LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] corendon
Re: corendon
Corendon kan er niets aan doen als uw vliegtuig te laat is
Mijn collega is net (vorige week) terug uit Turkije met Corendon, alles perfect geregeld, een NL arts in het ziekenhuis, Nederlandse communicatie, etc etc.
Mijn collega is net (vorige week) terug uit Turkije met Corendon, alles perfect geregeld, een NL arts in het ziekenhuis, Nederlandse communicatie, etc etc.
mlf corendon heeft een eigen vloot aan vliegtuigen
en deze staan er om bekent dat ze om de regel maat de vluchten
zelf veranderen dus dat ligt niet aan de mensen en ook niet aan schiphol
als corendon midden in de nacht om een uur off 3 land
op schiphol dan moet men een bedrag betalen van 5000 euro per uur aan de gate van daar dat corendon het liefst zo snel mogelijk weer weg wil van schiphol
maar dan heeft deze persoon nog geen recht op te zeuren
wat kan corendon er aan doen als men een hernia krijg
en ja dat men vertraging heb ja dat kan gebeuren
en deze staan er om bekent dat ze om de regel maat de vluchten
zelf veranderen dus dat ligt niet aan de mensen en ook niet aan schiphol
als corendon midden in de nacht om een uur off 3 land
op schiphol dan moet men een bedrag betalen van 5000 euro per uur aan de gate van daar dat corendon het liefst zo snel mogelijk weer weg wil van schiphol
maar dan heeft deze persoon nog geen recht op te zeuren
wat kan corendon er aan doen als men een hernia krijg
en ja dat men vertraging heb ja dat kan gebeuren
nee corendon regelt geen vertragingen maar wel de luchthavens, het is ontzettend druk van NL naar Turkije en andersom, vliegtuigen worden voor vertrek gecontroleerd en het moet liefst zo snel mogelijk anders gaan vakantiegangers klagen, dit allemaal door zoveel boekingen naar Turkije.
Ik vlieg weliswaar niet naar Turkije maar ik heb nog nooit van mijn leven een vertraging meegemaakt. Dit gebeurt alleen op populaire vluchten.
Ik vlieg weliswaar niet naar Turkije maar ik heb nog nooit van mijn leven een vertraging meegemaakt. Dit gebeurt alleen op populaire vluchten.
Ik ben vele malen met Corendon op reis geweest, o.a. naar Istanbul en Antalya.
Ik ben daar tevreden over, de prijzen zijn laag en ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima.
Als ik de verhalen lees van ene Henny (gebruik de spellingscontrole eens) dan denk ik wel, blijf lekker thuis!
Met zulke klanten kan geen enkele touroperator iets goed doen.
Ik ben daar tevreden over, de prijzen zijn laag en ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima.
Als ik de verhalen lees van ene Henny (gebruik de spellingscontrole eens) dan denk ik wel, blijf lekker thuis!
Met zulke klanten kan geen enkele touroperator iets goed doen.
corendon gooit er gewoon vluchten tussen uit om de toestellen vol te krijgen heb het zelf 2 keer mee gemaakt ze maken er gewoon een puin hoop van des ondanks kan corendon er niets aan doen als men in een ziekenhuis terecht komt
beste mensen
tis eigenlijk een topic van niks
waar hebben we het over.
elke maatschapij onuair / transavia /corendon
zijn gewoon de wat goedkopere vluchten voor een all naar turkije
probeer eens voor het zelfde bedrag naar
tenerife of griekenland te gaan lukt dus nie echt.
tis toch simpel iedereen die wat vervoerd mensen of brood of fietsen
wil zijn bakkie vol hebben dat is de winst
dus hier komt ie weer voor een dubbeltje op de eerste rij en dat kan soms goed gaan maar ook goed fout
mijn ervaring was oke naar alanya alleen de bus rit was lang maar daar
kies je zelf voor.
maar beste henny corendon is niet aanspaakelijk voor een henny(ja)
of lieve dames die ook hebben betaald voor een kamer.
en dat ze iemand uitnodigen zal dan wel kunnen.
1 vrouw 1 man zal dan wel 2persoons kamer zijn geweest.
dus henny mijn tip voor jou
www.gelderland.nl
of gewoon naar putten
gr rene
tis eigenlijk een topic van niks
waar hebben we het over.
elke maatschapij onuair / transavia /corendon
zijn gewoon de wat goedkopere vluchten voor een all naar turkije
probeer eens voor het zelfde bedrag naar
tenerife of griekenland te gaan lukt dus nie echt.
tis toch simpel iedereen die wat vervoerd mensen of brood of fietsen
wil zijn bakkie vol hebben dat is de winst
dus hier komt ie weer voor een dubbeltje op de eerste rij en dat kan soms goed gaan maar ook goed fout
mijn ervaring was oke naar alanya alleen de bus rit was lang maar daar
kies je zelf voor.
maar beste henny corendon is niet aanspaakelijk voor een henny(ja)
of lieve dames die ook hebben betaald voor een kamer.
en dat ze iemand uitnodigen zal dan wel kunnen.
1 vrouw 1 man zal dan wel 2persoons kamer zijn geweest.
dus henny mijn tip voor jou
www.gelderland.nl
of gewoon naar putten
gr rene
Corendon moet weer is over de tong.
Dit topic slaat nergens op en het is een vaag verhaal.
Heb reeds vele malen met Corendon een Turks reisje geboekt en ben gewend aan de kleine onhebbelijkheidjes van deze maatschappij.
Het is budget en alle waar is naar zijn geld.
Prijs/kwaliteit verhouding is meestal wel ok.
Jezelf er een beetje op in stellen kan dan geen kwaad.
Als je dat niet wilt, is er ook nog Neckerman en OAD.
Betaal je wat meer, maar ook deze bedrijven laten steken vallen.
Dit topic slaat nergens op en het is een vaag verhaal.
Heb reeds vele malen met Corendon een Turks reisje geboekt en ben gewend aan de kleine onhebbelijkheidjes van deze maatschappij.
Het is budget en alle waar is naar zijn geld.
Prijs/kwaliteit verhouding is meestal wel ok.
Jezelf er een beetje op in stellen kan dan geen kwaad.
Als je dat niet wilt, is er ook nog Neckerman en OAD.
Betaal je wat meer, maar ook deze bedrijven laten steken vallen.
We hebben in Dec 2007 geboekt een vakantie naat turkeye voor 8 dagen vertrek 22juli terug 29 juli. We wilden er vroeg bij zijn omdat we vanwege de 3 kinderen vanuit airport maastricht willen vertrekken,we wonen hier 5 km vandaan en dan hoeven we niet zo lang te reizen. Een week voor vertrek geen tickets, zijn we gaan bellen en er werd ons meegedeeld dat sundirect ook nog geen gegevens had en we rustig moesten afwachten. Na veel bellen kregen we drie dagen van te voren te horen dat corendon heeft besloten niet vanaf maastricht te vertrekken maar vanaf duitsland, 1 uur volgens sundirect met de bus vanuit het vliegveld maastricht. Daar waren we natuurlijk niet blij mee, we wilden tenslotte de reistijd verkorten door vanaf maastricht te vliegen. Nu kreeg ik gisteren de tickets binnen en tot onxe ontsteltenis vertrekt het vliegtuig om 22,55, zijn we dus al een dag vakantie kwijt, en de terugvlucht vertrekt om 10.30 ook weer een dag kwijt.We hebben ook de vliegtax betaald en vraag me af hoe we die terug kunnen vorderen aangezien er nu vanuit duitsland wordt gevlogen. al met al zal ik niet meer met corendon vliegen en bij sundirect boeken.
MVG Linda
MVG Linda
Nou, je bent er maar weer lekker mee zo te lezen. Denk je van huis te kunnen vertrekken, vroeg boeken, mag je een uurtje verder rijden. Pfff... moet toch ook niet gekker worden!
Laatst gewijzigd door G7 op 20 jul 2008 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
G7 was jij niet tegen Corendon ?????
Nee hoor Henri. Ben zelfs aleens met hen ( via Go-Mundo) op vakantie geweest en we hadden echt alles mee. Met Transavia i.p.v. Onur en s'morgens vroeg heen en laat terug. De prijs, iets van €199.p.p. Hotel LO. Beter kon niet.G7 was jij niet tegen Corendon ?????
Maar over het algemeen ga ik toch liever met Oad e.d.
Maar voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, ben ik altijd voor te vinden hoor. Ok al gaat het met Corendon.
-
Om misverstanden te voorkomen; het bedrijf dat in zwaar (financieel) weer terecht is gekomen is Sun Travel in Maastricht. Met Sun Direct (gevestigd in Hoofddorp) is niets aan de hand!Bij Sundirect geboekt? Maar die is van de week toch failliet gegaan? Regelt Corendon nu de boel voor jullie dan?
Beste reisagent oo7.
Ik bied hier mijn verontschuldiging aan, want je hebt helemaal gelijk.
Ik zou niet willen dat een welwillend goedlopend bedrijf hier de dupe van wordt, maar ik heb waarschijnlijk te snel gelezen over die berichten. Nogmaals sorry. Namen lijken ook wel een beetje op elkaar, vandaar mijn te snelle conclusie.
Ik bied hier mijn verontschuldiging aan, want je hebt helemaal gelijk.
Ik zou niet willen dat een welwillend goedlopend bedrijf hier de dupe van wordt, maar ik heb waarschijnlijk te snel gelezen over die berichten. Nogmaals sorry. Namen lijken ook wel een beetje op elkaar, vandaar mijn te snelle conclusie.
reis geboekt bij corendon alanya terug 10 aug'08 wat fout kon gaan ging fout 7 uur vertraging slecht hotel terug gedropt in parijs ipv brussel touroperator daar deed niets !!! hoor en zie veel klachten, graag reacties gedupeerden
hallo
Wie kan mij helpen waar ik moet zijn voor mijn klacht?
ik heb geboekt bij corendon 15 daagze reis met 14 overnachtingen
in hotel all inn.
Nu krijg ik mijn tickets met de reistijd we vertrekken om
23.20 en komen aan om 4.20 dus eer je in het hotel bent is het tussen 7 en 8 uur s'morgens.
Je bent dus 1dag maar ook 1 nacht kwijt plus je all inn terwijl je wel betaald hebt.
Ik ken de regel dat je wel eens 1 dag kwijt kan zijn met vliegen maar toch niet de nacht erbij bij zo een vlucht.
Dit is de eerste keer dat ik met hun vlieg maar denk bij dit nu ook de laatste keer ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
Dus als iemand mij kan helpen waar ik moet zijn ben ik zeer blij.
vriendelijke groetjes
Wie kan mij helpen waar ik moet zijn voor mijn klacht?
ik heb geboekt bij corendon 15 daagze reis met 14 overnachtingen
in hotel all inn.
Nu krijg ik mijn tickets met de reistijd we vertrekken om
23.20 en komen aan om 4.20 dus eer je in het hotel bent is het tussen 7 en 8 uur s'morgens.
Je bent dus 1dag maar ook 1 nacht kwijt plus je all inn terwijl je wel betaald hebt.
Ik ken de regel dat je wel eens 1 dag kwijt kan zijn met vliegen maar toch niet de nacht erbij bij zo een vlucht.
Dit is de eerste keer dat ik met hun vlieg maar denk bij dit nu ook de laatste keer ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
Dus als iemand mij kan helpen waar ik moet zijn ben ik zeer blij.
vriendelijke groetjes
-------
dus eer je in het hotel bent is het tussen 7 en 8 uur s'morgens.
-----------------------------------------------------------------------
Mooie tijd.
Ontbijten, zwembroek aan, en naar zee.
Daar kun je prima uitrusten.
Vooral een goede vakantie van maken.
Je bent op de juiste dag vertrokken, en vliegtijden kunnen nu eenmaal zo uitpakken.
Denk dat er weinig tegenin te brengen is.
-------
dus eer je in het hotel bent is het tussen 7 en 8 uur s'morgens.
-----------------------------------------------------------------------
Mooie tijd.
Ontbijten, zwembroek aan, en naar zee.
Daar kun je prima uitrusten.
Vooral een goede vakantie van maken.
Je bent op de juiste dag vertrokken, en vliegtijden kunnen nu eenmaal zo uitpakken.
Denk dat er weinig tegenin te brengen is.
zo ombeschoft is corendon
heb vanavond naar sbs zitten kijken en ja hoor wie kwam er weer in voor corendon met die host die daar zat nee ik doe er niets aan zo gaat corendon te werk
maar moet wel zeggen als de tv er bij komt kan het alle maal wel anders
dus mensen kijk uit waar je boekt
heb vanavond naar sbs zitten kijken en ja hoor wie kwam er weer in voor corendon met die host die daar zat nee ik doe er niets aan zo gaat corendon te werk
maar moet wel zeggen als de tv er bij komt kan het alle maal wel anders
dus mensen kijk uit waar je boekt
Corendon is onbetrouwbaar gebleken de laatste jaren wat afspraken betreft en de afwikkeling van klachten.
Als de TV erbij komt dan kan in eens alles volgens de geldende normen..
Mijn advies boek niet via Corendon ze zijn niet klantvriendelijk
betaal iets meer bij een reisorganisatie die wel te vertrouwen is.
En trap niet in die gladde praatjes van Corendon want daar zijn het meesters in.
Als de TV erbij komt dan kan in eens alles volgens de geldende normen..
Mijn advies boek niet via Corendon ze zijn niet klantvriendelijk
betaal iets meer bij een reisorganisatie die wel te vertrouwen is.
En trap niet in die gladde praatjes van Corendon want daar zijn het meesters in.
vandaag weer naar sbs gekeken en tot mijn schrik was weer corendon in het nieuw met griekeland ze kunnen het niet laten op er een puin zooi van te maken daar om mensen boek toch niet bij corendon je ziet het
als mensen klagen doet men er geen bal aan
ja als de tv er bij komt kan het wel in een keer raar he en dan hebben ze ook nog van die doods kisten vliegen die oud zijn en van elende uit elkaar vallen
als mensen klagen doet men er geen bal aan
ja als de tv er bij komt kan het wel in een keer raar he en dan hebben ze ook nog van die doods kisten vliegen die oud zijn en van elende uit elkaar vallen
Zijn er nog mensen die over bovenstaand bedrijf nog klachten hebben stuur ze dan voor 1 november naar
[email protected]
http://www.wimversteegen.nl/
[email protected]
http://www.wimversteegen.nl/