Je wordt gebeld en als je je telefoon opneemt, hoor je eerst een computerstem zeggen: Wij vragen u een ogenblik geduld te hebben en kort daarna krijg je een telefonist(e) van Energie: Direct aan de lijn.
Op die manier lijkt het dus alsof je zelf hebt gebeld in plaats van dat je gebeld bent. Gelukkig heb ik de uitzendingen over ED van Radar en Kassa gezien en weet ik dus dat je in ieder geval geen JA moet zeggen.
Sterker nog: als ze weer eens bellen dan hang ik gelijk op zonder ook maar één woord gezegd te hebben.
Eerst hing ik gelijk op toen ik dat computerstemmetje hoorde, maar als je dan ophangt, wordt je vijf minuten later weer gebeld
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik heb nu een boze mail gestuurd naar hun met het verzoek om al mijn gegevens met onmiddellijke ingang uit hun systeem te verwijderen, dus laten we hopen dat ze daar gehoor aan geven
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of jullie daar ook last van hebben gehad of van iets dergelijks bij een andere energieleverancier.