Geen flauw idee waarom ik daar was afgewezen,ik heb geen bkr en inkomsten v een vaste werkgever dus helaas.
Die afspraak is afgezegt,waarschijnlijk zijn ze idd wat sagarijnig aangezien ik verder niet instonk in andere verzekeringen en verhaaltjes.
Het gaat nu gewoon allemaal per post.Ik heb helaas geen goedkopere gevonden met 1% termijnbedrag en heb ze volgens mij allemaal gehad,jammer!
Ben toch benieuwt hoe anderen het hebben ervaren als ze de lening bij een ander wouden overbrengen.
Ohja nog 1 vraag voordat ik de stukken terugstuur:
Indien geldgever geldnemer bij het verstrekken vd geldlening verplicht tot het aangaan van en instandhouden v een verzekering is geldnemer uitdrukkelijk vrij in de keuze met welke verzekeringsmaatschappij deze verzekering zal worden aangegaan mits de verzekering ten genoege v geldgever afdoende dekking geeft
Dit staat onderaan het contract.In het contract zelf en de voorwaarden staat niks dat ik een verzekering erbij moet nemen..
Het bovenstaande is toch niet dat ze nadat ik het contract heb getekent mij hiertoe kunnen verplichten