meer aan SGC betalen.
Je kan het geschil online aanspannen. Vervolgens stuur je de bewijsstukken (e-mails etc) digitaal of schriftelijk naar SGC.
Is allemaal minder moeilijk dan het lijkt. Vergeet geen compensatie te eisen voor de tijd die je in je probleem met Ziggo hebt moeten steken. 50 euro wordt sowieso door SGC gehonoreerd. Meer is wellicht ook mogelijk afhankelijk van je klacht.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58
Re: Ziggo klacht
Al ongeveer 3 maanden lang zwakt de snelheid van mijn internet verbinding af van 8000 kbps naar een zielige 480 kbps.
- Ik heb 54 minuten aan de telefoon gezeten en werd opgehangen met: We hebben uw lijn getest en alles is in orde.
Ook heb ik mijn internet via hun favoriete site www.coax.nl getest en daar kwam toen 520 kbps uit terwijl ik over de 8000 kbps moet hebben.
Op 10 augustus had ik maar een klacht ingediend op de Ziggo site, misschien dat dat sneller zou gaan.
24 augustus kreeg ik antwoord. 14 dagen later!!
Met het antwoord:
Ik vind dit echt te grof voor woorden, ik draai al 5 jaar op Apple! Hoe halen ze het in hun hoofd de schuld af te schuiven op Windows. Terwijl je niet eens windows hebt!
- Ik heb 54 minuten aan de telefoon gezeten en werd opgehangen met: We hebben uw lijn getest en alles is in orde.
Ook heb ik mijn internet via hun favoriete site www.coax.nl getest en daar kwam toen 520 kbps uit terwijl ik over de 8000 kbps moet hebben.
Op 10 augustus had ik maar een klacht ingediend op de Ziggo site, misschien dat dat sneller zou gaan.
24 augustus kreeg ik antwoord. 14 dagen later!!
Met het antwoord:
Aaaah, natuurlijk. Het ligt aan mijn windows computer.....Geachte heer/mevrouw ,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1186 - Klacht - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst".
Na het uitlezen en meten van uw modem is geconcludeerd dat er geen signaalproblemen op uw aansluiting zijn terug te vinden.
Via de website http://www.coax.nl kunt u een betrouwbare snelheidstest uitvoeren, de uitkomst hiervan vergelijkt u met de snelheid van uw Internetabonnement. Om een realistisch beeld van de snelheidstest te krijgen, raad ik u aan uw computer, zonder tussenkomst van overige randapparatuur, zoals een router, aan te sluiten op de modem.
Onze technische dienst concludeert regelmatig dat een verouderde computer, virussen of spyware de oorzaken zijn van het niet behalen van de juiste snelheid.
Om ervoor te zorgen dat uw computer goed beveiligd is, raden wij u aan erkende beveiligingssoftware op uw systeem te installeren. Verder moet er regelmatig worden gecontroleerd of de nodige updates van de desbetreffende software worden geïnstalleerd.
Vrijwel alle virussen die uw bandbreedte misbruiken zijn helaas niet door de meeste beveiligingspakketten te detecteren. U kunt bijvoorbeeld denken aan virussen als een Sasser- of Blaster-virus of een variant hiervan. Om deze virussen te verwijderen heeft u speciale programma’s nodig. Deze programma’s kunt u veelal gratis downloaden op gespecialiseerde antivirus websites.
Verder is het na het verwijderen van een dergelijk virus noodzakelijk om uw Windows installatie te updaten. Deze virussen komen namelijk uw systeem binnen door een zogeheten 'lek' in Windows. Om uw systeem optimaal te beveiligen kunt u gebruik maken van de website van Windows update:
http://windowsupdate.microsoft.com
Voor vragen over de Windows update website kunt u terecht bij de Microsoft Helpdesk (020-5001500).
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.
Ik vind dit echt te grof voor woorden, ik draai al 5 jaar op Apple! Hoe halen ze het in hun hoofd de schuld af te schuiven op Windows. Terwijl je niet eens windows hebt!
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58
Re: Ziggo klacht
Overigens gaat mijn harde strijd nog steeds door op:
Op de Anti Ziggo Hyve!
Hoe meer leden, hoe groter de nood kreet is!
Dus meld je aan.
Op de Anti Ziggo Hyve!
Hoe meer leden, hoe groter de nood kreet is!
Dus meld je aan.
Re: Ziggo klacht
Hallo
Wil even vragen of ziggo nog mensen aan de telefoon wilt krijgen want als je het nummer 0900-1884 belt kosten 0,10c/pm dan wordt je in de wacht gezet duurt minimaal 10 minuten en dan hoopje dat je zo wordt geholpen dan hangen ze de telefoon er weer op. weg geld en dan nog maar een keer.
Zo heb ik al bijna de heleweek gebeld maar geen persoon van ziggo aan de telefoon gehad.
Wil even vragen of ziggo nog mensen aan de telefoon wilt krijgen want als je het nummer 0900-1884 belt kosten 0,10c/pm dan wordt je in de wacht gezet duurt minimaal 10 minuten en dan hoopje dat je zo wordt geholpen dan hangen ze de telefoon er weer op. weg geld en dan nog maar een keer.
Zo heb ik al bijna de heleweek gebeld maar geen persoon van ziggo aan de telefoon gehad.
Re: Ziggo klacht
Ik heb het even gevraagd aan "Tess"
Vraag: kosten helpdesk
* Tijdelijk zijn de kosten teruggebracht tot lokaal tarief i.v.m. langere wachttijden
Erg vervelend dat u niemand aan de lijn krijgt maar de kosten zijn minder dan u verwacht had ( tijdelijk)
Misschien kunt u uw klacht via site indienen.
Vraag: kosten helpdesk
* Tijdelijk zijn de kosten teruggebracht tot lokaal tarief i.v.m. langere wachttijden
Erg vervelend dat u niemand aan de lijn krijgt maar de kosten zijn minder dan u verwacht had ( tijdelijk)
Misschien kunt u uw klacht via site indienen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 sep 2008 15:52
Re: Ziggo klacht
Geplaatst op: 02 Sep 2008 11:51 Onderwerp: Super traag internet
Al ongeveer 3 maanden lang zwakt de snelheid van mijn internet verbinding af van 8000 kbps naar een zielige 480 kbps.
Heb ook dit probleem. Als je ook de antivirus van Ziggo gebruikt raad ik je aan het eens te proberen als je ra=ealtime scannen uitzet. De antivirus is ook 3x nix.
trouwens er hangt hier al weer 30 minuten een telefoon aan mn oor. Geen Ziggo klantenservice. Heb in Juli via de site mijn abonnement aangepast maar zoals je begrijpt. NIETS GEWIJZIGD. Zwaar vermoeiend!!
Re: Ziggo klacht
Precies hetzelfde als waar ik ook mee te maken heb. Ik heb mijn abonnement gewijzigd, maar er is niets gewijzigd. Ik heb mijn adres meerdere malen gewijzigd en ik krijg een factuur voor twee adressen. Ziggo, waar zijn jullie nu mee bezig? Neem de telefoon eens op!!!!
Re: Ziggo klacht
Hier ook een drama met Ziggo,
ik ben in april 2007 verhuist naar een andere gemeente waar geen Casema/Ziggo internet waste verkrijgen dus netjes toen bij het oude Casema een opzeg formulier van hun site gehaald en ingevuld en daarbij een copy van bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente en modem opgestuurd naar het opgeggeven adres.
na 2 maanden in 2007 nog geen gehoor na het opzeggen en elke maand werd het abbonoment afgeschreven van mijn rekening, dan maar eens gaan bellen maar ik kreeg bij de fijne helpdesk weer te horen dat ik het opnieuw schrifetelijk moest opzeggen en een copy van inschrijving van de nieuwe gemeente toevoegen.
dit heb ik 5x gedaan in 2007 tot aan april 2008 en heb daarna een aangetekende brief verzonden dat dit hun laaste kans is om over de brug te komen om op mijn oude adres internet af te sluiten en geen abbonoment meer van mijn rekening te halen.
na 2weken van de aangetekende brief nog geen gehoor terwijl ik duidelijk in deze brief mijn nieuwe adres heb vermeld met weer een copy van inschrijving in de gemeente !!
weer bellen met Ziggo , blabla 20min in de wacht pff en ik kreeg dan eindelijk te horen dat mijn brief was ontvangen en het abbonomet stop gezet ging worden per 31augustus 2008 en ik kreeg vanaf mei 2007 tot 31augustus 2008 al mijn abbonoment terug, en ik kreeg schriftelijke bevestiging op mijn nieuwe adres en waar we over praten is wel zo'n 500euro wat ik terug moet krijgen!!
Gisteren aan de telefoon gehangen met een wachttijd van 21minuten ! en de lieve mevrouw van de helpdesk kon mij niet helpen omdat het systeem plat lag en ze kon geen gegevens opvragen ?
nu heden vandaag weer gebeld omdat ik nog steeds niks in de post heb ontvangen met een schrifetelijke bevestiging !!
en jawel ze konden weer niet in het systeem om gegevens op tevragen maar ze heeft alles genoteerd en zal mij vandaag terug gaan bellen waneer het systeem weer toegangkelijk was en kijken hoe de status van mijn opzeggen ervoor staat met de terugbetaling..
nou ik geloof er geen bal meer van met dat Ziggo ex Casema , heb wel mooi meer als een jaar abbonoment van jalul betaald en je word telkens aan het lijntje gehouden en vervolgen gebeurt er gewoon niks bij Ziggo. !!!
gewoon te belachelijk voor woorden dat je 500euro abbonoment hebt betaald voor iets wat je niet meer hebt op een oud adres !
woon nu al meer als een jaar in een andere gemeente waar geen Ziggo is te krijgen, nou ik wil ook geen Ziggo meer als gaven ze geld toe !
weet iemand of trosradar iets voor mij kan betekenen , ik ben nu echt wanhopig en wil gewoon mijn geld terug ,punt klaar !
ik ben in april 2007 verhuist naar een andere gemeente waar geen Casema/Ziggo internet waste verkrijgen dus netjes toen bij het oude Casema een opzeg formulier van hun site gehaald en ingevuld en daarbij een copy van bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente en modem opgestuurd naar het opgeggeven adres.
na 2 maanden in 2007 nog geen gehoor na het opzeggen en elke maand werd het abbonoment afgeschreven van mijn rekening, dan maar eens gaan bellen maar ik kreeg bij de fijne helpdesk weer te horen dat ik het opnieuw schrifetelijk moest opzeggen en een copy van inschrijving van de nieuwe gemeente toevoegen.
dit heb ik 5x gedaan in 2007 tot aan april 2008 en heb daarna een aangetekende brief verzonden dat dit hun laaste kans is om over de brug te komen om op mijn oude adres internet af te sluiten en geen abbonoment meer van mijn rekening te halen.
na 2weken van de aangetekende brief nog geen gehoor terwijl ik duidelijk in deze brief mijn nieuwe adres heb vermeld met weer een copy van inschrijving in de gemeente !!
weer bellen met Ziggo , blabla 20min in de wacht pff en ik kreeg dan eindelijk te horen dat mijn brief was ontvangen en het abbonomet stop gezet ging worden per 31augustus 2008 en ik kreeg vanaf mei 2007 tot 31augustus 2008 al mijn abbonoment terug, en ik kreeg schriftelijke bevestiging op mijn nieuwe adres en waar we over praten is wel zo'n 500euro wat ik terug moet krijgen!!
Gisteren aan de telefoon gehangen met een wachttijd van 21minuten ! en de lieve mevrouw van de helpdesk kon mij niet helpen omdat het systeem plat lag en ze kon geen gegevens opvragen ?
nu heden vandaag weer gebeld omdat ik nog steeds niks in de post heb ontvangen met een schrifetelijke bevestiging !!
en jawel ze konden weer niet in het systeem om gegevens op tevragen maar ze heeft alles genoteerd en zal mij vandaag terug gaan bellen waneer het systeem weer toegangkelijk was en kijken hoe de status van mijn opzeggen ervoor staat met de terugbetaling..
nou ik geloof er geen bal meer van met dat Ziggo ex Casema , heb wel mooi meer als een jaar abbonoment van jalul betaald en je word telkens aan het lijntje gehouden en vervolgen gebeurt er gewoon niks bij Ziggo. !!!
gewoon te belachelijk voor woorden dat je 500euro abbonoment hebt betaald voor iets wat je niet meer hebt op een oud adres !
woon nu al meer als een jaar in een andere gemeente waar geen Ziggo is te krijgen, nou ik wil ook geen Ziggo meer als gaven ze geld toe !
weet iemand of trosradar iets voor mij kan betekenen , ik ben nu echt wanhopig en wil gewoon mijn geld terug ,punt klaar !
Re: Ziggo klacht
Schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging brief naar Ziggo hoofdkantoor.
Aangeven per welke datum u opgezegd heeft met bewijs van inschrijving in gemeente waar Ziggo geen diensten kan leveren.
Aangeven welk bedrag u gestorneerd wenst te zien binnen een termijn van 4 weken.
Tevens vragen om binnen 14 dagen schriftelijk bewijs van beëindiging contract per datum dat u in 1ste instantie opgezegd heeft toe te sturen.
Geeft aan dat mocht u binnen 14 dagen geen schriftelijk bewijs van opzegging per juiste datum thuis gestuurd krijgen in combinatie met in gebreke blijven van Ziggo om ten onrechte geïnde bedragen te restitueren binnen 4 weken u dit probleem voorlegt als een geschil bij de geschillencommissie.
Tevens zo spoedig mogelijk met geldig identificatiebewijs naar bank om een selectieve blokkade op Ziggo te laten zetten, zodat verder onterechte incasso's te voorkomen. Zodra blokkade effectief is kan Ziggo niet meer incasseren.
Ze kunnen dan nog wel onterechte aanmaningen tot betalen sturen maar daar kunt op reageren dat u verdere betalingen op schort tot de Geschillencommissie uitspraak heeft gedaan.
Kopie van te zenden brieven maken en verzend- en ontvangstbewijzen goed bewaren mocht u naar de geschillencommissie moeten.
Aangeven per welke datum u opgezegd heeft met bewijs van inschrijving in gemeente waar Ziggo geen diensten kan leveren.
Aangeven welk bedrag u gestorneerd wenst te zien binnen een termijn van 4 weken.
Tevens vragen om binnen 14 dagen schriftelijk bewijs van beëindiging contract per datum dat u in 1ste instantie opgezegd heeft toe te sturen.
Geeft aan dat mocht u binnen 14 dagen geen schriftelijk bewijs van opzegging per juiste datum thuis gestuurd krijgen in combinatie met in gebreke blijven van Ziggo om ten onrechte geïnde bedragen te restitueren binnen 4 weken u dit probleem voorlegt als een geschil bij de geschillencommissie.
Tevens zo spoedig mogelijk met geldig identificatiebewijs naar bank om een selectieve blokkade op Ziggo te laten zetten, zodat verder onterechte incasso's te voorkomen. Zodra blokkade effectief is kan Ziggo niet meer incasseren.
Ze kunnen dan nog wel onterechte aanmaningen tot betalen sturen maar daar kunt op reageren dat u verdere betalingen op schort tot de Geschillencommissie uitspraak heeft gedaan.
Kopie van te zenden brieven maken en verzend- en ontvangstbewijzen goed bewaren mocht u naar de geschillencommissie moeten.
Re: Ziggo klacht
Vanaf 04-09-2008 kan ik het internet niet op in Capelle a/dYssell.
Natuurlijk van alles eraan gedaan (tel. en veel klachtenformulieren verzonden per e-mail op mijn werk), met als resultaat: NUL KOMMA NUL!
Vandaag een brief geschreven dat ze deze week alles in orde moeten hebben op mijn adres, anders opzegging de volgende week. Het is niet anders. Heb een paar jaar met Casema nooit klachten gehad en nu dan dit onvermogen om internet door te geven en geen goede klantenbinding te communiceren. Waardeloos!
Wat een antireclame voor dit idiote bedrijf, zeg. Stonden in ons winkelcentrum zelfs nieuwe klanten te werven terwijl haast niemand telefonische verbinding met hun klantendienst kan krijgen (vaak tijdens het bellen al eruit gegooid). Ik kon ze wel schieten, maar die jongetjes en meisjes weten ook van niets en willen gewoon hun centjes verdienen.
Wie heeft er ook last van ziggo in Capell a./d Yssel?
Natuurlijk van alles eraan gedaan (tel. en veel klachtenformulieren verzonden per e-mail op mijn werk), met als resultaat: NUL KOMMA NUL!
Vandaag een brief geschreven dat ze deze week alles in orde moeten hebben op mijn adres, anders opzegging de volgende week. Het is niet anders. Heb een paar jaar met Casema nooit klachten gehad en nu dan dit onvermogen om internet door te geven en geen goede klantenbinding te communiceren. Waardeloos!
Wat een antireclame voor dit idiote bedrijf, zeg. Stonden in ons winkelcentrum zelfs nieuwe klanten te werven terwijl haast niemand telefonische verbinding met hun klantendienst kan krijgen (vaak tijdens het bellen al eruit gegooid). Ik kon ze wel schieten, maar die jongetjes en meisjes weten ook van niets en willen gewoon hun centjes verdienen.
Wie heeft er ook last van ziggo in Capell a./d Yssel?
Re: Ziggo klacht
Hopelijk brief aangetekend met ontvangstbevestiging gestuurd?
Minimaal 10 werkdagen de tijd geven om probleem op te lossen in brief waarbij u Ziggo in gebreke stelt.
Daarna kunt u wederom aangetekend met ontvangstbevestiging contract beëindigen.
Minimaal 10 werkdagen de tijd geven om probleem op te lossen in brief waarbij u Ziggo in gebreke stelt.
Daarna kunt u wederom aangetekend met ontvangstbevestiging contract beëindigen.
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33
Re: Ziggo klacht
Dat het uberhaupt nog bestaat Ziggo, dit is echt een drama, daar is de Kpn niks bij.
Re: Ziggo klacht
Begin mei is er door ziggo 8,95 euro van mijn rekening geschreven, onterecht, hierover heb ik ook een email gekregen met als antwoord dat het zo snel mogelijk bij de volgende uitbetalingen werd uitbetaald.
We zijn nu september en nog steeds heb ik het niet terug en waarschijnlijk krijg ik het ook niet meer.
Elke maand schrijf ik een email met vraag wanneer ik het nu krijg, elke keer krijg ik als antwoord volgende maand, nu krijg ik tot mijn stomme verbazing een email met als antwoord, echt onvoorstelbaar,
""""Uit de strekking van uw e-mail blijkt, dat u snel wilt beschikken over uw tegoed. Ondanks dat wij bijzonder goed begrijpen, dat u snel over uw
tegoed wilt beschikken, vragen wij wel in alle redelijkheid om uw
geduld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Facturering & Crediteringen
IK moet dus meer als 4 maanden geduld hebben, en dit vindt men snel bij ziggo. Het gaat om een klein bedrag maar het is pure diefstal van ziggo en ze kunnen of willen het niet terug geven.
We zijn nu september en nog steeds heb ik het niet terug en waarschijnlijk krijg ik het ook niet meer.
Elke maand schrijf ik een email met vraag wanneer ik het nu krijg, elke keer krijg ik als antwoord volgende maand, nu krijg ik tot mijn stomme verbazing een email met als antwoord, echt onvoorstelbaar,
""""Uit de strekking van uw e-mail blijkt, dat u snel wilt beschikken over uw tegoed. Ondanks dat wij bijzonder goed begrijpen, dat u snel over uw
tegoed wilt beschikken, vragen wij wel in alle redelijkheid om uw
geduld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Facturering & Crediteringen
IK moet dus meer als 4 maanden geduld hebben, en dit vindt men snel bij ziggo. Het gaat om een klein bedrag maar het is pure diefstal van ziggo en ze kunnen of willen het niet terug geven.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 sep 2008 10:26
Re: Ziggo klacht
Kan ziggo niet een keer onder druk gezet worden ofzo? Ik zou graag een andere (internet) provider hebben, maar helaas is er niet echt veel goede keus hier in de buurt (net te ver van de telefooncentrale af voor leuke snelheden etc.)
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: Ziggo klacht
@ttthom
Wij willen graag uw klacht over de uitbetaling welke niet is gedaan in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht over de uitbetaling welke niet is gedaan in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 sep 2008 08:53
Re: Ziggo klacht
Half juni Ziggo alles-in-1 afgesloten met internet, televisie en telefonie inclusief nummer behoud van KPN.
Half juli pakket geleverd en geinstalleerd, maar volgens de brief van Ziggo was nummer portering van KPN niet aangevraagd.
Gelijk gebeld met de helpdesk. Ze konden het niet oplossen, ik moest maar een brief sturen.
Brief gestuurd....3 weken later gebeld met de helpdesk. "Brief? Niks gezien maar dat duurt ook wel een weekje of 4 a 5".
Half augustus weer gebeld met de helpdesk. "Brief? Niet ontvangen, maar we vragen gewoon het telefonie gedeelte opnieuw voor u aan".
Dit klonk zeer veelbelovend....
Begin september nieuw telefonie pakket ontvangen met begeleidende brief en overzicht van het telefonie pakket. "Ingangsdatum telefonie *****",
"nummer behoud *****". Op alle plaatsen waar iets ingevuld zou moeten zijn stonden alleen sterretjes, dus ik wist nog niet of e.e.a. nu goed aangevraagd was.
Helpdesk gebeld --> Wat betekenen die sterretjes? "Geen idee". Wat moet ik nou met dit pakket? "Geen idee". Is nummer portering aangevraagd? "Geen idee".
Ik kreeg te horen dat er 2 systemen werden samengevoegd en daardoor kon men mij pas na 17 september antwoord geven. Logisch toch?
Na 17 september weer eens gebeld met de helpdesk. Ze hebben nog altijd geen idee wat er nu aan de hand is of wat er zou moeten gebeuren.
Elke keer als je belt met de helpdesk wordt je van de een naar de ander doorverbonden en iedereen spreekt elkaar tegen. Je hoort steeds een ander verhaal.
Ik pik dit niet. Als e.e.a. niet fatsoenlijk opgelosd is binnen een redelijke tijd dan ga ik per direct weer opzeggen en hetgeen ik betaald heb terug vorderen.
Half juli pakket geleverd en geinstalleerd, maar volgens de brief van Ziggo was nummer portering van KPN niet aangevraagd.
Gelijk gebeld met de helpdesk. Ze konden het niet oplossen, ik moest maar een brief sturen.
Brief gestuurd....3 weken later gebeld met de helpdesk. "Brief? Niks gezien maar dat duurt ook wel een weekje of 4 a 5".
Half augustus weer gebeld met de helpdesk. "Brief? Niet ontvangen, maar we vragen gewoon het telefonie gedeelte opnieuw voor u aan".
Dit klonk zeer veelbelovend....
Begin september nieuw telefonie pakket ontvangen met begeleidende brief en overzicht van het telefonie pakket. "Ingangsdatum telefonie *****",
"nummer behoud *****". Op alle plaatsen waar iets ingevuld zou moeten zijn stonden alleen sterretjes, dus ik wist nog niet of e.e.a. nu goed aangevraagd was.
Helpdesk gebeld --> Wat betekenen die sterretjes? "Geen idee". Wat moet ik nou met dit pakket? "Geen idee". Is nummer portering aangevraagd? "Geen idee".
Ik kreeg te horen dat er 2 systemen werden samengevoegd en daardoor kon men mij pas na 17 september antwoord geven. Logisch toch?
Na 17 september weer eens gebeld met de helpdesk. Ze hebben nog altijd geen idee wat er nu aan de hand is of wat er zou moeten gebeuren.
Elke keer als je belt met de helpdesk wordt je van de een naar de ander doorverbonden en iedereen spreekt elkaar tegen. Je hoort steeds een ander verhaal.
Ik pik dit niet. Als e.e.a. niet fatsoenlijk opgelosd is binnen een redelijke tijd dan ga ik per direct weer opzeggen en hetgeen ik betaald heb terug vorderen.
Re: Ziggo klacht
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat