Zij zouden goedkoper zijn dan Essent en daarnaast zou ik nog extra korting krijgen omdat ik bij Delta Wonen zit (woningbouw vereniging)
Ik werd op een zaterdag gebeld door e:d met de meldingen over goedkoop zijn en extra kroting. Ik zou daardoor zeker 20 euro besparen aan kosten. Toendertijd dacht ik: "kan ik wel goed gebruiken"
Maar het enige wat ik vroeg was dat ik eerst een informatie pakket zou willen zien om die rustig door te kunnen lezen. En dat ik niet wil worden aangemeld als abonee. De dame zegt dat dat kan en dat zij dat zou regelen.
Maar achteraf bleek ik dus al te zijn aangemeld bij hun. Maar goed. Toen dacht ik "Laat ik maar kijken of ze echt goedkoper zijn en dat ik dus geld bespaar". Intussen kwam ik er dus achter dat het mij geen 20 euro zou besparen, maar dat ik ruim 35 euro per maand meer kwijt was aan overige kosten.
Een paar maanden voordat mijn jaar contract beeindigd zou worden (stil erlengd zou worden wat overigens niet eens mag volgens mij) heb ik 2 getekende brieven gestuurd voor de opzegging. Beiden zijn aangekomen, maar zij konden het niet terug vinden. Heb me toen aangemeld bij Essent en zij zouden het allemaal regelen.
Dit was ruim 1.5 maand voor het einde van mijn contract. Maar ook daar reageerde e:d niet op. Tot mijn verbazing kreeg ik in mei een brief een brief van Essent met de melding dat e:d niet eerder dan in 2011 mijn contract kan overnemen van e:d want dan zouden zij het pas beindigen. Terwijl ik toch duidelijk een jaar contract heb.
Ook hierop heb ik gereageerd naar e:d en die zeggen dat ik een getekende brief moet sturen. Na 2 brieven en 5 maanden verder heb ik nog niks gehoord en zij zeggen niks te hebben ontvangen.
Hierbij vind ik dat het een malfide bedrijf is. Die de klanten aan het oplichten zijn en op geen enkele manier dingen doet zoals het zou moeten. Gelukkig zal Essent ervoor zorgen dat ik alsnog in 2009 gewoon weer gas en elektra van hun krijg.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)