LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Carl1: Nee, ik hoef je niet te spreken. Uit je reactie blijkt wel hoe weinig respect jij hebt voor de mensen die geinvesteerd hebben in je piramide.

Ook al zouden we een gesprek hebben, dan kan ik je nog niet geloven. Je hebt al zoveel onwaarheden vertelt.

Er is maar 1 manier om respect af te dwingen en dat is juiste informatie verstrekken.


Niemand hoeft zijn geld te eisen want een ieder krijgt gewoon zijn deel.
Ik vraag me af wat dan ieders deel is en of dat deel(tje) wel ooit betaald zal gaan worden
Jouw woorden hebben to nu toe geen betekenis. Zet het eerst maar eens om in daden

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Dat bedoel ik dus ,wel dingen zeggen maar iemand in zijn gezicht iets zeggen valt niet mee.Gewoon aan de gang blijven zoals je doet als altijd.Kom je erg ver mee
geloof dat je voor de rest ook niet kan lezen ,mensen krijgen waar ze recht op hebben zoals de wet zegt .Dus voor de rest de goot in met jou.
Als er geen respect was bij Tribu ,waren ze al lang verdwenen en gingen niet over tot betalingen ,hetgeen ze al voor parten hebben gedaan maar wordt maar even vergeten.Jij schijnt het altijd beter te weten
Respect voor jou bestaat er niet meer en voor mijn part mag je doodvallen lafaard en dat zeg ik die mij gewoon bekend maak Carl Langenhorst wonend in Nerja , mocht je me nog een keer op willen zoeken .Mijn naam zegt genoeg hier en ze wijzen bij navraag van zelf
mijn huis.
Bied mijn hulp aan en je blijft de boel afkraken op werkelijk alles.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Je bent zwaar ziek. Zoek zo spoedig mogelijk hulp.
Heb je een jeugdtrauma, of ben je vroeger misschien misbruikt?
Hebben ze geen riagg in Spanje?

Je bevestigd alleen maar dat mijn scepsis terecht is

carl1
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jul 2008 15:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door carl1 »

Dat bedoel ik dus,Gewoon doorgaan en als je gewoon wat zegt hoe het erop staat gaan ze hele gevaarlijke dingen zeggen over misbruik enz.Dat gaat mij een beetje te ver,Of je nu wil of niet kom een bezoekje brengen bij je als ik in Nederland ben en zal jou iets leren over respekt in het leven.Ben jou aantijgingen stront zat.
Dus laten we zeggen tot gauw misselijkmakend mannentje.Kijken als je mij onder ogen komt of je nog van die praatjes hebt.Weet het antwoord al. Men is dan stil ,muisstil

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Je bent inderdaad erg ziek en je weet niet eens meer wat je eerder geschreven hebt. Kun je eens nalezen hoeveel respect jij getoond heb.

Ben je trouwens uit Nederland weggegaan omdat je hier de grond onder je voeten te heet werd?

Ik zal trouwens gewoon blijven reageren, zolang er geen openheid van zaken wordt gegeven

florisjosine
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2008 18:45

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door florisjosine »

Theo Romijn heeft vandaag een bericht rondgestuurd waarin ie beweert alles over een week is opgelost. ik geloof het niet meer heb het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden. zegt dat ie geen namen mag noemen. kent iemand een goede advocaat in Spanje die ook nederlands of goed engels spreekt?

john velsen
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2008 20:21

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door john velsen »

>Antonio Ivars Tur

Avenida Gabriel Miró 34
Edificio Perlamar 1º Local 10
03710 CALPE
Spreekt de volgende talen: Engels/ Spaans
Tel: 96 583 53 08 Fax: 96 583 53 08
E mail: [email protected]



>Isabel González y Ana Lafuente

Avenida Gabriel Miró 13
Edificio Aitana 1º Puerta 7
03710 CALPE
Spreekt de volgende talen: Engels/ Spaans/Frans/Duits
Tel: 96 583 38 75 Fax: 96 583 75 15
E mail: [email protected]

Maximvdb
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2008 08:34

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Maximvdb »

Mr M.H. Bressers
Diputació 302, 3-1
08009 Barcelona
T +34 934813636
F + 34 933013904
[email protected]
www.bresserslaw.com
Spreekt Nederlands (is Nederlands)
hij schijnt al meerdere investeerders bij te staan

JohanVl
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2008 21:36

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door JohanVl »

Hallo, Ik volg al een tijdje op de achtergrond de berichtjes op deze forum en ik word er gewoon misselijk van hoe sommige er blijkbaar van kunnen genieten om de boel serieus te verzieken. Is het uit frustratie, uit verveling, uit wanhoop, …, het is gewoon om te kotsen.

Ook ik heb/had met men spaarcentjes geïnvesteerd in enkele projecten van Tribu Invest en ik moet zeggen dat alles steeds correct is verlopen tot de dag dat…, er enkele het nodige vonden om zich te gaan bemoeien met de zaken van de buurman, helemaal niet beseffend wat de omvang van schade ze hiermee zouden en hebben aangericht. Wel, bravo, jullie mogen echt fier zijn, fier om jullie buren die dachten hun enkele zuur verdiende spaarcentjes wat rendabel te gaan maken, om zo hun studerende kinderen, hun toekomstig pensioen, of wat dan ook, veilig te stellen, simpel om zeep te helpen. Voor mij zijn jullie een stelletje domme lafaards, die niet verder denken dan hun neus langs is, beseffen jullie wel hoeveel gedupeerden er zullen zijn?? Dan nog dat gelul over die piramide toestanden, waar slaat dit nu weer op??

Wel, in 2006 had ik en de rest van het gezin de moed gevonden om naar Spanje te trekken, langs de ene kant met de gedachte om daar ons leven verder te zetten en langs de andere kant konden we ter plaatsen controleren hoe het verliep met onze investering, en ik moet zeggen dat er wel degelijk iets gebeurde. Tribu Invest deed en hebben altijd gedaan wat ze vertelde, van mobilhomes tot gronden, het was er allemaal, dit heb ik in levende lijve gezien en ondervonden. Het harde werk van Tribu Invest heeft/had maar één doel, ervoor zorgen dat wat ze beloofde ook waar te maken, en ja, in een land als Spanje met al die crisissen die ze meemaken, is het hard, heel hard knokken om zoiets te kunnen bereiken. Geloof me, als het de bedoeling was om een piramide of what ever op te richten, dan was de vogel al lang gaan vliegen hoor, stelletje DOMMERIKEN. Uiteindelijk ben ik en de rest van mijn gezin terug moeten keren, gedaan met onze dromen, dromen die zoveel anderen hebben en die jullie om zeep hebben geholpen. Jullie zijn verraders van jullie vaderland en ook van andere landen, in oorlogstijd betekende dit de doodvonnis. Ik had niet verwacht dat Nederlanders dit met Nederlanders of anderen zouden doen, ik ben blij een Belg te zijn.

Voor diegene die net als ik geloofde in Tribu Invest zal het verhaal hoogwaarschijnlijk eindigen in positieve zin.

De verraders wens ik nog veel ellende toe, jullie mogen van mij ter plekke rotten LAFAARDS.

De medewerkers van Tribu Invest wens ik het allerbeste.

Tot hier mijn pleidooi

Getekend,

Vlemings Johan

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Je kunt duidelijk zien dat Johan ook één van tribu is.

Of is dat een nieuw alias van Theo, carl1, .....

Ze schrijven nl op dezelfde manier. Ik kan het fout hebben, maar dan heeft Johan de eerdere berichten niet goed gelezen. De betalingen zijn niet door dit forum gestopt, maar doordat ze de zaak niet op orde hadden. Hun eigen falen willen ze dus afwentelen op kritische bezoekers van dit forum. Heeft er al iemand in Spanje op de stoep gestaan om zijn/haar geld terug te eisen.

Diverse keren is om concrete informatie betreffende de investeringen gevraagd, maar hier wordt behalve het verwijzen naar die 'verziekers' op dit forum nooit een fatsoenlijk antwoord gegeven.

Diverse beloftes worden niet nagekomen.

Als je tijd nodig hebt om dingen te 'regelen' dan leg je uit waarom dat zo is.

Als het zo is dat er nog mobil homes staan en/of mobil homes verkocht moeten worden om de mensen uit te kunnen betalen zul je op zijn minst kunne aangeven waar bv de mobil homes staan, hoeveel er zijn, wat zijn de huidige opbrengsten uit verhuur etc, etc. Een goed antwoord zal de mensen gerust stellen.

Hier weet niemand wat er is, hoeveel er zijn, wat de verwachte opbrengst is bij verkoop. Als alles zo lucratief is/was, zoals word voorgesteld waarom zorg je er dan bv niet voor dat de investeerders juridisch eigendom worden van hun investering. De mensen hoeven dan niet eens uitbetaald te worden en je hoeft geen kopers te zoeken.
De exploitatie kan dan op kosten/provisie basis door tribu plaatsvinden. Hier heb je niet meer de verieste vergunningen van de instanties voor nodig. De netto opbrengsten kun je dan periodiek uitbetalen. Deze constructies worden ook toegepast door roompot, landal, hoogenboom etc.
Iemand die dan niet tevreden is over het resultaat kan zijn eigen bezit voor eigen risico dan in de verkoop zetten

Wanneer de discussie hier de oorzaak zou zijn van de problemen, moet je alles is vanaf het begin weer even doorlezen. Er waren in 2005 al hele kritische meningen over het wel of niet investeren. Ondanks die berichten zijn er toch heel veel mensen ingestapt. Het forum heeft er dus ook niet voor gezorgd dat de mensen niet instapten.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Theo Romijn heeft vandaag een bericht rondgestuurd waarin ie beweert alles over een week is opgelost.
En....?

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

en iemand al geld gezien?

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Ga er maar vanuit van niet.

Was het wel opgelost, dan had al lang iemand zijn vreugde hier geuit.

Waarschijnlijk hebben ze allen een dreigbrief gehad , waardoor ze niet durven reageren.

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Ja ik denk dat je gelijk hebt. Onderwereld figuren zijn het.En niets meer en niets minder.

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

En iedereen bang geworden om ? Ik zie nog geen vorderingen met de betalingen, Of is dat bij andere wel het geval ? Dan hoor ik het graag van julllie .

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Ik zie nog geen vorderingen met de betalingen
Deze zullen ook niet plaatsvinden, maar blijkbaar heeft (bijna) iedereen al geaccepteerd dat ze nooit een cent terug zien en vinden ze het best dat Theo en consorten mooi weer spelen van hun centen

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

met deze personen moet je niet te lang discusieren maar keihard aan
aanpakken

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

Ja is niet de eerste keer dat hij zo iets . geflikt heeft.
en ook niet de laatste . Ga daarmaar van uit raar dat de pers er niks over schrijft?

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

Ik heb de forums gelezen van 1 tot 12 bestaat alleen uit liegen/bedriegen/bedreigingen Er is maar een middel met de botte bijl
Theo en cornuiten hebben heel wat leed/verdriet veroorzaakt
Niet meer reageren op deze site maar aktie

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Dit durven ze niet. Ze zijn allemaal bang

Trouwens de bewering van carl1 dat hij met open vizier op het forum aanwezig is, is 100% gelogen.

Gesloten