LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euro Media Team blad Wapiti
Re: Euro Media Team blad Wapiti
Hier de reactie van Euro Media Team op mijn email:
Bij deze kan ik u meedelen dat wij na de proefperiode
alles weer hebben stop gezet voor u.
Tevens zal ik een klacht indienen bij desbetreffende callcenter, waar degene die u benaderd heeft werkzaam is. Zij/hij had duidelijk erbij moeten vermelden dat u dient op te zeggen indien u niet verder wenst te gaan.
Met vriendelijke groet,
Nicole
Euro Media Team
Bij deze kan ik u meedelen dat wij na de proefperiode
alles weer hebben stop gezet voor u.
Tevens zal ik een klacht indienen bij desbetreffende callcenter, waar degene die u benaderd heeft werkzaam is. Zij/hij had duidelijk erbij moeten vermelden dat u dient op te zeggen indien u niet verder wenst te gaan.
Met vriendelijke groet,
Nicole
Euro Media Team
net gezien dat er 34,50 euro was afgeschreven ivm abbonement wapiti. dat was niet de telefonische afspraak want na proefpakketje a la 7,90 zou ik gebeld worden of ik er mee door wou gaan. dat is niet gebeurd en mijn kinderen hebben liever een ander blad.
bij bank de incasso teruggeboekt en wapiti gebeld en de mevrouw hielp me netjes en als het goed is wordt alles gestopt.
het kan dus ook goed afgehandeld worden gezien de meerdere negatieve reacties op dit forum
bij bank de incasso teruggeboekt en wapiti gebeld en de mevrouw hielp me netjes en als het goed is wordt alles gestopt.
het kan dus ook goed afgehandeld worden gezien de meerdere negatieve reacties op dit forum
-
Werd vorig jaar in juni gebeld door Euro Media Team of ik de Quest wilde ontvangen. Twee edities voor enkel € 5,90. Zo gezegd, zo gedaan. Betaald en ontvangen. Niks aan de hand! Maar...
Op een gegeven moment wordt er € 48,95 van mijn rekening afgeschreven. Het zou abonnementsgeld zijn voor een jaarabonnement Quest.
Ik liet het bedrag storneren en de rekening blokkeren. Ik kreeg van Euro Media Team de volgende brief met aangehechte acceptgiro.
Bij het automatisch incasseren van uw abonnement op Quest is een probleem opgetreden. Daarom ontvangt u deze factuur met acceptgiro. Wij verzoeken u het bedrag binnen 14 dagen op onze rekening over te maken. Indien u op andere wijze betaalt dan met de aangehechte acceptgiro, wilt u dan het betalingskenmerk ********** vermelden?
Ik antwoorde netjes met de volgende brief:
Geachte mevrouw, meneer,
Onlangs ontving ik van u een brief waarin u mij vraagt om een bedrag ad € 48,95 over te maken op rekening 8591791 ten name van Abonnementland inz Euro Media Team.
In de omschrijving van de brief staat vermeld dat het een abonnement betreft van het tijdschrift Quest. Daar ik geen overeenkomst met u heb gesloten voor een abonnement moet deze factuur op een vergissing berusten.
Ik verzoek u mij het factuurbedrag ad € 48,95 te crediteren en mij dat te bevestigen.
Hoogachtend,
De derde (ongevraagde) Quest heb ik geretourneerd. Ik heb nooit getekend en er is nooit een telefoongesprek opgenomen waarin ik akkoord ga met een overeenkomst met Euro Media Team (note: wanneer een bedrijf een telefoongesprek wilt/gaat opnemen, moet dit vooraf aan het gesprek aan u kenbaar worden gemaakt. Gebeurt dit niet? Dan is het telefoongesprek niet rechtsgeldig en kan niet als bewijs dienen. Een rechter zal dit ook afwijzen).
Na mijn brief heb ik geen reactie meer ontvangen. In november heb ik nogmaals een brief gestuurd met de vraag of ze mij een creditnota wilden sturen. Ook hierop geen respons. Duidelijk een geval van naar mijn mening kwakzalverij.
Tip: Koop nooit iets dat je telefonisch wordt aangeboden! Vaak heb je het aangeboden product niet eens nodig. Heb je het wel nodig, ga dan zelf op zoek naar de echte bron of een erkend bedrijf. Ergens aan komen is niet moeilijk, maar er vanaf komen wel..
Geloof nooit de (naïeve) telefoniste(s). Zij weten soms ook van niks.
Voorbeeld:
Bedrijf X verkoopt onderbroeken. De eerste twee krijg je geheel gratis thuisgestuurd. Je zit helemaal nergens aan vast. Behalve aan dat addertje onder het gras...
Bedrijf X is van plan om op een legale, maar slinkse manier jou geld afhandig te maken. En wel op zo'n manier dat justitie weinig of pas na een hele tijd, wanneer het kwaad al is geschied, misschien iets voor jou kan betekenen.
Bedrijf X huurt een callcenter in. Hier werken jonge studenten die hun uiterste best doen om alles te verkopen wat los en vast zit. Soms werken ze op provisiebasis en soms geldt de regel: geen target gehaald? Dan kan je vertrekken.
Het zijn aantrekkelijke goed betaalde baantjes op flexibele tijdstippen.
Het callcenter verkoopt ook de onderbroeken van Bedrijf X. De telefoniste(s) van het callcenter zijn razend enthousiast en onbewust van de bedrijfsfilosofie van bedrijf X en proberen u over te halen om twee gratis onderbroeken in ontvangst te nemen. Na uw akkoord begint de ellende. Bedrijf X neemt de aanvraag over en gaat geld rekenen. De telefoniste(s) zijn zich letterlijk van geen kwaad bewust of word je van het bekende kastje naar de muur gestuurd.
Btw. De Wapiti en Quest zijn gewoon in de winkel verkrijgbaar. En in het boekje zitten ook antwoordkaarten van de ECHTE uitgevers.
Succes!
Op een gegeven moment wordt er € 48,95 van mijn rekening afgeschreven. Het zou abonnementsgeld zijn voor een jaarabonnement Quest.
Ik liet het bedrag storneren en de rekening blokkeren. Ik kreeg van Euro Media Team de volgende brief met aangehechte acceptgiro.
Bij het automatisch incasseren van uw abonnement op Quest is een probleem opgetreden. Daarom ontvangt u deze factuur met acceptgiro. Wij verzoeken u het bedrag binnen 14 dagen op onze rekening over te maken. Indien u op andere wijze betaalt dan met de aangehechte acceptgiro, wilt u dan het betalingskenmerk ********** vermelden?
Ik antwoorde netjes met de volgende brief:
Geachte mevrouw, meneer,
Onlangs ontving ik van u een brief waarin u mij vraagt om een bedrag ad € 48,95 over te maken op rekening 8591791 ten name van Abonnementland inz Euro Media Team.
In de omschrijving van de brief staat vermeld dat het een abonnement betreft van het tijdschrift Quest. Daar ik geen overeenkomst met u heb gesloten voor een abonnement moet deze factuur op een vergissing berusten.
Ik verzoek u mij het factuurbedrag ad € 48,95 te crediteren en mij dat te bevestigen.
Hoogachtend,
De derde (ongevraagde) Quest heb ik geretourneerd. Ik heb nooit getekend en er is nooit een telefoongesprek opgenomen waarin ik akkoord ga met een overeenkomst met Euro Media Team (note: wanneer een bedrijf een telefoongesprek wilt/gaat opnemen, moet dit vooraf aan het gesprek aan u kenbaar worden gemaakt. Gebeurt dit niet? Dan is het telefoongesprek niet rechtsgeldig en kan niet als bewijs dienen. Een rechter zal dit ook afwijzen).
Na mijn brief heb ik geen reactie meer ontvangen. In november heb ik nogmaals een brief gestuurd met de vraag of ze mij een creditnota wilden sturen. Ook hierop geen respons. Duidelijk een geval van naar mijn mening kwakzalverij.
Tip: Koop nooit iets dat je telefonisch wordt aangeboden! Vaak heb je het aangeboden product niet eens nodig. Heb je het wel nodig, ga dan zelf op zoek naar de echte bron of een erkend bedrijf. Ergens aan komen is niet moeilijk, maar er vanaf komen wel..
Geloof nooit de (naïeve) telefoniste(s). Zij weten soms ook van niks.
Voorbeeld:
Bedrijf X verkoopt onderbroeken. De eerste twee krijg je geheel gratis thuisgestuurd. Je zit helemaal nergens aan vast. Behalve aan dat addertje onder het gras...
Bedrijf X is van plan om op een legale, maar slinkse manier jou geld afhandig te maken. En wel op zo'n manier dat justitie weinig of pas na een hele tijd, wanneer het kwaad al is geschied, misschien iets voor jou kan betekenen.
Bedrijf X huurt een callcenter in. Hier werken jonge studenten die hun uiterste best doen om alles te verkopen wat los en vast zit. Soms werken ze op provisiebasis en soms geldt de regel: geen target gehaald? Dan kan je vertrekken.
Het zijn aantrekkelijke goed betaalde baantjes op flexibele tijdstippen.
Het callcenter verkoopt ook de onderbroeken van Bedrijf X. De telefoniste(s) van het callcenter zijn razend enthousiast en onbewust van de bedrijfsfilosofie van bedrijf X en proberen u over te halen om twee gratis onderbroeken in ontvangst te nemen. Na uw akkoord begint de ellende. Bedrijf X neemt de aanvraag over en gaat geld rekenen. De telefoniste(s) zijn zich letterlijk van geen kwaad bewust of word je van het bekende kastje naar de muur gestuurd.
Btw. De Wapiti en Quest zijn gewoon in de winkel verkrijgbaar. En in het boekje zitten ook antwoordkaarten van de ECHTE uitgevers.
Succes!
Ik heb even wat berichtjes en het viel me op dat ik nog iets ander smee heb gemaakt bij dit Team!!
Ik kreeg vandaag een wapiti en een vakantieboek binnen, met d ebekende brief, waar trouwens geen adres of niets opstaat!@#!#@!
Ik bedank jullie daarvoor!!
Ik ben al lid van de Wakou en heb al een vakantieboek, hetzelfde boek nl.
Daar ik daar al lid van ben weet ik zeker dat ik niet heb toegezegd!!
Zij hebben denk ik mijn bankrek. nr. via de Wakou!!
IK heb nu een mailtje de deur uitgedaan en hopelijk wordt het geregeld!
Ik neem het hen zeer kwalijk dat ze mijn rekeningnr. van het andere abonnement gebruiken om er toch weer een graantje uit te slaan.
Heeft iemand dit zelfde meegemaakt??
Ik kreeg vandaag een wapiti en een vakantieboek binnen, met d ebekende brief, waar trouwens geen adres of niets opstaat!@#!#@!
Ik bedank jullie daarvoor!!
Ik ben al lid van de Wakou en heb al een vakantieboek, hetzelfde boek nl.
Daar ik daar al lid van ben weet ik zeker dat ik niet heb toegezegd!!
Zij hebben denk ik mijn bankrek. nr. via de Wakou!!
IK heb nu een mailtje de deur uitgedaan en hopelijk wordt het geregeld!
Ik neem het hen zeer kwalijk dat ze mijn rekeningnr. van het andere abonnement gebruiken om er toch weer een graantje uit te slaan.
Heeft iemand dit zelfde meegemaakt??
Ook wij hebben een proef abonnement genomen ( Burda in dit geval)
en ook bij ons is automatisch de proefperiode zonder onze instemming verlengt naar een vast abonnement en Euro Media had het bedrag alvast afgeschreven van onze rekening.
Even de Postbank gebeld bedrag laten terugboeken en een blokkade achter mijn rekening laten zetten voor deze club.
Wij weten niet hoe een en ander bij de diverse banken is geregeld maar Postbank had het in 5 minuten voor elkaar.
Wel hebben we ook een vriendelijk (ahum) meeltje gestuurd met grieven e.d. naar euromedia met daarin het "verzoek" om het abonnement te stoppen.
We denken wel dat het van belang is om dit soort zaken snel na afschrijving te regelen.
we hopen dat iemand hier iets aan heeft. Even afwachten wat Euromedia nu gaat doen. we houden jullie op de hoogte
en ook bij ons is automatisch de proefperiode zonder onze instemming verlengt naar een vast abonnement en Euro Media had het bedrag alvast afgeschreven van onze rekening.
Even de Postbank gebeld bedrag laten terugboeken en een blokkade achter mijn rekening laten zetten voor deze club.
Wij weten niet hoe een en ander bij de diverse banken is geregeld maar Postbank had het in 5 minuten voor elkaar.
Wel hebben we ook een vriendelijk (ahum) meeltje gestuurd met grieven e.d. naar euromedia met daarin het "verzoek" om het abonnement te stoppen.
We denken wel dat het van belang is om dit soort zaken snel na afschrijving te regelen.
we hopen dat iemand hier iets aan heeft. Even afwachten wat Euromedia nu gaat doen. we houden jullie op de hoogte
-
Ik heb alle berichten gelezen over het tijdschrift Wapiti.
Mij is nu hetzelfde gebeurd maar dan met het tijdschrift Wakou, ook van uitgeverij Euro Media Team.
Ik vraag mij af hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen.
Mij is nu hetzelfde gebeurd maar dan met het tijdschrift Wakou, ook van uitgeverij Euro Media Team.
Ik vraag mij af hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen.
-
beste mensen
ik kan jullie verzekeren dat euromedia team een legitiem bedrijf is .
waar ik al jaren tevreden klant ben.
elk jaar wissel ik in het aanbod dat ze mij doen.
het ene jaar de Quest en het andere de wapiti.
nu heb ik een knutseltijdschrift en een natuur en dierenboekje,uiteraard voor de kids.
alles word op tijd geleverd en er worden geen vreemde bedragen afgeboekt.
enkele van mijn kennissen hebben op mijn aanraden een proefpakketje genomen.
twee kennissen hebben een abonnementje genomen .
de andere twee hebben opgezegd, de boekjes nog ontvangen en verder niets meer gehoord. DUS GEEN RARE AFBOEKING.
als ik jullie berichten zo lees is er maar een oplossing.
lees de brief die je krijgt bij het eerste pakket goed door
en doe wat er in de brief staat.
dan hang je nergens aan vast
groetjes tevreden klant222
ik kan jullie verzekeren dat euromedia team een legitiem bedrijf is .
waar ik al jaren tevreden klant ben.
elk jaar wissel ik in het aanbod dat ze mij doen.
het ene jaar de Quest en het andere de wapiti.
nu heb ik een knutseltijdschrift en een natuur en dierenboekje,uiteraard voor de kids.
alles word op tijd geleverd en er worden geen vreemde bedragen afgeboekt.
enkele van mijn kennissen hebben op mijn aanraden een proefpakketje genomen.
twee kennissen hebben een abonnementje genomen .
de andere twee hebben opgezegd, de boekjes nog ontvangen en verder niets meer gehoord. DUS GEEN RARE AFBOEKING.
als ik jullie berichten zo lees is er maar een oplossing.
lees de brief die je krijgt bij het eerste pakket goed door
en doe wat er in de brief staat.
dan hang je nergens aan vast
groetjes tevreden klant222
Ook ik heb slechte ervaringen met deze lui. Sinds enige tijd ben ik dankzij hen lid van de Quest. Ik werd dit jaar door hen gebeld of ik lid wilde worden. Ik kocht het blad al sinds het eerste nummer in NL uitkwam, dus besloot ik maar lid te worden. Wat mij toen al opviel, was dat mijn Quest telkens een week later kwam dan hij in de winkel ligt. Geen probleem, dan wacht ik maar wat langer. Normaal komt hij altijd op de dinsdag nadat hij in de winkel ligt.
Nu is het dinsdag, en ha dik me er al op verheugd. Ik heb vorige week een zware operatie gehad, en zit dus nu ziek thuis. Maar helaas, geen Quest. Ik maar eens bellen met de Quest, maar daar konden zij me niet vinden. Vrouwtje aan de telefoon zuchtte en zei dat ik hem vast via Euro Media had afgesloten. Ze wenste me veel sterkte en zei dat ik alleen 's ochtends een paar uurtjes kan bellen.
Ik besloot maar eens te googlen, zeker ook omdat er bij 'mijn' Quests nooit een extraatje zit. Zo zou er vorige maand een 'alien'-condoom in moeten zitten, maar deze zat er niet in. Laatst had ik ook al geen voodoopopje gekregen. Enfin, ik kwam dus op dit forum uit. Ik ben me lam geschrokken, ik denk dat het moeilijk wordt mijn gelijk te krijgen. Ik zit trouwens in de schuldsanering, en dit was een goedkoop aanbod. Storneren lukt niet, omdat we zelf niet over ons geld beschikken. Een abonnement mocht nog net van de kredietbank, maar nu worden we dus keihard genomen door zulke oplichetrs.
Nu is het dinsdag, en ha dik me er al op verheugd. Ik heb vorige week een zware operatie gehad, en zit dus nu ziek thuis. Maar helaas, geen Quest. Ik maar eens bellen met de Quest, maar daar konden zij me niet vinden. Vrouwtje aan de telefoon zuchtte en zei dat ik hem vast via Euro Media had afgesloten. Ze wenste me veel sterkte en zei dat ik alleen 's ochtends een paar uurtjes kan bellen.
Ik besloot maar eens te googlen, zeker ook omdat er bij 'mijn' Quests nooit een extraatje zit. Zo zou er vorige maand een 'alien'-condoom in moeten zitten, maar deze zat er niet in. Laatst had ik ook al geen voodoopopje gekregen. Enfin, ik kwam dus op dit forum uit. Ik ben me lam geschrokken, ik denk dat het moeilijk wordt mijn gelijk te krijgen. Ik zit trouwens in de schuldsanering, en dit was een goedkoop aanbod. Storneren lukt niet, omdat we zelf niet over ons geld beschikken. Een abonnement mocht nog net van de kredietbank, maar nu worden we dus keihard genomen door zulke oplichetrs.
En hier is er nog eentje, die er leek in te trappen.
1 dag na het invulen van een enquete op internet, werd ik gebeld door iemand van Euro Media Team, met het aanbod om 2 exemplaren van Quest te ontvangen. Ik zou nergens aan vast zitten, het proefabonnement zou automatisch stoppen.
En vervolgens krijg je een brief, waarin staat dat je dus wel moet kenbaar maken dat je geen abonnement wil. Enfin, email gestuurd, en men reageert daar snel. Enkele uren later al antwoord, dat je uit de bestanden gehaald wordt, (het standaard antwoord dat ik al vaker hier zie staan).
Dat antwoord lijkt dus al klaar te liggen.
Bijzonder vreemd overigens dat een (professioneel) bedrijf gebruik maakt van een @gmail account.
Enniewee: ik ben er vanaf, maar krijg dus ook geen 2 proefnummers voor 5,95
Ik heb maar een exemplaar van Quest in de losse verkoop gehaald
1 dag na het invulen van een enquete op internet, werd ik gebeld door iemand van Euro Media Team, met het aanbod om 2 exemplaren van Quest te ontvangen. Ik zou nergens aan vast zitten, het proefabonnement zou automatisch stoppen.
En vervolgens krijg je een brief, waarin staat dat je dus wel moet kenbaar maken dat je geen abonnement wil. Enfin, email gestuurd, en men reageert daar snel. Enkele uren later al antwoord, dat je uit de bestanden gehaald wordt, (het standaard antwoord dat ik al vaker hier zie staan).
Dat antwoord lijkt dus al klaar te liggen.
Bijzonder vreemd overigens dat een (professioneel) bedrijf gebruik maakt van een @gmail account.
Enniewee: ik ben er vanaf, maar krijg dus ook geen 2 proefnummers voor 5,95
Ik heb maar een exemplaar van Quest in de losse verkoop gehaald
Ja hoor, ik heb helaas ook te maken met deze mensen. Echter betreft het hier Euro Media Int. in Apeldoorn. Ze kwamen aan de deur met een aanbod van de leesportefeuille. Een week op proef en daarna een klein bedrag per week. Ik dacht dat het hier ging om DE leesportefeuille. Mij werd ook gezegd dat er oa het blad Quest in zat. Echter, ik kreeg 1 maand later een pakket met kinderboeken en een factuur. Dit wilde ik helemaal niet. Ik heb niets betaald, alles aangetekend retour gestuurd en kreeg nu ineens een brief met dat ik voor 24 maanden abonneegeld verschuldigd ben volgens de voorwaarden. Welke voorwaarden? Ik heb niets gezien, niet eens een bevestiging ergens van! En was er niet iets op proef?
Helaas ben ik er tot nu toe nog niet vanaf. Mocht iemand weten hoe ik er vanaf kom, laat het me alsjeblieft weten.
Helaas ben ik er tot nu toe nog niet vanaf. Mocht iemand weten hoe ik er vanaf kom, laat het me alsjeblieft weten.
Pas op voor Euro Media int. in Apeldoorn. Er is een verkoper bij mij aan de deur geweest met een aanbieding van een kinderpakket voor 5 euro in de maand. Ik zou eerst een proefpakket krijgen en kon daarna besluiten of ik wel of niet het abonnement wilde. Nou daar klopt helemaal niets van. Helaas ben ik zo stom geweest niet de kleine letters te lezen. Ook heb ik geen doordruk van de overeenkomst ontvangen. Ik heb in goed vertrouwen een afspraak gemaakt. Nu blijkt de verkoper het contract te hebben aangepast, de prijs van 5 euro te hebben teruggedraaid naar 11,95 en ook nog eens een extra pakket te hebben aangekruist waar ik helemaal niet om gevraagd, noch afgesproken heb. Ik heb getracht tot een oplossing te komen met Euro Media, maar ze zeggen je zit eraan vast. Duidelijke oplichterij!!!! Het is een eenmanszaak en hun adres is Hoge Dries 301, 7335 AP Apeldoorn.
NEEM GEEN ABONNEMENT OP QUEST!!!!
Ze ( = Euro Media) zeggen dat je een proefabonnement krijg van 2x.(via telefonische verkoop)
Vervolgens zit je vast aan je jaarabonnement voor € 49.- wat automatisch van je rekening wordt gehaald, omdat je het proefabonnement niet stop gezegd hebt, via een brief die je nooit krijgt!
Als ik Quest was zou ik deze abonnementverkoper maar eens gaan aanspreken, want ik zou als uitgever niet zo'n reclame over mijn blad willen.
Overigens ben ik al bijna 2 dagen bezig met dit alles uit te zoeken.
Ben je er ook in getuind?
Euro Media team uit Geleen met tel. 046-4759115/4746654 hoef je niet te bellen, want je wordt heel lang in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken, zullen ze ook wel weer op verdienen....
ze zijn aan te schrijven via : [email protected]
Gek ook van Quest dat als je op hun site kijkt bij abonnementenservice je een andere aanbieder krijgt die hier niets mee te maken wil hebben. je krijgt alleen het bovenstaande tel.nummer en verder kunnen ze niets zeggen. QUEST wake up!!! slecht voor jullie naam ook
ikbaalook, jan 2009
Ze ( = Euro Media) zeggen dat je een proefabonnement krijg van 2x.(via telefonische verkoop)
Vervolgens zit je vast aan je jaarabonnement voor € 49.- wat automatisch van je rekening wordt gehaald, omdat je het proefabonnement niet stop gezegd hebt, via een brief die je nooit krijgt!
Als ik Quest was zou ik deze abonnementverkoper maar eens gaan aanspreken, want ik zou als uitgever niet zo'n reclame over mijn blad willen.
Overigens ben ik al bijna 2 dagen bezig met dit alles uit te zoeken.
Ben je er ook in getuind?
Euro Media team uit Geleen met tel. 046-4759115/4746654 hoef je niet te bellen, want je wordt heel lang in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken, zullen ze ook wel weer op verdienen....
ze zijn aan te schrijven via : [email protected]
Gek ook van Quest dat als je op hun site kijkt bij abonnementenservice je een andere aanbieder krijgt die hier niets mee te maken wil hebben. je krijgt alleen het bovenstaande tel.nummer en verder kunnen ze niets zeggen. QUEST wake up!!! slecht voor jullie naam ook
ikbaalook, jan 2009
Ook wij hadden te maken met Euro Media Int. te Apeldoorn. Wij kregen een rekening voor een kinderpakket, die wij overigens nooit hadden ontvangen. Na gebeld te hebben blijkt er in september een vertegenwoordiger bij ons aan de deur geweest te zijn en wij zouden een contract hebben ondertekend voor een kinderpakket. Ik vond dat raar want op die dag zijn wij helemaal niet thuis en inderdaad vertelde ze mij dat ik er voor 2 jaar aan vast zat en er niet zomaar vanaf kon. Wij hebben om een kopie van het contract gevraagd en die hebben ze ook opgestuurd. Helaas voor hun maar wat blijkt dit contract was absoluut niet door ons ingevuld of ondertekend. Dit geef je toch te denken want hoe komen ze aan onze gegevens. Wij hebben een pittige brief gestuurd naar deze firma waarin wij eiste dat dit opgelost zou worden en anders zouden wij aangifte gaan doen bij de politie van valsheid in geschrifte. Inmiddels hebben wij een brief van hun ontvangen dat de zaak is opgelost en dat wij nergens aan vastzitten.
Ik heb inmiddels ook de politie gesproken en heb maandag a.s. een afspraak om aangifte te doen van oplichterij en fraude met daderindentificatie (zoals dat heet). Ook ben ik er achtergekomen dat er additionele regels gelden voor aan de deur verkopen en telefonische verkopen. Hieraan heeft Euro Media int. te Apeldoorn zich niet gehouden, overeenkomsten met hun kun je dus gewoon nietig verklaren middels een aangetekende brief. Op de site van Consuwijzer en bij de Kamer van Koophandel kun je hier meer info over vinden.
Consuwijzer: http://www.consuwijzer.nl/Consumententh ... colportage Kamer van Koophandel: http://www.kvk.nl/wettenenregels/300_Ve ... ortage.asp
Als iedereen die problemen met hun heeft en heeft gehad ook aangifte doet bij de politie kan mogelijk voorkomen worden dat meer mensen de dupe worden van dit bedrijf.
Consuwijzer: http://www.consuwijzer.nl/Consumententh ... colportage Kamer van Koophandel: http://www.kvk.nl/wettenenregels/300_Ve ... ortage.asp
Als iedereen die problemen met hun heeft en heeft gehad ook aangifte doet bij de politie kan mogelijk voorkomen worden dat meer mensen de dupe worden van dit bedrijf.
Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie. Formeel is de aanklacht valsheid in geschrifte door Euro Media. int. te Apeldoorn. Ook al heb ik een contract getekend en heb ik niet goed naar de kleine letters gekeken wordt mijn aangifte door de politie echt serieus genomen. (Het is ook serieus!!!)
Zodra er meer klachten/aangifte komen kan de politie echt stappen ondernemen richting Euro Media int. te Apeldoorn.
Dus wederom, heb je problemen met hun of met hun gehad, meldt het bij de politie. Laat Euro Media int. te Apeldoorn niet nog andere mensen oplichten! Ook al is dit in vergelijking met andere misdaden klein, laten we (ook) hier een stop roepen en voorkomen dat dit bedrijf nog meer mensen dupeert!!
Zodra er meer klachten/aangifte komen kan de politie echt stappen ondernemen richting Euro Media int. te Apeldoorn.
Dus wederom, heb je problemen met hun of met hun gehad, meldt het bij de politie. Laat Euro Media int. te Apeldoorn niet nog andere mensen oplichten! Ook al is dit in vergelijking met andere misdaden klein, laten we (ook) hier een stop roepen en voorkomen dat dit bedrijf nog meer mensen dupeert!!
Euro Media Team en Euro Media int Apeldoorn zijn 2 verschillende bedrijven die niets met elkaar te maken hebben.
Ter informatie
Dit is het adres van Euro Media Team waar u terecht kunt voor vragen/klachten en opmerkingen.
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
Tel: 046-4759445
bereikbaar (maandag t/m donderdag 09:30 tot 12:30)
Fax 046-4757175
Email: [email protected]
Ter informatie
Dit is het adres van Euro Media Team waar u terecht kunt voor vragen/klachten en opmerkingen.
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
Tel: 046-4759445
bereikbaar (maandag t/m donderdag 09:30 tot 12:30)
Fax 046-4757175
Email: [email protected]
nou dan ben ik ook mooi beet genomen ik zag dus van de week dat ze weer geld hadden afgehaald maar het proefabbonement is al voorbij dus heb ze gemaild en het geld terug geboekt maar helaas heb ik nog geen antwoord op mijn mail gekregen ik hoop dat ik er wel vanaf kom nu dan ?????? dat ze dit zouden doen had ik niet verwacht ze praten zo vriendelijk en idd ze zeggen dat je nergens aan vast zit en dat na het proefabbonement alles gewoon stopt fraai hoor en ik ben nog wel een gehandicapte moeder met twee kinderen aan de bijstand ik hoop dat ze alsnog een mail terug sturen en anders hoop ik dat iemand mijn kan helpen hiermee ??? groetjes lady evil
Kijk op deze sites, mogelijk heb je meer rechten dan je dacht:
En je kunt het bedrag dat ze hebben afgeschreven altijd laten storneren via je bank of giro.
En je kunt het bedrag dat ze hebben afgeschreven altijd laten storneren via je bank of giro.
ze hebben een mail gestuurt ik ben er gelukkig vanaf gekomen dank zij jullie hulp allen heel erg bedankt
Ook ik ben inmiddels de dupe van Euro Media Geleen. Twee maanden geleden ben ik gebeld n.a.v. een EK-pool waaraan ik had meegedaan. Doordat ik hoog had gescoord werden mij 4 nummers voetbalmagazine aangeboden voor 3 euro, daarna zou ik nergens aan vast zitten.
Wat schetst mijn verbazing, een week later ontvang ik een brief waarin ik welkom wordt geheten als nieuw lid en met de mededeling dat er 34 euro van mijn rekening zou worden geschreven.
Ik heb gelijk gebeld en mijn gegevens zouden uit het systeem worden gehaald. Daarna ben ik voor een maand naar het buitenland vertrokken. Bij terugkomst bleek dat het geld van mijn rekening was geschreven. Via de bank kon ik niets doen omdat de termijn van 30 dagen verstreken was. Ben nu via Euro Media aan het proberen om het geld retour te krijgen en hoop dat dit lukt,
Waar ik wel van geschrokken ben is dat dit soort bedrijven geld van jouw bankrekening kunnen halen zonder dat je ergens voor getekend hebt. Heb dit bij mijn bank kenbaar gemaakt maar die geven aan dat dit nu eenmaal zo werkt. Heb overigens wel via mijn bank Euro Media laten blokkeren zodat zij nooit meer automatisch geld van mijn rekening kunnen halen.
Wat schetst mijn verbazing, een week later ontvang ik een brief waarin ik welkom wordt geheten als nieuw lid en met de mededeling dat er 34 euro van mijn rekening zou worden geschreven.
Ik heb gelijk gebeld en mijn gegevens zouden uit het systeem worden gehaald. Daarna ben ik voor een maand naar het buitenland vertrokken. Bij terugkomst bleek dat het geld van mijn rekening was geschreven. Via de bank kon ik niets doen omdat de termijn van 30 dagen verstreken was. Ben nu via Euro Media aan het proberen om het geld retour te krijgen en hoop dat dit lukt,
Waar ik wel van geschrokken ben is dat dit soort bedrijven geld van jouw bankrekening kunnen halen zonder dat je ergens voor getekend hebt. Heb dit bij mijn bank kenbaar gemaakt maar die geven aan dat dit nu eenmaal zo werkt. Heb overigens wel via mijn bank Euro Media laten blokkeren zodat zij nooit meer automatisch geld van mijn rekening kunnen halen.