maar ik had geen zin om die post te laten staan. Wat mij betreft weet ik nu dat positieve zaken hier niet wordt gewaardeerd, in ieder geval niet door Henri42.
Zoek wel een andere plek om de positieve beoordeling kwijt te raken (zover ik weet zijn er een aantal vakantie beoordelingssites, keuze genoeg, alleen loop je ook daar waarschijnlijk bij een positieve beoordeling het risico onder de azijn te zitten...
André
Heb net op Henri42 gezocht en dan zie ik dat ik niet de enige ben die wat moete zal hebben met zijn postings.
Mischien toch beter om de positieve ervaring bij de douche aan te melden...
Maar ik had onze reisleidster beloofd de positieve ervaring ook eens te plaatsen.
André
Precies, wat is er nu aan positieve ervaringen? Bedrijven horen zich normaal te gedragen. Als ze iets "goeds" doen, doen ze dat uit eigen belang, als reclame.
Als bedrijven iets slechts doen, is onder andere deze website een middel om ze daar niet mee weg te laten komen, en zo dus slechte behandelingen te ontmoedigen.
Ik heb nog nooit klachten of andere rare dingen gehad op vakantie (behalve soms dat ik niet in het vliegtuig pas).
Dus geen overboekingen, vlucht gemist, vlucht die niet gaat enz.
Elke keer als ik hier dingen lees die mis zijn gegaan sta ik met verbazing te kijken/lezen, hoe krijgen mensen het toch steeds weer voorelkaar.
Ook wij hebben nog geen echte problemen gehad.
Als je wilt zeuren vind je altijd wel wat.
Wij vliegen meestal tussen half en eind mei en hebben bijna geen vertraging, alleen de eerste keer 3 of 4 uur.
Daarna niet meer.