| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet bankieren ABN AMRO
internet bankieren ABN AMRO
Wil ik vandaag internet bankieren zijn de batterijen van de e.dentiefier leeg!
Ik naar het kantoor hier, moet ik via internet een nieuwe aanvragen.
Kosten: 14,95!!!!!!
Elk kwartaal betaal ik aan de ABN zo'n 8,95 aan pakketkosten.
En nu moet ik die belachelijke 14,95 ook nog eens betalen??
dat terwijl ik het hun door te internet bankieren makkelijker maak, want ik regel de bankzaken zelf...
Ik snap er niks van!
meer mensen die dit ook mee hebben gemaakt?
Ik naar het kantoor hier, moet ik via internet een nieuwe aanvragen.
Kosten: 14,95!!!!!!
Elk kwartaal betaal ik aan de ABN zo'n 8,95 aan pakketkosten.
En nu moet ik die belachelijke 14,95 ook nog eens betalen??
dat terwijl ik het hun door te internet bankieren makkelijker maak, want ik regel de bankzaken zelf...
Ik snap er niks van!
meer mensen die dit ook mee hebben gemaakt?
Re: internet bankieren ABN AMRO
je schrijft: ik snap er niks van.
Je kunt alles nalezen op de ABN-AMRO site
http://www.abnamro.nl/nl/help/faq/edent ... html#help1
Daar staan alle antwoorden op je vragen.
gr Henk
Je kunt alles nalezen op de ABN-AMRO site
http://www.abnamro.nl/nl/help/faq/edent ... html#help1
Daar staan alle antwoorden op je vragen.
gr Henk
ik begrijp wel dat ik moet betalen maar ik betaal al 36e per jaar aan de ABN AMRO omdat ik gebruik maak van een prive rekening.
En dat is mijn probleem, betaal ik dan soms niet genoeg??
En dat is mijn probleem, betaal ik dan soms niet genoeg??
je móet NIETS... je kiést ervoor...dat ik moet betalen
Óf je gaat kiezen voor een bank waar het allemaal GRATIS is.....
Let wel op de voorwaarden, en of die gratis banken je dát kunnen leveren waar je echt behoefte aan hebt...
wellicht geven die gratis banken je méér dan wat je eigenlijk wilde... (zoals in míjn geval..
suc6 met je de keuze wat je ZELF normaal vindt
betaal ik dan soms niet genoeg
Dat snap ik niet, ik heb er in 1 jaar ook 2 met een lege batterij gehad en die hebben ze bij de ABN in Tilburg gewoon gratis omgeruild.
Ook ik heb momenteel te maken met een lege e.dentifier. Ik ben naar de bank geweest en daar zeiden ze dat ik via internet een nieuwe kon bestellen. Ze vertelden er alleen niet bij dat dit €14,95 kost. Ik ben toen terug gegaan naar de bank, maar hun antwoord was dat je voor die 14,95 wel een e.dentifier 2 kreeg, die veel uitgebreider is. Wat kan mij dat schelen, ik wil gewoon internetbankier.
Nee, Abn Amro dit kan ik nu niet echt klantvriendelijk noemen. Ik kan dus nu niet internetbankieren, en ik weiger om 14,95 voor zo'n stom kastje te betalen.
Nee, Abn Amro dit kan ik nu niet echt klantvriendelijk noemen. Ik kan dus nu niet internetbankieren, en ik weiger om 14,95 voor zo'n stom kastje te betalen.
ik weiger om 14,95 voor zo'n stom kastje te betalen.
óók gratis.... bij de DSB...
En reklame is ook gratis... bij Noble.
Bij SNS betaal je ook gewoon voor. Zelfs bij het aanvragen van internetbankieren wordt er doodleuk 15.- van je rekening ingehouden en dit is bij ABN AMRO niet zo.
Wat DSB betreft zal ik daar niet naartoe gaan al is het nog zo. Daar worden mijn spaarcenten aan een ander uitgeleend met een dikke vette premie voor een verzekering die niemand nodig heeft. Dan betaal ik liever voor de bankzaken.
Wat DSB betreft zal ik daar niet naartoe gaan al is het nog zo. Daar worden mijn spaarcenten aan een ander uitgeleend met een dikke vette premie voor een verzekering die niemand nodig heeft. Dan betaal ik liever voor de bankzaken.
en:Wat DSB betreft zal ik daar niet naartoe gaan al is het nog zo. Daar worden mijn spaarcenten aan een ander uitgeleend met een dikke vette premie voor een verzekering die niemand nodig heeft. Dan betaal ik liever voor de bankzaken.
Je kan óók naar Argenta, als je niet wilt betalen voor dit soort ongein.Bij SNS betaal je ook gewoon voor. Zelfs bij het aanvragen van internetbankieren wordt er doodleuk 15.- van je rekening ingehouden
- óf... je blijft gewoon zitten.... en klagen....[/quote]
-
VENCO dropje
@ Frankko,
Ik bankier bij SNS Bank. Hoe kom erbij dat je 15 euro moet betalen voor een aanvraag Internet Bankieren? Dat zit gewoon in je betaalpakket.
Je betaalt wel 12,95 voor een vervangende digipas (maar dat is mij in de 5 jaar nog niet voorgekomen).
Bankier je bij SNS Bank? Heb je dit ervaren? Of heb je dit gehoord?
Ik bankier bij SNS Bank. Hoe kom erbij dat je 15 euro moet betalen voor een aanvraag Internet Bankieren? Dat zit gewoon in je betaalpakket.
Je betaalt wel 12,95 voor een vervangende digipas (maar dat is mij in de 5 jaar nog niet voorgekomen).
Bankier je bij SNS Bank? Heb je dit ervaren? Of heb je dit gehoord?
-
Tanja Vroom
Hier precies hetzelfde. Ook mijn batterij is na jaren intensief internetbankieren bijna op. Ook ik kreeg te horen dat ik alleen een nieuwe e.dentifier kan krijgen voor 15 euro. Belachelijk. Het weerwoord van ABN Amro is dat de nieuwe e.dentifier heel duur in ontwikkeling is. Ja vast. Helemaal onuitstaanbaar vind ik het dat nieuwe klanten het ding wel gewoon voor niks krijgen. Fijne beloning voor de trouwe klanten, zo hou je ze wel vast. (not)
Omdat ik niet van plan ben om te betalen heb ik nu gevraagd om een oude e.dentifier die nog gratis was maar nee, die is niet meer voorradig.
Ik vind het echt absurd.
Tanja
Omdat ik niet van plan ben om te betalen heb ik nu gevraagd om een oude e.dentifier die nog gratis was maar nee, die is niet meer voorradig.
Ik vind het echt absurd.
Tanja
Beste Noble, je zou eens een aantal afspraken met mij mee moeten lopen waar ik klanten tegenkom die met de DSB van doen hebben.óók gratis.... bij de DSB...
etc etc etc.
wat mij betreft mag je de DSB spam voortaan achterwege laten.
@ Hooks
Als je mijn postings gelezen hebt... moet je MEERDERE malen mijn opmerking tegengekomen zijn dat je de DSB alléén moet gebruiken als salaris rekening...
NIET voor andere dingen... daar zijn ze SLECHT in...
Wat Agenta betreft... (stelen OOK niet van je eigen geld...) maar daar is de rentevergoeding op de gewone salaris rekening láger...
schijnt wél weer een goede bank te zijn voor overige zaken...
- - - - -
wat ik echter niet snap....
als er ZOOOOOveel mensen zijn die ZOOOO slecht behandeld zijn door DSB
(en ik zeg NIET dat het niet waar is.. integendeel !! )
wáárom halen die "dsb-nieuwkomer" mensen dan niet de str*nt uit hun oren en gaan gewoon naar een ANDERE bank??? GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE
bij ZOVEEL slechte publiciteit moet iedereen dit MEERDERE keren gehoord hebben op feestjes of iets dergelijks... niet??
is het snel afgelopen met die rare fratsen...
Als je mijn postings gelezen hebt... moet je MEERDERE malen mijn opmerking tegengekomen zijn dat je de DSB alléén moet gebruiken als salaris rekening...
NIET voor andere dingen... daar zijn ze SLECHT in...
Wat Agenta betreft... (stelen OOK niet van je eigen geld...) maar daar is de rentevergoeding op de gewone salaris rekening láger...
schijnt wél weer een goede bank te zijn voor overige zaken...
- - - - -
wat ik echter niet snap....
als er ZOOOOOveel mensen zijn die ZOOOO slecht behandeld zijn door DSB
(en ik zeg NIET dat het niet waar is.. integendeel !! )
wáárom halen die "dsb-nieuwkomer" mensen dan niet de str*nt uit hun oren en gaan gewoon naar een ANDERE bank??? GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE
bij ZOVEEL slechte publiciteit moet iedereen dit MEERDERE keren gehoord hebben op feestjes of iets dergelijks... niet??
is het snel afgelopen met die rare fratsen...
@VENCO dropje
Als je geen betaalpakket hebt daar betaal je gewoon voor de aanvraag internetbankieren. Ik bankier bij ABN en SNS en bij ABN is de aanvraag gratis (ook indien je geen pakket hebt) en bij SNS moest ik er gewoon betalen.
Dit letterlijk gekopieerd v/d SNS site;
SNS Internet Bankieren is gratis als je kiest voor SNS Betaalpakket. Je bespaart de eenmalige kosten van € 12,50.
[/u]
Als je geen betaalpakket hebt daar betaal je gewoon voor de aanvraag internetbankieren. Ik bankier bij ABN en SNS en bij ABN is de aanvraag gratis (ook indien je geen pakket hebt) en bij SNS moest ik er gewoon betalen.
Dit letterlijk gekopieerd v/d SNS site;
SNS Internet Bankieren is gratis als je kiest voor SNS Betaalpakket. Je bespaart de eenmalige kosten van € 12,50.
[/u]
Ik bankier ook bij SNS. Heb ook even gekeken op hun site.
Ik begrijp de informatie ("tip"), waar naar Frankko verwijst, op de site van SNS niet. Volgens mij (zoals ik het een aantal maanden gelezen heb in hun brief) is iedere SNS klant met een betaalrekening omgezet naar een betaalpakket.
Heb even ook "aanvragen Internet Bankieren" gedaan op de SNS site gedaan, Het eerste wat je dan leest is:
"Je kunt alleen internetbankieren aanvragen wanneer je gebruik maakt van SNS Plus Betalen, SNS Basis Betalen, SNS Jongerenrekening of -pakket of SNS Studentenrekening- of pakket.
Internetbankieren is gratis of onderdeel van je betaalpakket, je aanvraag brengt dus geen kosten met zich mee."
Daar zie ik nergens 12,50 staan bij een eerste aanvraag (en ook niet op de tarieven lijst).
SNS moet volgens mij de informatie op hun site beter neer zetten.
Ik begrijp de informatie ("tip"), waar naar Frankko verwijst, op de site van SNS niet. Volgens mij (zoals ik het een aantal maanden gelezen heb in hun brief) is iedere SNS klant met een betaalrekening omgezet naar een betaalpakket.
Heb even ook "aanvragen Internet Bankieren" gedaan op de SNS site gedaan, Het eerste wat je dan leest is:
"Je kunt alleen internetbankieren aanvragen wanneer je gebruik maakt van SNS Plus Betalen, SNS Basis Betalen, SNS Jongerenrekening of -pakket of SNS Studentenrekening- of pakket.
Internetbankieren is gratis of onderdeel van je betaalpakket, je aanvraag brengt dus geen kosten met zich mee."
Daar zie ik nergens 12,50 staan bij een eerste aanvraag (en ook niet op de tarieven lijst).
SNS moet volgens mij de informatie op hun site beter neer zetten.
Heb zelf de batterijen van de e.dentifier vervangen, gaat prima. Als je het zelf niet durft kun je de batterijen ook laten vervangen. Ik kwam zoiets tegen op marktplaats. Stuk goedkoper dan een nieuwe kopen.