LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] grando keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door siemens »

leg mij eens uit wat de precise verschilenzijn tussen deze 2 merken( type) op het ziet het ook het zelfde er uit ,ook een laden met demping en glasje ipv stang maten zijn verglijkbaar.zit er verschil in service ,? deze krijg ik toch van de keuken leverancier?
ik zie de reactie's wel verschijnen.zit een klein prijs verschil in
geba 12225 of sm 1080 11900 is dit het prijs verschil waar? zoja waarom of zonee waarom niet,(ik wil graag alles weten van de experts :wink: )

breakie
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mar 2008 19:16

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door breakie »

@ siemens: Welke partij zit er exact achter keukenofferte.eu en was de prijs gunstig? Ik wantrouw het altijd als ze niet gewoon namen noemen

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door siemens »

Dat weet ik niet :?: , krijg antwoord van Frank van Lonkhuijsen,hij is intermediair voor wellicht een duitse firma die div.soorten keukens leveren.
Je hoeft niet aan te betalen en je maakt een afspraak via frank, bevalt je het niet dan zeg je de afspraak af..
8)

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door pufje »

Geplaatst op 22 Feb 2008 19:24 door MR.kweetniet


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo, ik zou graag willen weten of er nog meer gedupeerden zijn van het faillissement van Keukenmediair BV / GmbH om hierover te praten.
Is altijd aan te raden om met dit soort bedrijfjes in zee te gaan, lekker goedkoop

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door siemens »

Keukens worden aangeoden door:

Möbel Faber
http://www.moebel-faber.de/

iemand ervaring hier mee?? :?:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Mijn ervaring met deze firma stopte bij het lezen van de pagina die zo begon:
Profileer van den kooplust van uw vrienden, het is de mooite waard.
Tja dan ben ik het maar wederom met pufje eens.......

breakie
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mar 2008 19:16

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door breakie »

klinkt weer "to good to be true", ik haak af.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door siemens »

Heb ook telefonich gesproken met de man en klonk goed,in nederland
nog geen gevonden die zo scherp aanbied, nederland gemiddels 1000 tot 2000 euro duurder uit.of is er een keuken advieseur/verkoper die het wil proberen, heb een complete offerte liggen dus allen artikel nummers invoeren 8)

leandra1975
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 apr 2008 21:37

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door leandra1975 »

Beste Siemens,

Door welke Duitse keukenleverancier wordt de keuken dan geplaatst indien je besluit tot aankoop van de betreffende keuken via keukenofferte.eu van Frank of Yuri L. uit Bunnik?

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door siemens »

http://www.moebel-faber.de/

Uwe Faber

MÖBEL FABER

Het kleine keuken bedrijf uit duitsland , heb al meedere malen iemand zien rijden van het bedrijf.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door rayke »

Het kleine keuken bedrijf uit duitsland , heb al meedere malen iemand zien rijden van het bedrijf
Klaar met reclame maken?

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door rvkeuken »

1000 tot 2000 euro goedkoper op een keuken van 9000-10000 euro? of meer, en hoe zit het met aansluiten? en hoe zit het met garantie?
Ik heb niks tegen in nederland/duitsland kopen, maar met iets als een keuken ga ik vooral voor service, kwaliteit tegen een goede prijs (waar ik mij goed bij voel), bij deze toko gaan mijn nekharen overeind staan.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door siemens »

Hoeveel keuken deurtjes zou je voor die 1000 euro besparing kopen ?
en montage zou je 16 uur iemand kunnen inhuren.
Apparatuur is fabrieks garantie dus loop je daarop ook geen risico.
Ik maak geen reclame voor deze beste man , ik heb bij hem een aantal
vragen gesteld en een mooie offerte gekregen voor een sytemat keuken.In de buurt al gevraagt deze komen idd 1000 euro duurder uit met pelgrim apparatuur , ik heb nu wel een aanbieding voor een horst keuken voor de zelfde prijs met siemens app. Ben nog in afwachting van een format keuken we hebben nog geen beslissing genomen.Maar als het een systemat keuken word maakt hij een goede kans.
Je betaald de keuken pas als deze voledig is opgeleverd/geplaatst,dus in feite loop je geen risico.

precipio
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2008 16:18

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door precipio »

Hallo,

Om even het e.e.a. op te helderen, Wij (Keukenofferte.eu) bemiddelen voor keukenleveranciers uit Duitsland.

De aanvraag van een offerte is geheel vrijblijven, en betaling vindt altijd pas plaats nadat de keuken naar alle tevredenheid van de klant is opgeleverd. Wij vragen géén aanbetaling wat voor onze klanten een 100% garantie op kwaliteit en tevredenheid garandeerd.

Wij beloven niet alleen mooie keukens tegen een lage prijs zoals dit in Nederland vaak het geval is, maar wij maken onze beloften ook nog eens waar.

Tevens krijgt u garantie op de gehele keuken (niet alleen apperatuur, maar ook op alle kastjes, lades, werkbladen en overige onderdelen).

Met vriendelijke groet,
Yuri van Lonkhuijsen
KeukenOfferte.eu

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Klaar met reclame maken?

Nee dus :lol:


Maar Yuri, ik doe net of ik gek ben dus spam nog even door....

Helder dit even op:

Jouw webwinkeltje:
Betaling bij aflevering! Geen vooruitbetaling, dus geld niet kwijt bij een eventueel faillissement.
en dan

Jouw spammetje:
betaling vindt altijd pas plaats nadat de keuken naar alle tevredenheid van de klant is opgeleverd

Wat is het nu..... oplevering of aflevering? Misschien kan een aanbetaling op de keukens helpen om een Adwords-campagne te starten. :roll:


MVG

precipio
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2008 16:18

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door precipio »

Afleveren bedoelen we mee zodra de keuken geplaatst en naar winst is, wellicht een puntje om aan te passen op de website voor wat meer duidelijkheid.

Adwords campagne hebben we wel gehad hoor, komt alleen nog niet het gewenste resultaat uit. Wellicht een optimalisatie na de zomervakantie, eventueel met online keukenplanner...

Joe D
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jul 2008 22:41

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door Joe D »

Afleveren bedoelen we mee zodra de keuken geplaatst en naar winst is, wellicht een puntje om aan te passen op de website voor wat meer duidelijkheid.
Sommige bedrijven denken blijkbaar de hele dag alleen maar aan de winst. :wink:

pdegroot
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2008 12:02

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door pdegroot »

Ik zie hier mensen waardeoordelen geven over een bedrijf waar ze geen ervaring mee hebben. Erg ongenuanceerd.

Ik spreek wel uit eigen ervaring en ondertussen ken ik ook de ervaringen van zeker 3 andere mensen (collega's) en die zijn zonder uitzondering erg positief. Mijn keuken werd op tijd geleverd en in 1X goed geinstalleerd. Erg goede mensen en zeer persoonlijke behandeling

Pieter

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: grando keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Pdegroot,

Dat kan wel maar dat maakt het alleen maar vreemder dat keukenofferte.eu het nodig heeft om te spammen op een consumentenforum.....

MVG

Gesloten